Gisteravond deed-ie het weerquote:Op zondag 19 juli 2015 16:41 schreef methodmich het volgende:
Lastig, www.rateyourmusic.com is down volgens mij. Even wachten dus voor ik mijn shortlist kan afronden.
Heb het idee bij wijze van spreken de halve inhoud van de cassettebandjes die ik tussen '91 en '99 opnam hier terug te zien.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:11 schreef achterindeplatenkast het volgende:
O leuk ik doe mee! Even iets meer dance erin hoor:
<lijst>
Wauw! Iemand die Turn up the Fabeltjeskrant überhaupt kent en hem dan óók nog leuk vindt!quote:Die Turn Up The Fabeltjeskrant is zelfs een van m'n grotere jeugdclassics, met dank aan een of ander Jong Nederland-kamp dat ik toen had.
Ik heb ook nog een paar bandjes met top 40 en 50 opnames.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:26 schreef achterindeplatenkast het volgende:
[..]
Wauw! Iemand die Turn up the Fabeltjeskrant überhaupt kent en hem dan óók nog leuk vindt!![]()
Ik was zo iemand die altijd met de vingers op REC + PLAY naar de Top 40 en de Mega Top 50 luisterde. En toen wij een CD-brander kregen heb ik avonden lang al mijn favorieten gedownload en op 35 CD's gezet... Nog steeds plezier van
Oh... Dat wist ik helemaal niet... Wellicht dat mijn vader daarom zo vaak kwam vragen of het zachter mochtquote:[..]
De opnames van de radio op tape waren door de compressor(s) ook iets beter dan die van een CD op een gemiddelde huis- en tuinset Scheelde zo twee of drie tikken met het openzetten van het volume.
Leuke lijst.. daar zitten er ook wel een paar bij dit ik in mijn hoofd heb.quote:
Bedankt en nee ik kende deze versie niet, best aardig; maar ik blijf toch bij de originele. Die heeft iets meer 'body' en is qua harmonie met de stemmen erbij wat steviger.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leuke lijst.. daar zitten er ook wel een paar bij dit ik in mijn hoofd heb.
Ken je de long & alive version van Return to Innocence? Die vind ik nog beter
'Leuk' staat bij mij los van jeugdsentiment/wat ik er vroeger van vond.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:26 schreef achterindeplatenkast het volgende:
[..]
Wauw! Iemand die Turn up the Fabeltjeskrant überhaupt kent en hem dan óók nog leuk vindt!![]()
Ik was zo iemand die altijd met de vingers op REC + PLAY naar de Top 40 en de Mega Top 50 luisterde. En toen wij een CD-brander kregen heb ik avonden lang al mijn favorieten gedownload en op 35 CD's gezet... Nog steeds plezier van
Ik ook. Na van de hele belangrijke eerst mp3-compilaties gemaakt te hebben met een digitale recorder, waarbij je de overgangen tussen de nummers steeds hoort, met dj's die er doorheen praten en jingles en zo. Dat zijn de dingen waaraan ik die bandjes altijd zal blijven herkennen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef achterindeplatenkast het volgende:
Tja... ik heb al die cassettebandjes uiteindelijk - met veel pijn in het hart - toch maar de deur uit gedaan.
he, verdorie, was je toch bijna foutloos..quote:Op maandag 20 juli 2015 22:51 schreef Beathoven het volgende:
21. Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily was Here
The Corrs erin, was ze vergetenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 06:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
he, verdorie, was je toch bijna foutloos..
Ow...quote:[..]
'Leuk' staat bij mij los van jeugdsentiment/wat ik er vroeger van vond.
Ja... Bij sommige liedjes weet ik nog steeds de afkondiging of de jingle die erna kwamquote:met dj's die er doorheen praten en jingles en zo. Dat zijn de dingen waaraan ik die bandjes altijd zal blijven herkennen.
Voordeel is dat dat alleen cafca en female81 zijn waarbij cafca al heeft aangegeven een nieuwe lijst te willen maken en female81 me al de vrij hand heeft gegeven uit haar lijst te halen wat me niet aanstaat en te vervangen door iets uit de reservelijstquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kom nog even vervelend doen voor degenen die Wicked Game van Chris Isaak in hun lijst hebben.
Dat was al een single in 1989, rereleased na de film Wild at Heart.
Balen dat ze er niets van Radiohead en Travis in heeft staan dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Voordeel is dat dat alleen cafca en female81 zijn waarbij cafca al heeft aangegeven een nieuwe lijst te willen maken en female81 me al de vrij hand heeft gegeven uit haar lijst te halen wat me niet aanstaat en te vervangen door iets uit de reservelijst
1 van de weinige keren dat de parodie beter is dan het origineelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:06 schreef Fred_B het volgende:
64. Baz Luhrmann - Everybody's Free (to wear sunscreen)
Zo beroerd is die van Baz Luhrmann toch niet? Ik geef toe: tóen vond ik het echt een verschrikkelijk nummer met al die paternalistische adviezenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat de parodie beter is dan het origineel
Wow, die plaat was al minstens 15 jaar bezig om te verdwijnen uit mijn hersencellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat de parodie beter is dan het origineel
Is volgens mij pas in 1991 in de top 40 beland.. dus ik vind dat hij zou mogen.. wil hem zelf ook in mijn lijst zetten namelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kom nog even vervelend doen voor degenen die Wicked Game van Chris Isaak in hun lijst hebben.
Dat was al een single in 1989, rereleased na de film Wild at Heart.
Helaas zijn de regels andersquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is volgens mij pas in 1991 in de top 40 beland.. dus ik vind dat hij zou mogen.. wil hem zelf ook in mijn lijst zetten namelijk
http://www.top40.nl/bijzo(...)jaaroverzichten/1991
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |