ik ben een goedkoop hoertje, maar werd populair, dus prijzen omhoog gegooid in veiling, veiling nu gesloten. Agenda vol, dit dat allesquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Praat me even bij, ik heb niet terug gelezen.
Alles van Assen tot ver voorbij Zwolle staat te kijken. Viaducten vol. bbq's in de berm.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee![]()
Het is me nog nooit opgevallen... Omdat ik echt super lang geen auto gehad heb he?
Files noemen we dat toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles van Assen tot ver voorbij Zwolle staat te kijken. Viaducten vol. bbq's in de berm.
Soort van tt maar dan met vrachtwagens.
Motorenoptochten ben ik wel gewend met bijbehorende bermtoerisme. Maar dat het dunnetjes over gedaan gaat worden met truckers wist ik ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles van Assen tot ver voorbij Zwolle staat te kijken. Viaducten vol. bbq's in de berm.
Nu maak je Buurpoes wildenthousiast!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En caravans moeten stuk en dood.
En stuk![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben een goedkoop hoertje, maar werd populair, dus prijzen omhoog gegooid in veiling, veiling nu gesloten. Agenda vol, dit dat alles
Awesome!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En caravans moeten stuk en dood.
En stuk![]()
Heh, nu heb ik toch terug gelezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben een goedkoop hoertje, maar werd populair, dus prijzen omhoog gegooid in veiling, veiling nu gesloten. Agenda vol, dit dat alles
Is serieus een onderdeel. Gewoon vrachtwagenchauffeurs die met hun alledaagse truck zo snel mogelijk een slalomparcours moeten afleggen. En dat gaat soms best lomp.quote:
ja hoe cool is dat!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Is serieus een onderdeel. Gewoon vrachtwagenchauffeurs die met hun alledaagse truck zo snel mogelijk een slalomparcours moeten afleggen. En dat gaat soms best lomp.
BBQ mee, wijn mee, stoelen, ik zie mezelf wel zitten daarquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
DAt dus. Als alles weer naar huis gaat zondagmiddag zitten de bermen vol. Vrachtwagens kijken.
slaap lekker!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo mijn bed maar weer eens zoeken
Sleep tight!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
DAt dus. Als alles weer naar huis gaat zondagmiddag zitten de bermen vol. Vrachtwagens kijken.
En wanneer speelt dat "feest" zich af op de route naar mijn huis?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
na november nieuwe kansenquote:
Is dat al heel lang zo?? Kan me er namelijk serieus niets van herinneren... Al heb ik in Zwolle eigenlijk maar een half jaartje een "auto" gehad, de rest altijd de fietsquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Slaap lekker alvastquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |