Windesheim, woon je daar? Daar heb ik nog familie zittenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat al heel lang zo?? Kan me er namelijk serieus niets van herinneren... Al heb ik in Zwolle eigenlijk maar een half jaartje een "auto" gehad, de rest altijd de fietsTot nu, gelukkig, zou niet weten wat ik zonder auto in Windesheim moet
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Windesheim, woon je daar? Daar heb ik nog familie zitten
Laatste weekend van juli.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
En wanneer speelt dat "feest" zich af op de route naar mijn huis?
Oh jeeh, kruisverhoren en referenties inwinnen achter mijn rug omquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOh echt?
Hoe heten ze?
Ken ze vast wel
![]()
Ahja maar rond die tijd heb ik altijd vakantiequote:Op woensdag 15 juli 2015 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste weekend van juli.
Al een jaar of dertig geloof ik.
misschien BEN jij die familie welquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOh echt?
Hoe heten ze?
Ken ze vast wel
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste weekend van juli.
Al een jaar of dertig geloof ik.
En het is ook voornamelijk naar het zuiden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar rond die tijd heb ik altijd vakantie
Nee, ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh jeeh, kruisverhoren en referenties inwinnen achter mijn rug om
Als het nou iemand uit Slagharen of directe omgeving was, dan is die kans heel grootquote:
Ik moet ook er aan denken foto's te gaan nemen van de files op de snelweg achter mijn huis. Als straks de rotonde historie is zullen die ook zeldzamer worden...quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is ook voornamelijk naar het zuiden.
Maar een relatief klein deel gaat Frieslandia in.
allemaal inteelt ja?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven
[..]
Als het nou iemand uit Slagharen of directe omgeving was, dan is die kans heel groot
Truste!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
Shit, alweer laat... ik ga maar eens naar bed verkassen
Nee, maar wel indirect de grootste familie van NLquote:
Dan was je in de buurt van waar ik een groot deel van m'n jeugd heb uitgehangen, jammer dat ie afgefikt isquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:47 schreef fietsie het volgende:
Ik was laatst nog in Slagharen. Ponnies die alleen patroontjes willen lopen en motorfietsen. En toen was het al weer op.
Slaap lekker chickie!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
Slaap welquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
De TROS dus?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar wel indirect de grootste familie van NL![]()
Daardoor heb ik een keer per abuis met m'n achter achter achter neef gezoend
En hij zoende ook nog slecht
![]()
[..]
Dan was je in de buurt van waar ik een groot deel van m'n jeugd heb uitgehangen, jammer dat ie afgefikt is
De Bonte Weverquote:
Ahja dat was dan de 3e attractie van het dorp?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De Bonte WeverVlakbij de Prinses Marijkestraat
Toen ik een kiddie was was dat mijn straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |