quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, advies over wat te doen tegen dazen tijdens wandelen?
Ik geef Sam 1 of 2 keer per jaar een pipetje pulvex(?) in de nek maar moet verder ook niets van die troep hebben idd..quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet. Doe het ook eigenijk nooit, tenzij er een directe aanleiding voor is, en die was er nu (ik was bij iemand thuis wiens kat van de huisgenoot vlooien had).
Nou ja, ik heb iig geen vlooien nu.
Dit was een tablet. Dat moest tegelijk met voedsel. Dat deed ik. Hoewel mijn eigen DA zei, toen ik belde dat ze ziek was, dat het NA voedsel moest. Leuk, DA's met verschillende meningen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geef Sam 1 of 2 keer per jaar een pipetje pulvex(?) in de nek maar moet verder ook niets van die troep hebben idd..
Een paard meenemen. Hogere lichaamstemperatuur, de dazen zullen enkel op het paard afgaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, advies over wat te doen tegen dazen tijdens wandelen?
Staat dat niet in de bijsluiter...?quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was een tablet. Dat moest tegelijk met voedsel. Dat deed ik. Hoewel mijn eigen DA zei, toen ik belde dat ze ziek was, dat het NA voedsel moest. Leuk, DA's met verschillende meningen.![]()
Nou ja, ze voelt zich iets beter geloof ik. Ze eet nog, drinkt af en toe en kon net ook nog kwispelen.
Ik vind zelfs de Shabu Shabu prima, dus ach.quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:49 schreef Isegrim het volgende:
Triceratopsivoor.
Ik vind SYSM een fijne tent. Ja, het is aangepast. Maar het is met zorg bereid en smakelijk.
Hogere lichaamstemperatuur? Jezelf in brand steken dus. Dat helpt ook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een paard meenemen. Hogere lichaamstemperatuur, de dazen zullen enkel op het paard afgaan.
Harder lopen, de wind opzoeken.
Er is een manege in de buurt..quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of 'een paard meenemen' nou een heel praktisch advies is.
Dan komen ze toch juist op je af?quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hogere lichaamstemperatuur? Jezelf in brand steken dus. Dat helpt ook.
Oh, valt mee dan. Al kijken ze je misschien wat vreemd aan als je om die reden een paard komt huren.quote:
Dan komen ze nog steeds op jou af he. Iemand meenemen, en die in brandsteken. Dat helpt wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hogere lichaamstemperatuur? Jezelf in brand steken dus. Dat helpt ook.
Die is wat te groot voor P denk ik.quote:
Ik heb dat nog nooit gehad maar ik wil het nu.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:46 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Burp.
Kaiserschmarrn als ontbijt.
Denk dat ik nu wel genoeg recepten uit het Eftelingse pannenkoekenboek heb uitgeprobeerd om een review te schrijven.
Is een makkie! Zo gebeurd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad maar ik wil het nu.
Dat is zo lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dat nog nooit gehad maar ik wil het nu.
Eiwitten niet stijf kloppenquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:54 schreef minilot het volgende:
Heb recept van de Efteling sowieso wat aangepast want daar hoefden de eiwitten niet in stijfgeklopt, terwijl dat het juist zo lekker luchtig maakt.
Net opgegeten met heeeeeeeeeel veel meer poedersuiker en een kwak aardbeien/balsamico-jam.
Heb nu wel tot het avondeten genoeg denk ik.
Opgezocht, kan schijnbaar toch ook zonder (eimengsel dan wel extra hard kloppen), maar wordt uiteraard wel veel minder luchtig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eiwitten niet stijf kloppenMaar is het dan nog wel kaiserschmarren
Dat is toch raar!!
Ik las het verkeerdquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan komen ze nog steeds op jou af he. Iemand meenemen, en die in brandsteken. Dat helpt wel.
Geen paard in de gang helaasquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een paard meenemen. Hogere lichaamstemperatuur, de dazen zullen enkel op het paard afgaan.
Harder lopen, de wind opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |