Molo ligt te slapenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat is waar ja!
Wie was uiteindelijk de hoogste bieder en waar is moooolonu?
Is overwerkt en overdonderd van die roodgloeiende telefoonquote:
Je raadt nooit wat buurkater vandaag geboekt heeft voor een weekendje weg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu maak je Buurpoes wildenthousiast!
Slagharen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat buurkater vandaag geboekt heeft voor een weekendje weg.
Een kerreven??quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Weekendje weg met de sleurhut op de camping?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we geen trekhaakquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weekendje weg met de sleurhut op de camping?
Een sta-kerreven dan wel?quote:
Pipo-wagen geloof ik. Ik ben er nog niet over uit of dat het erger of minder erg maakt.quote:
UI politie gespotquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zag trouwens een moemoe zonder UI!!!!
ARGH!!
Tenminste een soort politie die echt je vriend isquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check. Zojuist een UI gemaakt voor Slaro.
Cooool!! Zo eentje met een tracktor ervoor? Waarmee je dan zelf mag rijden van camping naar camping?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pipo-wagen geloof ik. Ik ben er nog niet over uit of dat het erger of minder erg maakt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zag trouwens een moemoe zonder UI!!!!
ARGH!!
Oh, zeker wel. Alleen wil ik toch het liefst mijn oude.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was de UI die ik voor je gefabriekt had niet mooi genoeg?
Ik heb geen trekker-rijbewijs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cooool!! Zo eentje met een tracktor ervoor? Waarmee je dan zelf mag rijden van camping naar camping?
Je oude?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Oh, zeker wel. Alleen wil ik toch het liefst mijn oude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |