In "ChinaTown" heb je een hele goeie genaamd Madam Jeanette en die zit naast een modezaak net na die hoek waar vroeger de bloemenstand stond en de grote ronde klok.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is wel bijna allemaal aziatisch wat je suggereert he.. op z'n minst oosters..
Geen goede surinamer in de aanbieding toevallig??
Voor iemand die niet uit Rotterdam komt zijn het niet de meest makkelijke beschrijvingen waar die toko te vinden is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In "ChinaTown" heb je een hele goeie genaamd Madam Jeanette en die zit naast een modezaak net na die hoek waar vroeger de bloemenstand stond en de grote ronde klok.
[ afbeelding ]
De voormalige kok van Kiem Foei werkt nu daar en die laatste zaak (KF) is helemaal vernederlandst qua Surinaams eten en geen schim meer van 15 jaar geleden.Vandaar dat je er nu veel 'Hollandse'werknemers ziet van dat advocatenkantoor Nauta die daar komen lunchen.
We hebben toch allemaal Google Maps?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor iemand die niet uit Rotterdam komt zijn het niet de meest makkelijke beschrijvingen waar die toko te vinden is.
Maar het is zo cryptischquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal Google Maps?Is op loopafstand van het station.
Ik kreeg een los tablet, zonder bijsluiter...quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Staat dat niet in de bijsluiter...?
Dan google ik meestal het merk / de werkzame stof. Of stond er ook geen merkje op de pil?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kreeg een los tablet, zonder bijsluiter...
Afstandsbediening, want ze houdt het zelf maar een paar minuten vol om de rolstoel te bedienen en dat wil prima in en om het huis, maar niet als je bijv wilt wandelen. En de gemeente zelf heeft mensen de keus gegeven: of een elektrische rolstoel, of een scootmobiel, niet beiden. En die laatste kon ze zelf wel bedienen, maar die moest dus weg.quote:
Het was een beetje een halsoverkop ding, ik was al bij iemand op bezoek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan google ik meestal het merk / de werkzame stof. Of stond er ook geen merkje op de pil?
En.. die ook niet verkeerd is en onderbelicht:quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:25 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, dat Madame Jeanette stond hier ook nog op de lijst om eens te gaan testen.
Het is helemaal geen sneer maar gewoon een constatering van iets wat een tendens schijnt te zijn en waar ik als traditonalist, als het om bepaalde keukens gaat en hun specifieke stijl/smaken, een gruwelijke hekel aan en zal blijven hebben gewoon omdat heel vaak dan datgene waar een horeca-toko zo onderscheidend in is teniet wordt gedaan (aangepast dus) simpelweg omdat men dan klandizie krijgt die alles onder 1 hoop scharen als het Aziatisch eten betreft, en wat bijna altijd gebasseerd is op hun smaak van de zondagchinees en hun kalenders en gerechten nummers. M.a.w. het babi pangang / foe yong hai / broodje kip kerrie publiek.quote:![]()
Op donderdag 16 juli 2015 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het is zo cryptisch. Zet gewoon het adres neer
.
Verder zal het allemaal wel. Het snerende er onder naar werkende mensen die er komen, tja. Daar heb ik helemaal niets mee.
Grappig, dat is zo ongeveer naast ons winkeltje.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En.. die ook niet verkeerd is en onderbelicht:
[ afbeelding ]
Tip:
• Wantansoep![]()
• Moksi nasigoreng
[..]
Gelukkig enigszins buiten ons verzorgingsgebied.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:58 schreef borisz het volgende:
Ise en LHO waren niet de enige die een bakkerij wilden beginnen. In IJmuiden op de Halkade, waar ook L'Amuse zit, zit sinds kort Oscar Boulangerie.
De croissants zijn iig goedgekeurd.. Brood zo nog even proberen.
Dat jij je spottend erover uitlaat is weer tekenend,maar goed, je moet toch wat als jaloerse zuurpruim.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef golfer het volgende:
Voor ca. 1.000 euro kan je ook heel simpel een hapje eten bij FG Foodlabs.![]()
Die is gelijk de middagdienst ingegaanquote:
Hier is een klein beetje zon.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die is gelijk de middagdienst ingegaan
Wie heeft mijn zon gejat?
Hoe lang nog miniduutser?
Ze belt me volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze belt me volgende week.
boh, wat een bult zeg die je overheen moet daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ze het grondig aanpakken en zeker willen zijn van hun zaak, maar klinkt ook alsof zij nogal onzeker is en dat jij daar last van hebt. Hopenlijk bellen ze snel volgende week!
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Bluezz, wat een stress met die sollicitatie..
Nou? Hoe ga je met stress om?
En zou je de volgende keer weer zo reageren op vragen?
Doet het niet, ik kan gewoon slecht tegen benauwdheidquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat Stuttgart in de tropen lag.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat Stuttgart in de tropen lag.
In Lima is het 18 graden en wordt het de komende dagen niet warmer dan 20. Hier 36quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]er had ook Lima of zo kunnen staan met die omschrijving ja
Ik kan je frustratie heel goed begrijpen te meer je andere verwachtingen had n.a.v. je eerste gesprek(ken?) Bluezz.quote:
Ja ook in mijn altijd maar gedwongen pro-active, anticiperende houding qua werk is soms de rek er even uit.quote:
Mijn wil en noodzaak om te werken heeft niets te maken met of ik wel of niet een relatie heb en hoe die relatie er uit ziet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:45 schreef Iwanius het volgende:
Op een persoonlijk note: Volgens mij ben jij toch wel de peiler in je relatie met Golfer en doe je er alles aan middels het verkrijgen van deze baan nog wat extra geld binnen te brengen, iets dat in mijn ogen erg bewonderingswaardig is als je partner daar schijnbaar niet meer toe in staat is. Het goed en liefdevol zijn voor de ander dekt dan niet altijd de lading is mijn ervaring, ook al accepteer je dat wel omdat zaken zijn zoals ze zijn.![]()
De meze-schotel is aan te raden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Prima lunch gehad op het Lido terras, nu een snel hapje bij Nazar.
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meze-schotel is aan te raden.Die van 12 euro nogwat ofzo, warme en koude mezes.
Zit je weer bij Noah?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:03 schreef Iwanius het volgende:
* Iwanius geeft Bluez onderstaand omdat het donderdagis...
[ afbeelding ]
Twee keer dat bestellen en je hebt een hoofdgerecht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..
Alleen de meze kan daar ook primaquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..
Nee, ik zit/zat niet bij Noah maar dit was een pic van de vorige bezoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:32 schreef Myraela het volgende:
Zit je weer bij Noah?Staat echt bovenaan mijn lijstje. Ik wil er sowieso heen tijdens het oude haven zomerfestival. Maar dat is pas over ruim een maand.
Mooi, en.... wat hebben jullie genomen en hoe smaakte het en.....goedkoop hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:12 schreef Isegrim het volgende:
We zitten nu bij de tip van Iwanius, Ka Yin.
Daar zit ze niet voor hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz! Die vrouw moet eens bedenken hoe zij op die vragen zou reageren/wat ze ervan zou vinden als iemand die haar allemaal zou stellen![]()
Goedkoop is het zeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:32 schreef Iwanius het volgende:
Mooi, en.... wat hebben jullie genomen en hoe smaakte het en.....goedkoop he
ja/nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:02 schreef Isegrim het volgende:
"Zelfrijdende auto Google voor het eerst betrokken bij ongeval met gewonden"
http://www.nu.nl/gadgets/(...)al-met-gewonden.html
Echt weer zo'n nu.nl-kop.De auto is van achteren aangereden door iemand die niet op zat te letten, dus wat heeft die Google-auto daarmee te maken? Helemaal niks.
Sowieso, buiten het feit dat het ding van Google is, ben ik wel benieuwd hoe er straks wettelijk mee omgegaan wordt bij schuld van de auto. Wie is dan de schuldige? En hoe wordt dat juridisch afgewikkeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef z80 het volgende:
[..]
ja/nee.
het valt wel op dat alle aanrijdingen met de google auto kop-staart aanrijdingen zijn.
blijkbaar zit er iets in de manier van rijden en remmen dat anders is dan dat mensen rijden.
Er stopten auto's vóór de Google auto omdat een kruising niet vrij was. Daarop stopte ook de Google auto. De auto achter de Google auto heeft niet geremd en dus niet opgelet, want er waren al meerdere auto's gestopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef z80 het volgende:
[..]
ja/nee.
het valt wel op dat alle aanrijdingen met de google auto kop-staart aanrijdingen zijn.
blijkbaar zit er iets in de manier van rijden en remmen dat anders is dan dat mensen rijden.
Maar dat is dus nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sowieso, buiten het feit dat het ding van Google is, ben ik wel benieuwd hoe er straks wettelijk mee omgegaan wordt bij schuld van de auto. Wie is dan de schuldige? En hoe wordt dat juridisch afgewikkeld.
Ik ook, maar ik neem aan dat oom Google dan gewoon een enorme berg geld op tafel gooit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat wel gebeuren. En dan ben ik benieuwd hoe de afwikkeling is.
Dat weten we helemaal nog niet. Want er rijden er niet zo veel dat je dat nu al kan zeggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik neem aan dat oom Google dan gewoon een enorme berg geld op tafel gooit.
Maar statistisch gezien zal het aantal ongelukken dramatisch verminderen met zelfrijdende auto's.
Ik durf er gerust op te vertrouwen dat zo'n auto minder fouten maakt dan een mens.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal nog niet. Want er rijden er niet zo veel dat je dat nu al kan zeggen.
Als de software een bug bevat, dan kan er een hoop gruwelijk mis gaan. En 100% bug vrije software is niet te halen. 100% bug vrije hardware ook niet.
Lijkt me toffer met het oude haven zomerfestival. En ik heb niet het geld om wekelijks 10 euro voor cocktails te betalen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:32 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ik zit/zat niet bij Noah maar dit was een pic van de vorige bezoeken.
Maar je kan er toch ook heengaan zonder het Oude Haven zomerfestival?Bedoel men is gewoon elke dag bijna geopend voor de beste cocktails van Rotterdam.
indien de bebording correct is en de navigatie software up to date dan zal dit best wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik durf er gerust op te vertrouwen dat zo'n auto minder fouten maakt dan een mens.
ja maar hoe stopt de google auto.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er stopten auto's vóór de Google auto omdat een kruising niet vrij was. Daarop stopte ook de Google auto. De auto achter de Google auto heeft niet geremd en dus niet opgelet, want er waren al meerdere auto's gestopt.
Mensen letten gewoon heel vaak niet op.
Je dient altijd zoveel afstand te houden dat als iemand voor je remt je veilig tot stilstand kan komen. Achteroprijdende partij zit altijd fout.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:10 schreef z80 het volgende:
[..]
ja maar hoe stopt de google auto.
als een mens die vooruit kijkt en eerst het gas los laat en dan pas "rustig" remt? of direct van versnellen naar stevig remmen.
indien het tweede dan zullen de overige weg gebruikers eerst aan dat gedrag moeten wennen.
Dat klopt, maar daar heb je niet zoveel aan als je weet dat mensen dat niet doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je dient altijd zoveel afstand te houden dat als iemand voor je remt je veilig tot stilstand kan komen. Achteroprijdende partij zit altijd fout.
Ook een leuke: Wat nu als een zelfrijdende auto 3 mensen kan redden door de "bestuurder" op te offeren, doen of niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik durf er gerust op te vertrouwen dat zo'n auto minder fouten maakt dan een mens.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef Unites het volgende:
Ik heb net zelf roomboter gemaakt voor het eerst. Met wat grof zeezout! Jeetje mina, dat is lekker zeg!
Echt simpel en snel te maken, maar wel wat 'vervelende' afwasen vette handen (en keukenkastjes als je net zo onhandig bent als mij)
Goed idee.quote:
Dat is wel erg hypothetisch.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:33 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Ook een leuke: Wat nu als een zelfrijdende auto 3 mensen kan redden door de "bestuurder" op te offeren, doen of niet?
Dat wil ik gewoon afhankelijk van mijn humeur die dag in kunnen stellenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:33 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Ook een leuke: Wat nu als een zelfrijdende auto 3 mensen kan redden door de "bestuurder" op te offeren, doen of niet?
Die overige zelfrijdende auto's hebben een verwaarloosbare reactietijd en kunnen dus met kortere afstand veilig stoppen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:10 schreef z80 het volgende:
[..]
ja maar hoe stopt de google auto.
als een mens die vooruit kijkt en eerst het gas los laat en dan pas "rustig" remt? of direct van versnellen naar stevig remmen.
indien het tweede dan zullen de overige weg gebruikers eerst aan dat gedrag moeten wennen.
Beter opletten mini. We zitten in de trein naar huis.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef minilot het volgende:
Gezellig idee wel dat Sun&Tav zich dit weekend op fietsafstand van mij bevinden!Veel plezier op de boot, lieverds!
Oh damn! Zie het nu ook ja, was een beetje onhandig half aan het teruglezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beter opletten mini. We zitten in de trein naar huis.vannacht hebben we er overnacht
quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze belt me volgende week.
Woah, dat is nogal wat inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voor je duimen volgende week.Hou ons op de hoogte!
Let me see you stripped down to the bone
Jep, haha! Veel meer is het eigenlijk niet. Daarna nog even door de zeef halen en in ijskoud water afspoelen net zolang tot dat het water niet meer troebel is (waarom dat moet; ik zou het werkelijk waar niet weten) en daarna nog even "lekker" uitknijpen, zodat het overtollige vocht er uit gaat.quote:
Ik stuiter hier wel binnen als ze gebeld heeft en goed nieuws heeft.. ik hou nog steeds in mijn achterhoofd dat er iets aan me is wat haar niet bevalt en dat ze verder op zoek gaat naar iemand anders of een vacature uitzet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:52 schreef minilot het volgende:
Lonaa, hoe is het vandaag met je viervoeter?
Woah, dat is nogal wat inderdaad!
Ik zal voor je duimen volgende week.Hou ons op de hoogte!
Gewoom om zoveel mogelijk wei karnemelk eruit te krijgen toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:59 schreef Unites het volgende:
[..]
In ijskoud water afspoelen net zolang tot dat het water niet meer troebel is (waarom dat moet; ik zou het werkelijk waar niet weten) en daarna nog even "lekker" uitknijpen, zodat het overtollige vocht er uit gaat.
Gewoon ff ophouden met er chagrijnig van worden en voortaan zelf ook op tijd naar huis gaan, dame! Als er werk blijft liggen valt de wereld er echt niet van om, en als het binnen het bedrijf een probleem wordt maak je daarmee heel duidelijk dat je gewoon teveel werk op je bord hebt liggen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was vandaag best chaggi omdat ik weer in mn eentje overbleef.
Ah, dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoom om zoveel mogelijk wei karnemelk eruit te krijgen toch?
Achgos!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef Isegrim het volgende:
http://pulptastic.com/japan-going-nuts-cute-sea-slugs-contagious/![]()
![]()
Ik wil er eentje!
Nee niet echt, je moet echt in een kom vol water knijpen en kneden (en regelmatig water verversen), dan krijg je het er het beste allemaal uit. En hoe minder karnemelkresten in je boter, des te langer is het houdbaar, daar is het vooral voor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:11 schreef Unites het volgende:
[..]
Ah, dat zou best wel eens kunnen ja!
Maar eigenlijk gebeurt dat toch al met het kloppen en het zeven?
Nou ja, het feit dat er voor een open solli zo'n circus gemaakt wordt doet me juist vermoeden dat ze je wel graag zou willen hebben en genoeg redenen moet vinden om een functie te creëren. Of zoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stuiter hier wel binnen als ze gebeld heeft en goed nieuws heeft.. ik hou nog steeds in mijn achterhoofd dat er iets aan me is wat haar niet bevalt en dat ze verder op zoek gaat naar iemand anders of een vacature uitzet.
Het was uiteindelijk geen gerichte maar een open sollicitatie van een paar maanden geleden...
Ah zo. Nou ik zie het maar gewoon als een goed teken hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Per 1 sept gaat er een polimedewerker met zw.schapsverlof en een ander gaat een opleiding doen waardoor haar functie gaat veranderen... daarom komt er ruimte voor nog iemand
Oh, ik heb het water maar twee keer ververstquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee niet echt, je moet echt in een kom vol water knijpen en kneden (en regelmatig water verversen), dan krijg je het er het beste allemaal uit. En hoe minder karnemelkresten in je boter, des te langer is het houdbaar, daar is het vooral voor.Melkrestjes in je boter bederven sneller dan de boter zelf.
Pies met kip, prei en dragon!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb veel prei. Weet iemand een leuk iets dat ik daarvan kan maken
Zal als je het in de koelkast bewaart ook wel loslopen, mits je het een beetje snel opeet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Oh, ik heb het water maar twee keer ververstEn dat kneden heb ik wel gedaan hoor, maar niet overdreven veel
Gelukkig is het maar een kleine hoeveelheid (250 ml 'verse' (slag)room), dus het zal wel snel opgaan
Oeh, die knish moet ik echt eens proberen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Pies met kip, prei en dragon!
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chicken_and_tarragon_pie_93074
Knish! Erg lekker.
http://smittenkitchen.com/blog/2012/03/potato-knish-two-ways/
Gözleme:
http://chopchopnom.com/leek-feta-gozleme/
Pierogi!![]()
http://culinaryorgasm-kar(...)-mascarpone-and.html
Huh?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief gong vanochtend voor grote beurt van zijn 3 jarig aut en komt terug met een gloednieuwe. (Over paar week geleverd) dus nu op dit moment ben ik ook in onderhandelingen met mijn Peugeot dealer
Geld moet rollen!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief gong vanochtend voor grote beurt van zijn 3 jarig aut en komt terug met een gloednieuwe. (Over paar week geleverd) dus nu op dit moment ben ik ook in onderhandelingen met mijn Peugeot dealer
Knish is fantastisch! Een tsunami van carbs!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, die knish moet ik echt eens proberen.![]()
Nu is alle prei al verwerkt.![]()
Een simpele prei/kaas saus gemaakt. Lekker makkelijk om eens uit de vriezer te pakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Knish is fantastisch! Een tsunami van carbs!![]()
![]()
Wat heb je uiteindelijk met de prei gedaan?
Ahquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Zal als je het in de koelkast bewaart ook wel loslopen, mits je het een beetje snel opeet.
Ik bewaar boter zelf nooit in de koelkast, dus als ik het zelf maak ben ik daar wat nauwkeuriger in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |