What else is new? Hot town, summer in the city / Back of my neck getting dirty and grittyquote:
lekker lekkerquote:
Nice, was dat maar zo in blauwvingerlandquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker lekkerleuke weken vol feestjes, bbq's en zonnig weer.
In blauwvingerland?
Ah, dus wel even me-timequote:
Ook druk. Bijna vakantie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker lekkerleuke weken vol feestjes, bbq's en zonnig weer.
In blauwvingerland?
ik snap nu pas wat Joe in tweede stuk van de zin zegtquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
What else is new? Hot town, summer in the city / Back of my neck getting dirty and gritty
Lekker sushi!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is er geveild?
[..]
Hoi
Goed wel, ben aan het bijkomen van de sushi
En met jou?
Heb je zelf in de hand tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nice, was dat maar zo in blauwvingerland
Waar is dat topic van dingen die je later pas ontdektequote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap nu pas wat Joe in tweede stuk van de zin zegt
Stukje van de film kwijt. Voelde me al niet goed,, wilde naar de zaak gaan en toen ging het mis.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus wel even me-timeDa's wel even lekker denk ik?
Weet je wat ik je altijd nog wilde vragen??Hoe heb jij dat paaltje geraakt toen bij het station?? Ik snapte er niets van
True, maar het weer niet. Grauwe bende, wel benauwend warmquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand toch
uit etenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker sushi!Zelf gemaakt of uit eten?
Hier alles ok
leuke dingen op t programma voor de vakantie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook druk. Bijna vakantie.
Tot nu toe weinig tijd gehad voor leuke buiten-de-deurse dingen...-O-
Oh joh.... Pfff dan ben ik blij dat het alleen "maar" dat paaltje was en dat met jou niets mis wasquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Stukje van de film kwijt. Voelde me al niet goed,, wilde naar de zaak gaan en toen ging het mis.
morgen is t weer heerlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, maar het weer niet. Grauwe bende, wel benauwend warm
ik heb je een bod gedaan, als jij daar dan op reageert met dat je niet akkoord gaat met de voorwaarden is het een ander verhaal hequote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je nou reageert had je er ook 1 van kunnen zijn
Sowieso daggie apenheul.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuke dingen op t programma voor de vakantie?
ja echt manquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar is dat topic van dingen die je later pas ontdekte![]()
Ja heb het heel veel zelf gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
uit eten
Zelf maken moet ik nog steeds een keer gaan oefenen.
Maak jij het wel eens zelfs?
is prima te doen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
uit eten
Zelf maken moet ik nog steeds een keer gaan oefenen.
Maak jij het wel eens zelfs?
Geen idee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh joh.... Pfff dan ben ik blij dat het alleen "maar" dat paaltje was en dat met jou niets mis wasBeetje overwerkt oid?
Bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Ze proberen me te verhandelen.'' ?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee.
Was al niet fit die dag. Te weinig gegeten ende zulks.
Maar verder niets mis. Ambu mensen hebben me fff nagelopenn.
Doodshoofdaapjesquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso daggie apenheul.
En ik ga 3(4) dagen naar truckstar toe.![]()
Boel vrachtwaggels. Bier. Stuntshows, bier, braderie en veel bier. bbq en bier.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Doodshoofdaapjes![]()
En wat is dat laatste?
Photoshop evenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..].
Zonder mijn UI heb ik geen poot () om op te staan.
je mag een nieuwe veiling starten hoor, ik zit voorlopig tot eind november volgeboekt inmiddelsquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..].
Zonder mijn UI heb ik geen poot () om op te staan.
Volgeboekt of volgeblaft?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
je mag een nieuwe veiling starten hoor, ik zit voorlopig tot eind november volgeboekt inmiddels
Dat klinkt best tof eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Boel vrachtwaggels. Bier. Stuntshows, bier, braderie en veel bier. bbq en bier.
En dat dan in Assen op het tt circuit
De heel luie variant jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heb het heel veel zelf gemaaktNu maak ik meestal de luie variant. Of, om het toffer te laten klinken, de deconstructed sushi
![]()
Kun je stunten met lkw's 😀?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Boel vrachtwaggels. Bier. Stuntshows, bier, braderie en veel bier. bbq en bier.
En dat dan in Assen op het tt circuit
Oeh, dan moet het wel heel simpel zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
is prima te doen hoor
Zelfsssss door jou![]()
![]()
Praat me even bij, ik heb niet terug gelezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
je mag een nieuwe veiling starten hoor, ik zit voorlopig tot eind november volgeboekt inmiddels
Jij hebt je nooit afgevraagd waarom alle snelwegen dat laatste weekend van juli omzoomd zijn door toeschouwers?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt best tof eigenlijkWist helemaal niet dat het bestond...
Oh ja hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Kun je stunten met lkw's 😀?
Verder bier en barbecue
simpel, net als ik iddquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dan moet het wel heel simpel zijn
Ehm neequote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit afgevraagd waarom alle snelwegen dat laatste weekend van juli omzoomd zijn door toeschouwers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |