Ik heb wel altijd het idee dat 1994 een erg goed jaar was. Maar waarom? Ik weet het niet precies. Hoogtepunt van de britpop misschien? Toch blijkt dat niet echt uit deze lijst, er staat van 1994 ook relatief veel happy hardcore in. En een restant grunge en wat losse nummers.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Typisch dat 1994/1995 het zo goed doet. Ik kon er zelf maar weinig uit halen (wel heel veel prima subtop, maar dat is niet genoeg).
Maar misschien is er, in retrospect, nog wat te ontdekken wat ik gewoon niet ken - of vergeten ben.
Pfoe, inderdaad. Tis ook een beetje een saai liedje, maar ik vind hem wel mooi.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:37 schreef ranja het volgende:
Ik ben wel het meest verbaasd over de nummer 17 trouwens, die had ik vooraf nooit getipt als kanshebber voor een positie in de eindlijst laat staan zo hoog.
hij staat veel te hoog.. maar vaak genoemd komt ie vanzelf aan veel puntenquote:Op dinsdag 1 september 2015 08:37 schreef ranja het volgende:
Ik ben wel het meest verbaasd over de nummer 17 trouwens, die had ik vooraf nooit getipt als kanshebber voor een positie in de eindlijst laat staan zo hoog.
Niks mis met dat nummer, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, inderdaad. Tis ook een beetje een saai liedje, maar ik vind hem wel mooi.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:48 schreef methodmich het volgende:
Verrassend dat Common People zo populair is. Zou ik zelf denk ik niet eens in een Top 10 van Pulp zetten.
Ik vind Disco 2000 drie keer niks maar Common People echt wel tof. Best een leuk liedje.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:48 schreef methodmich het volgende:
Toch best wel een diverse eindlijst geworden zo.
Dank weer voor al het telwerk ranja!
Verrassend dat Common People zo populair is. Zou ik zelf denk ik niet eens in een Top 10 van Pulp zetten.
Nog even hierop terugkomend:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kom 'm op wikipedia alleen als 1995 single tegen... was het in 86 ook een single?
(discogs idem trouwens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |