In "ChinaTown" heb je een hele goeie genaamd Madam Jeanette en die zit naast een modezaak net na die hoek waar vroeger de bloemenstand stond en de grote ronde klok.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is wel bijna allemaal aziatisch wat je suggereert he.. op z'n minst oosters..
Geen goede surinamer in de aanbieding toevallig??
Voor iemand die niet uit Rotterdam komt zijn het niet de meest makkelijke beschrijvingen waar die toko te vinden is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In "ChinaTown" heb je een hele goeie genaamd Madam Jeanette en die zit naast een modezaak net na die hoek waar vroeger de bloemenstand stond en de grote ronde klok.
[ afbeelding ]
De voormalige kok van Kiem Foei werkt nu daar en die laatste zaak (KF) is helemaal vernederlandst qua Surinaams eten en geen schim meer van 15 jaar geleden.Vandaar dat je er nu veel 'Hollandse'werknemers ziet van dat advocatenkantoor Nauta die daar komen lunchen.
We hebben toch allemaal Google Maps?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor iemand die niet uit Rotterdam komt zijn het niet de meest makkelijke beschrijvingen waar die toko te vinden is.
Maar het is zo cryptischquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal Google Maps?Is op loopafstand van het station.
Ik kreeg een los tablet, zonder bijsluiter...quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Staat dat niet in de bijsluiter...?
Dan google ik meestal het merk / de werkzame stof. Of stond er ook geen merkje op de pil?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kreeg een los tablet, zonder bijsluiter...
Afstandsbediening, want ze houdt het zelf maar een paar minuten vol om de rolstoel te bedienen en dat wil prima in en om het huis, maar niet als je bijv wilt wandelen. En de gemeente zelf heeft mensen de keus gegeven: of een elektrische rolstoel, of een scootmobiel, niet beiden. En die laatste kon ze zelf wel bedienen, maar die moest dus weg.quote:
Het was een beetje een halsoverkop ding, ik was al bij iemand op bezoek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan google ik meestal het merk / de werkzame stof. Of stond er ook geen merkje op de pil?
En.. die ook niet verkeerd is en onderbelicht:quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:25 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, dat Madame Jeanette stond hier ook nog op de lijst om eens te gaan testen.
Het is helemaal geen sneer maar gewoon een constatering van iets wat een tendens schijnt te zijn en waar ik als traditonalist, als het om bepaalde keukens gaat en hun specifieke stijl/smaken, een gruwelijke hekel aan en zal blijven hebben gewoon omdat heel vaak dan datgene waar een horeca-toko zo onderscheidend in is teniet wordt gedaan (aangepast dus) simpelweg omdat men dan klandizie krijgt die alles onder 1 hoop scharen als het Aziatisch eten betreft, en wat bijna altijd gebasseerd is op hun smaak van de zondagchinees en hun kalenders en gerechten nummers. M.a.w. het babi pangang / foe yong hai / broodje kip kerrie publiek.quote:![]()
Op donderdag 16 juli 2015 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het is zo cryptisch. Zet gewoon het adres neer
.
Verder zal het allemaal wel. Het snerende er onder naar werkende mensen die er komen, tja. Daar heb ik helemaal niets mee.
Grappig, dat is zo ongeveer naast ons winkeltje.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En.. die ook niet verkeerd is en onderbelicht:
[ afbeelding ]
Tip:
• Wantansoep![]()
• Moksi nasigoreng
[..]
Gelukkig enigszins buiten ons verzorgingsgebied.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:58 schreef borisz het volgende:
Ise en LHO waren niet de enige die een bakkerij wilden beginnen. In IJmuiden op de Halkade, waar ook L'Amuse zit, zit sinds kort Oscar Boulangerie.
De croissants zijn iig goedgekeurd.. Brood zo nog even proberen.
Dat jij je spottend erover uitlaat is weer tekenend,maar goed, je moet toch wat als jaloerse zuurpruim.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef golfer het volgende:
Voor ca. 1.000 euro kan je ook heel simpel een hapje eten bij FG Foodlabs.![]()
Die is gelijk de middagdienst ingegaanquote:
Hier is een klein beetje zon.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die is gelijk de middagdienst ingegaan
Wie heeft mijn zon gejat?
Hoe lang nog miniduutser?
Ze belt me volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze belt me volgende week.
boh, wat een bult zeg die je overheen moet daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ze het grondig aanpakken en zeker willen zijn van hun zaak, maar klinkt ook alsof zij nogal onzeker is en dat jij daar last van hebt. Hopenlijk bellen ze snel volgende week!
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Bluezz, wat een stress met die sollicitatie..
Nou? Hoe ga je met stress om?
En zou je de volgende keer weer zo reageren op vragen?
Doet het niet, ik kan gewoon slecht tegen benauwdheidquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat Stuttgart in de tropen lag.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat Stuttgart in de tropen lag.
In Lima is het 18 graden en wordt het de komende dagen niet warmer dan 20. Hier 36quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]er had ook Lima of zo kunnen staan met die omschrijving ja
Ik kan je frustratie heel goed begrijpen te meer je andere verwachtingen had n.a.v. je eerste gesprek(ken?) Bluezz.quote:
Ja ook in mijn altijd maar gedwongen pro-active, anticiperende houding qua werk is soms de rek er even uit.quote:
Mijn wil en noodzaak om te werken heeft niets te maken met of ik wel of niet een relatie heb en hoe die relatie er uit ziet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:45 schreef Iwanius het volgende:
Op een persoonlijk note: Volgens mij ben jij toch wel de peiler in je relatie met Golfer en doe je er alles aan middels het verkrijgen van deze baan nog wat extra geld binnen te brengen, iets dat in mijn ogen erg bewonderingswaardig is als je partner daar schijnbaar niet meer toe in staat is. Het goed en liefdevol zijn voor de ander dekt dan niet altijd de lading is mijn ervaring, ook al accepteer je dat wel omdat zaken zijn zoals ze zijn.![]()
De meze-schotel is aan te raden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Prima lunch gehad op het Lido terras, nu een snel hapje bij Nazar.
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meze-schotel is aan te raden.Die van 12 euro nogwat ofzo, warme en koude mezes.
Zit je weer bij Noah?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:03 schreef Iwanius het volgende:
* Iwanius geeft Bluez onderstaand omdat het donderdagis...
[ afbeelding ]
Twee keer dat bestellen en je hebt een hoofdgerecht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..
Alleen de meze kan daar ook primaquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..
Nee, ik zit/zat niet bij Noah maar dit was een pic van de vorige bezoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:32 schreef Myraela het volgende:
Zit je weer bij Noah?Staat echt bovenaan mijn lijstje. Ik wil er sowieso heen tijdens het oude haven zomerfestival. Maar dat is pas over ruim een maand.
Mooi, en.... wat hebben jullie genomen en hoe smaakte het en.....goedkoop hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:12 schreef Isegrim het volgende:
We zitten nu bij de tip van Iwanius, Ka Yin.
Daar zit ze niet voor hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz! Die vrouw moet eens bedenken hoe zij op die vragen zou reageren/wat ze ervan zou vinden als iemand die haar allemaal zou stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |