Doet het niet, ik kan gewoon slecht tegen benauwdheidquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat Stuttgart in de tropen lag.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat Stuttgart in de tropen lag.
In Lima is het 18 graden en wordt het de komende dagen niet warmer dan 20. Hier 36quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]er had ook Lima of zo kunnen staan met die omschrijving ja
Ik kan je frustratie heel goed begrijpen te meer je andere verwachtingen had n.a.v. je eerste gesprek(ken?) Bluezz.quote:
Ja ook in mijn altijd maar gedwongen pro-active, anticiperende houding qua werk is soms de rek er even uit.quote:
Mijn wil en noodzaak om te werken heeft niets te maken met of ik wel of niet een relatie heb en hoe die relatie er uit ziet hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:45 schreef Iwanius het volgende:
Op een persoonlijk note: Volgens mij ben jij toch wel de peiler in je relatie met Golfer en doe je er alles aan middels het verkrijgen van deze baan nog wat extra geld binnen te brengen, iets dat in mijn ogen erg bewonderingswaardig is als je partner daar schijnbaar niet meer toe in staat is. Het goed en liefdevol zijn voor de ander dekt dan niet altijd de lading is mijn ervaring, ook al accepteer je dat wel omdat zaken zijn zoals ze zijn.![]()
De meze-schotel is aan te raden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Prima lunch gehad op het Lido terras, nu een snel hapje bij Nazar.
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meze-schotel is aan te raden.Die van 12 euro nogwat ofzo, warme en koude mezes.
Zit je weer bij Noah?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:03 schreef Iwanius het volgende:
* Iwanius geeft Bluez onderstaand omdat het donderdagis...
[ afbeelding ]
Twee keer dat bestellen en je hebt een hoofdgerecht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..
Alleen de meze kan daar ook primaquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we doen alleen een hoofdgerecht maar heb het overwogen ja..
Nee, ik zit/zat niet bij Noah maar dit was een pic van de vorige bezoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:32 schreef Myraela het volgende:
Zit je weer bij Noah?Staat echt bovenaan mijn lijstje. Ik wil er sowieso heen tijdens het oude haven zomerfestival. Maar dat is pas over ruim een maand.
Mooi, en.... wat hebben jullie genomen en hoe smaakte het en.....goedkoop hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:12 schreef Isegrim het volgende:
We zitten nu bij de tip van Iwanius, Ka Yin.
Daar zit ze niet voor hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz! Die vrouw moet eens bedenken hoe zij op die vragen zou reageren/wat ze ervan zou vinden als iemand die haar allemaal zou stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |