Jup nogal he? Wist ik veelquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De TROS dus?Hmm, als je het over awkward hebt
Ja, mooi was dat in de bonte
Derde? Welke andere attractie is er dan naast Ponypark?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat was dan de 3e attractie van het dorp?
Jij komt toch niet uit die regio?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
Maar Slagharen en omgeving, dan zit je in de buurt van mijn zus en zwager
Neuh, zusje woont nu in die regioquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij komt toch niet uit die regio?
Anbergenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup nogal he? Wist ik veel
[..]
Derde? Welke andere attractie is er dan naast Ponypark?
Oh, niets aan de hand dusquote:
Sorry, ik heb er jaren gewoond, jaren elke zondag doorgebracht, maar dat ken ik nietquote:
http://www.anbergenmotoren.nl/quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, ik heb er jaren gewoond, jaren elke zondag doorgebracht, maar dat ken ik nietIs het Cafe Dries?
Dat verklaartquote:
Je werd ff afgeleid?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
Hoi, zijn jullie er nog?
Ik was effe weg.
Was je druk?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
Hoi, zijn jullie er nog?
Ik was effe weg.
Trusten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was je druk?
Ik ga wel slapen, slaap lekker allemaal
Weg naar waar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
Hoi, zijn jullie er nog?
Ik was effe weg.
Trusten frauleinquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trustuhquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was je druk?
Bonte Wever... Daar ben ik paar keer geweestquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Bonte WeverVlakbij de Prinses Marijkestraat
Toen ik een kiddie was was dat mijn straat
Was, UI maken, nootjes pakken en limonade (zonder prik!) en nu bijlezen... wtf... koehandel om Molo???quote:
Molo begonquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was, UI maken, nootjes pakken en limonade (zonder prik!) en nu bijlezen... wtf... koehandel om Molo???
Nou ging naar aanleiding van jouw quote uit SEX.... van die malloot die chica's geld wil sponsoren en dan zelfs niet gaat zitten fappen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was, UI maken, nootjes pakken en limonade (zonder prik!) en nu bijlezen... wtf... koehandel om Molo???
Haha dat is waar ja!quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ging naar aanleiding van jouw quote uit SEX.... van die malloot die chica's geld wil sponsoren en dan zelfs niet gaat zitten fappen...
Fixedquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ging naar aanleiding van jouw quote uit SEX.... van die malloot die chica's geld wil sponsoren en dan juist gaat zitten fappen...
Molo ligt te slapenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat is waar ja!
Wie was uiteindelijk de hoogste bieder en waar is moooolonu?
Is overwerkt en overdonderd van die roodgloeiende telefoonquote:
Je raadt nooit wat buurkater vandaag geboekt heeft voor een weekendje weg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu maak je Buurpoes wildenthousiast!
Slagharen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat buurkater vandaag geboekt heeft voor een weekendje weg.
Een kerreven??quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Weekendje weg met de sleurhut op de camping?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we geen trekhaakquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weekendje weg met de sleurhut op de camping?
Een sta-kerreven dan wel?quote:
Pipo-wagen geloof ik. Ik ben er nog niet over uit of dat het erger of minder erg maakt.quote:
UI politie gespotquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zag trouwens een moemoe zonder UI!!!!
ARGH!!
Tenminste een soort politie die echt je vriend isquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check. Zojuist een UI gemaakt voor Slaro.
Cooool!! Zo eentje met een tracktor ervoor? Waarmee je dan zelf mag rijden van camping naar camping?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pipo-wagen geloof ik. Ik ben er nog niet over uit of dat het erger of minder erg maakt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zag trouwens een moemoe zonder UI!!!!
ARGH!!
Oh, zeker wel. Alleen wil ik toch het liefst mijn oude.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was de UI die ik voor je gefabriekt had niet mooi genoeg?
Ik heb geen trekker-rijbewijs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cooool!! Zo eentje met een tracktor ervoor? Waarmee je dan zelf mag rijden van camping naar camping?
Je oude?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Oh, zeker wel. Alleen wil ik toch het liefst mijn oude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |