SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Nederland is volgens mij ook het natste land ter wereld. 330 dagen per jaar regen, en maar 5 dagen per jaar zonder bewolking of zoquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:13 schreef dick_laurent het volgende:
Ondertussen 400 km verderop in Parijs gewoon volop zomer
[ afbeelding ]
Mooi hoe wij weer als klein landje een soort van regen en bewolking-magneet zijn
Grafweer. En maandag op Pisgriet regen, dus dan zes weken regenquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:16 schreef cherrycoke het volgende:
Pleuris motregen word je nog natter van dan normaal regen
Mwah dat betwijfel ik. Kijk bijvoorbeeld eens naar de noorse plaats Bergen:quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nederland is volgens mij ook het natste land ter wereld. 330 dagen per jaar regen, en maar 5 dagen per jaar zonder bewolking of zo
Vanaf maandag hier 22-23 graden... Dus niet zo heel slecht weer om naar terug te komenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:19 schreef MaLo het volgende:
Ik heb medelijden met jullie in nederland. Hier op 1400 meter hoogte vandaag 28 graden en volop zon. Zondag wordt het hier slecht weer. Maandag komen wij ook weer naar nl.
(Hier = tirol)
Dat is het hier in het zuiden nu al. Maandag 26 graden!quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanaf maandag hier 22-23 graden... Dus niet zo heel slecht weer om naar terug te komen
Als het ook nog droog is klaag ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanaf maandag hier 22-23 graden... Dus niet zo heel slecht weer om naar terug te komen
Hier is het idd ongeveer 23 gradenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is het hier in het zuiden nu al. Maandag 26 graden!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Do 27, vr 30, za 23, zo 26, ma 28, di 31, wo 28.
En maar klagen....
Alle weerapps en voorspellingen in Nederland en Belgie voor Midden-Limburg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is KNMI + 2 a 3Of waar haal je dat vandaan?
Ik kijk nooit voor M-Limburg apart. Ik hou gewoon de vuistregel aanquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alle weerapps en voorspellingen in Nederland en Belgie voor Midden-Limburg.
Ik niet, zoek altijd op mijn dorpje. Klopt doorgaans wel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit voor M-Limburg apart. Ik hou gewoon de vuistregel aan
Mjah, ik heb liever een paar dagen volop dikke tropische stortregens, en de rest dan kurkdroog en zonnig, ipv maandenlang bewolkt met zeikerige regentjes iedere dag....quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwah dat betwijfel ik. Kijk bijvoorbeeld eens naar de noorse plaats Bergen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bergen#Climate
Die krijgen echt wel meer regen over zich heen dan ons hoor op jaarbasis.
ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik heb liever een paar dagen volop dikke tropische stortregens, en de rest dan kurkdroog en zonnig, ipv maandenlang bewolkt met zeikerige regentjes iedere dag....
Nederland is nog net wel groot genoeg dat er echt wel regelmatig verschillen zijn tussen De Bilt en bv Arcen. Niet alleen qua temperatuur maar ook tussen of je met iemand terrasje kan afspreken of dat je met regen binnen zitquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit voor M-Limburg apart. Ik hou gewoon de vuistregel aan
Limburg is Duitslandquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alle weerapps en voorspellingen in Nederland en Belgie voor Midden-Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |