Cocktails!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Het wordt perfect weer om op het Lido terras te zitten op het bovendek![]()
Ja, ik weet het.. alleen net ff heel erg uit de richting en op een stomme locatie vind ik.. maar wie weet..quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En Restaurant Obba zit wel echt om de hoek van de SS Rotterdam he
Ik had springrolls en Pho en beide waren echt heerlijk!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik was er maar 1 keer, dus ik kan pech hebben gehad.
Mqar dat het niet autenthiek was was niet het probleem, dat maakt mij ook niet uit als het maar lekker is. Maar het was gewoon slecht. Echt vieze, overgare, poederige garnalen. En dat vlees was ook echt vies.
Daar zijn wij allemaal niet de doelgroep van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef golfer het volgende:
Voor ca. 1.000 euro kan je ook heel simpel een hapje eten bij FG Foodlabs.![]()
Dat helpt niet mee om ontspannen te worden neequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Alles zit potdicht en ik hoor nog steeds muziek. Mag ik ook nog slapen? Ik ben al zo'n slechte slaper
Nou dan gaan we de volgende dag maar ergens anders een eenvoudig hapje doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar zijn wij allemaal niet de doelgroep van.
Laat die baggertoko See You See Me lekker links liggen want het is gewoon aangepaste rommel en niet lekker. Dit moet hun Thaise pittige soep voorstellen, ( lijkt wel een tomatensoep) en dit Gamba pikante gerecht leek ook nergens op. Dit zijn maar 2 voorbeelden van de vele gerechten die ik daar ooit heb uitgeprobeerd. Ga dan gewoon bij het om de hoek gelegen Shabu Shabu je vol stoppen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SYSM is met 4 gangen a la carte overigens iets duurder dan de jong, en met het verrassingsmenu maar 5 euro goedkoper.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mocht je Vietnamees willen lunchen dan is Deli Tasty op de Meent een aanrader. Basic maar goed.
Baggertoko? Sommige smaken kunnen iets meer uitgesproken zijn. In de avond is het vaak druk, en de dinerprijzen liggen, in zijn soort, wat aan de hoge kant.quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat die baggertoko See You See Me lekker links liggen want het is gewoon aangepaste rommel en niet lekker. Dit moet hun Thaise pittige soep voorstellen, ( lijkt wel een tomatensoep) en dit Gamba pikante gerecht leek ook nergens op. Dit zijn maar 2 voorbeelden van de vele gerechten die ik daar ooit heb uitgeprobeerd. Ga dan gewoon bij het om de hoek gelegen Shabu Shabu je vol stoppen.
[..]Deli Tasty Meent-Rotterdam
Aww.. ze moet volgende week wel weer beter zijn hoor, logeren is niet fijn als je ziek bent..quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Buhh. Hond ziek vannacht. 3 x eruit geweest want diarree. Dit was niet een goede nacht.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aww.. ze moet volgende week wel weer beter zijn hoor, logeren is niet fijn als je ziek bent..![]()
Maar dat zal vast wel toch?
Oh bah! Niet meer geven dan!quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kwam van een vlooientablet die ze dinsdag gehad heeft. Gisteren heeft ze 2 x over alles ondergekotst en vannacht de hele nacht diarree. T was echt een vaatdoek. Wat een troep is dat ook. Bah.
Nee, sowieso niet. Doe het ook eigenijk nooit, tenzij er een directe aanleiding voor is, en die was er nu (ik was bij iemand thuis wiens kat van de huisgenoot vlooien had).quote:
Door blijven lopen.. Ze zijn traag dus als je in beweging blijft hebben ze minder kans.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, advies over wat te doen tegen dazen tijdens wandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |