Ja, dat zelfde dochtertje ging een keer mee met mijn vriendin en haar man naar de supermarkt (is dus haar tante en oom). Waarop ze moesten uitleggen dat het echt niet hun kind was. Op dat moment kijkt het meisje naar boven en zegt "papa?"quote:
Omdat ik het steeds vergeet te halenquote:
quote:
Dus geen TT kaap, ik help een damsel in distress gaarnequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet?!?! Why
Edit: jongens ik weet niet hoe je een nieuw deel kan openen
Hij was me net voorquote:
quote:
Hey Nijneteenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfff, 18 zijn is zooooo drie maanden geleden.
Muggen hebben de voorkeur aan rechterboobies?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn rechter boob heeft een muggenbult.Kutbeesten.
Van dat gif zoals je ook van die luchtverfrissers voor het stopcontact hebt. Of dingetjes met ultrasone tonen die muggen kut vinden. Weet niet of ik dat moet geloven of nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
Terechte kaap. Duurde lang!
Wat werd er bedoeld met een stopcontactdinges? Hoge pieptoon of gif?
Wat is dat, kadayif?quote:
Gekke manquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:52 schreef fietsie het volgende:
*jeej de vaatwasser piepte*
-gaat snel weer verder met keukenopruimwerkzaamheden-
Hey Bospopquote:
Nijnerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Zowel de desktop als mobiele FOK! bevat een 'open nieuw deel'-knop.
[..]
Hey Bospop.
hemelquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat, kadayif?
En haaaaai
[..]
Mobiel, eind van augustus nieuw laptopquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was me net voorMaar zit je mobiel? Of op de laptop?
Jaa dankuquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Dus geen TT kaap, ik help een damsel in distress gaarne
Nee over boobiesquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Jeetje, ben je even douchen, gaan jullir een topic verder en gaat het over tetten zo groot als muggenbulten...
De pieptoon worden andere huisdieren horendol van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van dat gif zoals je ook van die luchtverfrissers voor het stopcontact hebt. Of dingetjes met ultrasone tonen die muggen kut vinden. Weet niet of ik dat moet geloven of niet
Daar kom ik nog wel achterquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik een
[ afbeelding ]
Wat heb ik nu misdaan?
heldinquote:
Door een grondige inspectie soms?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Daar kom ik nog wel achter
Goedquote:
Omg!quote:
indien ik dat nodig achtquote:
Ik dat gevoel me nog wel herinneren jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed. Nou ja, beetje goed. Vandaag is de laatste gratis OV-dag en vanaf morgen voel ik me dus opgesloten, want dan wordt random de trein in stappen duur
. #firstworldproblems
Hoe is het daar dan?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zelfde dochtertje ging een keer mee met mijn vriendin en haar man naar de supermarkt (is dus haar tante en oom). Waarop ze moesten uitleggen dat het echt niet hun kind was. Op dat moment kijkt het meisje naar boven en zegt "papa?"Briljant
dat ontdek je pas als het plaatsvindquote:
Touchéquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ontdek je pas als het plaatsvind
Nee echt briljantquote:
Gaat nog wat beloven zodra ik als suikeroompje aan de bak mag voor mijn neefjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zelfde dochtertje ging een keer mee met mijn vriendin en haar man naar de supermarkt (is dus haar tante en oom). Waarop ze moesten uitleggen dat het echt niet hun kind was. Op dat moment kijkt het meisje naar boven en zegt "papa?"Briljant
Oh de heerlijkheid van een OV-kaartquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed. Nou ja, beetje goed. Vandaag is de laatste gratis OV-dag en vanaf morgen voel ik me dus opgesloten, want dan wordt random de trein in stappen duur
. #firstworldproblems
Hoe is het daar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Vreselijk als het je overkomt, die uitspraken van kids die net even niet uitkomenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echt briljant![]()
Mooi man, dat soort kinderen
Dat was echtquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Zowel de desktop als mobiele FOK! bevat een 'open nieuw deel'-knop.
[..]
Hey Bospop.
Whehehe, ja dan mag je overal gaan uitleggen dat het niet jouw kind isquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat nog wat beloven zodra ik als suikeroompje aan de bak mag voor mijn neefje
Ja hè. Nu maar gewoon zorgen dat 'me boii' deze maand naar mij te komt in plaats van dat ik moet reizenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dat gevoel me nog wel herinneren jaBalen is dat
Hier alles ok
Blijft wel geniaal wat ze uitkramen bij programma's zoals praatjesmakers thoughquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijk als het je overkomt, die uitspraken van kids die net even niet uitkomen
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hè. Nu maar gewoon zorgen dat 'me boii' deze maand naar mij te komt in plaats van dat ik moet reizen.
En ok dat het ok is. Ik bedoel het kan altijd minder ok. Of zo.
Gooit er snel een M&M inquote:
Geen OV meer omdat? vakantie zeker?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
. #firstworldproblems
Hoe is het daar dan?
Ja hè. Zat wel eens 8-9 uur in de trein op een dag omdat ik heen-terug-heen-terug van woonplaats naar Utrecht deed voor school. En random naar ver weg steden, ver weg shoppen, concerten. ALLES GRATIESJ. Ik moet zo hard afkicken, ik misbruik mijn OVquote:
Jep. #30dagenzonderOV #nubijRTL4quote:
Mijn zoontje zou daar zo tussenpassen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blijft wel geniaal wat ze uitkramen bij programma's zoals praatjesmakers though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |