Erg lang loyaal gebleven ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg jammer dat hij weg gaat hoor. Fantastische speler
Er is nog niet getekend hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
OP klopt niet, Clasie zit niet meer bij de selectie![]()
![]()
ik ben persoonlijk ook wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, ik verwacht er erg veel van eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg jammer dat hij weg gaat hoor. Fantastische speler
Ik verwacht dat hij een sensatie kan worden in Engeland. Hij heeft zijn top nog lang niet bereikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ben persoonlijk ook wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, ik verwacht er erg veel van eerlijk gezegd
Ik denk dat Clasie met betere spelers om zich heen alleen maar beter uit de verf komt. Het is eigenlijk natuurlijk van de zotten dat een uitermate dienende speler by far de beste speler van je team is...
Ik had hem liever in Italië gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Denk toch dat ie een maatje te klein is voor de PL in de eredivisie kon hij soms al moeilijk meekomen.
Tegen Aguerro zal ie nooit staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Denk toch dat ie een maatje te klein is voor de PL in de eredivisie kon hij soms al moeilijk meekomen.
Zie je Clasie al tegen Diego Costa of Aguerro![]()
Duitsland bij een subtopper had ook een prima stap geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had hem liever in Italië gezien.
Als ik kijk naar de ex-Eredivisiespelers die nu in de PL spelen en zich daar staande weten te houden, dan ben ik ervan overtuigd dat Clasie het niveau ook wel aankan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Mee eens. Een van die twee landen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Duitsland bij een subtopper had ook een prima stap geweest
Ik dacht meer aan Spanje ipv Duitsland. Maar de PL lijkt me niet de meest geschikte competitie, al zal ie van Koeman in ieder geval ruimschoots de kans krijgen om zich te bewijzen. Dat is bij clubs met een trainer die je niet kent misschien wel anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens. Een van die twee landen.
Hij zal het zwaar krijgen, maar het kanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de ex-Eredivisiespelers die nu in de PL spelen en zich daar staande weten te houden, dan ben ik ervan overtuigd dat Clasie het niveau ook wel aankan.
En qua inzicht, passing en techniek van de absolute buitencategorie.quote:
aldus De Telegraafquote:Bronnen rond Southampton hebben aangegeven dat de club dezelfde deal sluit met Feyenoord als met andere clubs. Zo’n negentig procent van de transfersom (13,5 miljoen euro) staat direct vast, de laatste tien procent wordt uitgekeerd zodra Clasie een bepaald aantal wedstrijden voor Southampton heeft gespeeld. Volgens de Engelsen zijn dat geen bijzondere voorwaarden. De Oranje-international moet, mits hij fit is, moeiteloos aan dat benoemde aantal duels komen.
Immers heeft nog nooit bij Ajax of PSV gespeeld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan snap ik Gustafson inderdaad ook.
Maar probeer even objectief te zijn. Hij maakt gemiddeld een stuk of 10 doelpunten per seizoen en speelt al seizoenenlang basis bij een Nederlandse topclub. Dan laat je je toch niet afschepen met 2 miljoen?
dan is de helft hier een week dronkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:18 schreef Tortugal het volgende:
Stel je eens voor dat Immers echt weggaat
Sowieso. Al lijkt het me heel sterk dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 05:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan is de helft hier een week dronken
twitter:kennethvermeer1 twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:06:52Just made my own salad. #healtyfood https://t.co/ZOk52lD5ku reageer retweet
Dat klinkt al een stuk beter dan 10~12mln euro.quote:
1,5mln klinkt al beter en iedereen is wel heel enthousiast. Ben benieuwd.quote:Simon Gustafson moet zijn handtekening nog zetten, maar Feyenoord is al rond met de Zweedse jeugdinternational. In De Kuip zijn ze erg onder de indruk van de kwaliteiten van de aanvallende middenvelder en ook in De Telegraaf reageren diverse oud-voetballers enthousiast.
De Zweedse bondscoach Hakan Ericson: "Hij past bij het Nederlandse voetbal. Hij is een technische, zeer aanvallend ingestelde middenvelder. Simon heeft een geweldig linkerbeen en creëert kansen voor zichzelf en voor het elftal. They will love him in Rotterdam!"
Ook de Zweedse oud-international Ralf Edström is een groot fan van Gustafson.''Met Simon krijgt Feyenoord een fantastische speler in De Kuip. Hij is nog jong, maar wordt heel goed. Hij laat in de Zweedse competitie al zulke mooie dingen zien. "
Feyenoord-legende Ove Kindvall mag uiteraard niet ontbreken. "Hij gaat zich bij Feyenoord op een geweldige manier ontwikkelen", zegt hij over Gustafson, die zo'n 1,5 miljoen euro gaat kosten.
Die heeft voor zichzelf toch al lang besloten dat hij over een maand of 10 gratis de deur uitloopt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef H.FR het volgende:
Vilhena is in Seefeld weer gevraagd of hij wil bijtekenen, maar schijnt dat weer te hebben afgewezen.
Hopelijk kunnen we hem nog verhuren aan een Eredivisie club. Komt hij aan spelen toen, en hebben wij ruimte in het salarisbudget.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die heeft voor zichzelf toch al lang besloten dat hij over een maand of 10 gratis de deur uitloopt?
Ben ook benieuwd, neem aan in ieder geval een verdediger. Verder zullen ze nog wel wat spelers op het oog hebben voor als bijv. een Kazim of Te Vrede (of beidenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef satecl het volgende:
Ik schat in dat na het vertrek van Clasie en Immers + komst van Gustafson nog een transferbudget van 6 miljoen over is. Zal mij benieuwen wat ze daarmee gaan doen.
Spelen in de Premier League. Dat betekent veel salaris en 10 prachtige wedstrijden per seizoen. Iedereen zou dat doen.quote:
Die jongen zal nu een keer 2 ton kosten. Voor dat bedrag kan je zo'n onwillend jong ook wel op de bank zettenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we hem nog verhuren aan een Eredivisie club. Komt hij aan spelen toen, en hebben wij ruimte in het salarisbudget.
Ja, dit was daarop dus de bevestiging. Laatste poging gefaald. Was achteraf dus wel lekker geweest die vorige winter te verkopen. Maar goed dat is hindsight.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die heeft voor zichzelf toch al lang besloten dat hij over een maand of 10 gratis de deur uitloopt?
Vicarage Road is inderdaad wel wat anders dan De Kuip met zo'n 20.000 plaatsen. Maar je kunt er goed geld verdienen en Lexie kan zich dan eindelijk meten met spelers als Matic, Schneiderlin en Yaya Touré.quote:
Relatief veel beweging in de eredivisie sowieso. Denk dat het lang geleden is dat zowel Ajax, PSV als Feyenoord zo actief op de transfermarkt bezig zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg benieuwd hoe Clasie het in de Premier League gaat doen.
Hij schijnt er 2,5 miljoen per jaar te gaan verdienen (volgens de Telegraaf).
Na al dit transfernieuws wel zin in het nieuwe seizoen trouwens.
Inderdaad. Mag dan niet zo'n aansprekende club zijn, maar het geld zal goed zijn en het is de kans om in de PL te gaan spelen. Die zou ik ook aangrijpen als ik hem was.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vicarage Road is inderdaad wel wat anders dan De Kuip met zo'n 20.000 plaatsen. Maar je kunt er goed geld verdienen en Lexie kan zich dan eindelijk meten met spelers als Matic, Schneiderlin en Yaya Touré.
Bronquote:Feyenoord verwacht een winst over het afgelopen jaar van een slordige 16 miljoen euro. De transfer van Jordy Clasie zit daar niet bij, want die valt in de boeken van het nieuwe seizoen, zo schrijft De Telegraaf vandaag.
De krant berichtte vanochtend al over een transfersom van zo'n 15 miljoen euro voor aanvoerder Clasie. De Rotterdammers zouden verzekerd zijn van 13,5 miljoen euro en het overige bedrag wordt ontvangen bij niet al te moeilijk realiseerbare bonussen, onder andere het aantal gespeelde wedstrijden.
Magazine Quote kwam gisteren nog met een artikel waaruit bleek dat td Martin van Geel in zijn Feyenoord-periode 31 miljoen euro aan winst heeft gemaakt. Door uit te gaan van een lager bedrag aan investeringen én de verkoop van Clasie mee te nemen concludeert De Telegraaf dat Van Geel een plus van 50 miljoen euro heeft gerealiseerd.
Komt vanwege de verkoop van Janmaat/Indi/De Vrij. Die namen ze vorig jaar weer niet mee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron
Niet slecht. Eigenlijk een enorme luxepositie vergeleken met 5 jaar geleden.
Dat snap ik, alsnog is financieel positief nieuws iets dat heel lang niet bestaan heeft in Rotterdam.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt vanwege de verkoop van Janmaat/Indi/De Vrij. Die namen ze vorig jaar weer niet mee.
Ziet er steeds beter uit. En dus het vooruitzicht dat het er over een jaar waarsch. weer goed uitziet (als ze dan dus wel die Clasie-miljoenen meenemen en mogelijk nog wat miljoenen die Immers oplevert).quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron
Niet slecht. Eigenlijk een enorme luxepositie vergeleken met 5 jaar geleden.
Nee, Janmaat/De Vrij/Pelle/Vormer.. BMI is nog wel in 2014 meegenomen. Die 16 miljoen winst zal ook wel door de inkomsten uit Europees voetbal komen. Volgend jaar zal Feyenoord ook wel in de + eindigen dankzij Clasiequote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt vanwege de verkoop van Janmaat/Indi/De Vrij. Die namen ze vorig jaar weer niet mee.
Als het goed is, is elk seizoen al een nette +, ook exclusief Europees en transfers.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, Janmaat/De Vrij/Pelle/Vormer.. BMI is nog wel in 2014 meegenomen. Die 16 miljoen winst zal ook wel door de inkomsten uit Europees voetbal komen. Volgend jaar zal Feyenoord ook wel in de + eindigen dankzij Clasie
Er was volgens mij nog wel minimaal een 1.5mln budget beschikbaar. Dat is dan ook wat Gustafson zou moeten kosten. Het overgebleven transferbudget zal dus volledig komen uit het 'Clasie+Immers' potje:quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef satecl het volgende:
Ik schat in dat na het vertrek van Clasie en Immers
Zo zonde dat we dit jaar geen Europees spelen.... Bedankt deze zondag:quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, Janmaat/De Vrij/Pelle/Vormer.. BMI is nog wel in 2014 meegenomen. Die 16 miljoen winst zal ook wel door de inkomsten uit Europees voetbal komen. Volgend jaar zal Feyenoord ook wel in de + eindigen dankzij Clasie
Beenhakkerquote:Van Geel versus Beenhakker
In de drie seizoenen voor het tijdperk van Martin van Geel had Leo Beenhakker het als technisch adviseur en later als technisch directeur voor het zeggen. In die periode verkocht de club welgeteld één speler, de Koreaan Chun-Soo Lee aan Nasr voor 8 ton.
Onder Van Geel tot nu toe wel geloof ik ja.. Achter de schermen zijn de profclubs overigens bezig om de crisisheffing van 2012 en 2013 juridisch aan te vechten. Lijkt erop dat ze die zaak gaan winnen dus dan kan Feyenoord weer wat miljoenen tegemoet ziet. Al is het beter om je niet op voorhand rijk te rekenen met onze listige overheidquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het goed is, is elk seizoen al een nette +, ook exclusief Europees en transfers.
Had die hem niet zelf voor 2mln gekocht ook?quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef Merkie het volgende:
Toch denk dat ik Lee verkopen voor 8 ton een grotere prestatie is dan Clasie voor ¤15 miljoen. Wat een figuur was dat zeg.
Voor Feyenoord en andere clubs wel mooi, maar de burger betaald dat straks wel weer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onder Van Geel tot nu toe wel geloof ik ja.. Achter de schermen zijn de profclubs overigens bezig om de crisisheffing van 2012 en 2013 juridisch aan te vechten. Lijkt erop dat ze die zaak gaan winnen dus dan kan Feyenoord weer wat miljoenen tegemoet ziet. Al is het beter om je niet op voorhand rijk te rekenen met onze listige overheid
Dat lijkt mij een prima deal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er was volgens mij nog wel minimaal een 1.5mln budget beschikbaar. Dat is dan ook wat Gustafson zou moeten kosten. Het overgebleven transferbudget zal dus volledig komen uit het 'Clasie+Immers' potje:
Transfer Clasie:
13.5mln - 18.3% (investeerders) - 4.5% (Excelsior) - 5% (voor Clasie zelf?) = 72.2% over blijft. Waarvan 75% weer geinvesteerd kan worden: 72.2*0.75 = 54.15% = 7.3 mln.
Jij wilt dus 1.3 mln cadeau doen aan de club die ons verlost van Immers?
Voor Immers kan je echt wel 3mln krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima deal.
Dan zo snel mogelijk Te Vrede slijten, en proberen wat scorend vermogen binnen te halen. Zapata?
Ik vrees dat het salarispotje niet zo veel ruimte meer heeft. Ik dat er (na een verkoop van Immers voor ¤3mln, voorzichtig ingezet) wel een ¤10mln beschikbaar moet zijn in het transferpotje. Misschien zelfs zonder die transfer wel... (na de bonussen op De Vrij, Pelle, Wijnaldum en V.Persie).quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima deal.
Dan zo snel mogelijk Te Vrede slijten, en proberen wat scorend vermogen binnen te halen. Zapata?
Daar hebben zie die Herrmann voor toch? Het lijkt me dat die 16/17 bij de selectie aansluit en dan voorzichtig aan minuten moet gaan maken. Is nu net 18, dus zou wel moeten kunnen uitkomen qua leeftijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Immers kan je echt wel 3mln krijgen.
Te Vrede inderdaad zo snel mogelijk slijten, wat mij betreft gratis.
Zapata zou wel heel mooi zijn, hopelijk zijn ze achter de schermen nog wel bezig met een goede spits. Het liefst eentje kopen, Kuyt gaat ook nog max. 2 jaar mee verwacht ik. Dan moet je wel iemand achter de hand hebben.
Misschien wel ja.. Toch heb ik nog het gevoel dat we nog scorend vermogen missen. Zekers als Immers weg gaat, want die maakt er toch een stuk of 10 in een seizoen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar hebben zie die Herrmann voor toch? Het lijkt me dat die 16/17 bij de selectie aansluit en dan voorzichtig aan minuten moet gaan maken.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die jongen zal nu een keer 2 ton kosten. Voor dat bedrag kan je zo'n onwillend jong ook wel op de bank tribune zetten
Klinkt vreemd, maar in mijn ogen kan je geen spits opleiden. Spitsen moeten onderaan beginnen en rustig ervaring op doen. Pas van hun 23e leeftijd kan je meekomen bij een topclub. Of je moet echt een absoluut TOPtalent zijn (Kluivert). Wat dat betreft heeft Guidetti echt een topprestatie bij ons geleverd op zijn 19e.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar hebben zie die Herrmann voor toch? Het lijkt me dat die 16/17 bij de selectie aansluit en dan voorzichtig aan minuten moet gaan maken. Is nu net 18, dus zou wel moeten kunnen uitkomen qua leeftijd
Ja, dat lijkt me prio 1. Maar wel graag een linksbenige.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:27 schreef Max23 het volgende:
Ik heb toch liever nog een verdediger erbij denk ik. Van Anholt of zo
Kan iemand mij uitleggen wat iedereen in die Van Anholt ziet? Of praat iedereen maar iedereen na? Ik vind het maar een matig backje. Niveautje Nelom. Leuk voor Heerenveen, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:27 schreef Max23 het volgende:
Ik heb toch liever nog een verdediger erbij denk ik. Van Anholt of zo
Ooit nooit echt wat gevonden nee. Sowieso vind ik in de Eredivisie niet echt dat er spelers zijn die ons op linksback/rechtsback beter kunnen maken (alleen Poulsen/Willems, maar die zijn natuurlijk niet haalbaar). Daarvoor moet je echt naar het buitenland en hopen op een pareltje van onze scoutingquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat iedereen in die Van Anholt ziet? Of praat iedereen maar iedereen na? Ik vind het maar een matig backje. Niveautje Nelom. Leuk voor Heerenveen, maar niet meer dan dat.
Hadden gewoon Poulsen moeten halen voor noppes. Maar die zit liever op de bank voor een zak geldquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ooit nooit echt wat gevonden nee. Sowieso vind ik in de Eredivisie niet echt dat er spelers zijn die ons op linksback/rechtsback beter kunnen maken (alleen Poulsen/Willems, maar die zijn natuurlijk niet haalbaar). Daarvoor moet je echt naar het buitenland en hopen op een pareltje van onze scouting
Dat was mooi geweest inderdaad, maar die hoopt natuurlijk nog even CL mee te pakken daar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:51 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Hadden gewoon Poulsen moeten halen voor noppes. Maar die zit liever op de bank voor een zak geld
Ik weet niet of je die lat echt op de 23e moet leggen. Ik ben het wel met je eens dat ze er een beetje in moeten groeien, maar als hij dit seizoen bij de A1 af maakt, is hij komend seizoen 19 en kan hij met het 1e meetrainen, af en toe wat minuutjes pakken, of inderdaad met een verhuurperiode volgend seizoen (16/17). Dan is hij het jaar erop 20 (17/18), dan zou een spits denk ik wel mee moeten kunnen, zeker in de eredivisie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, maar in mijn ogen kan je geen spits opleiden. Spitsen moeten onderaan beginnen en rustig ervaring op doen. Pas van hun 23e leeftijd kan je meekomen bij een topclub. Of je moet echt een absoluut TOPtalent zijn (Kluivert). Wat dat betreft heeft Guidetti echt een topprestatie bij ons geleverd op zijn 19e.
Bas Dost, Luuk de Jong, Huntelaar, Pelle, Kuyt, van Hooijdonk, van Persie en zo kan je nog wel een half uur door gaan. Allemaal spelers die op hun 18e nog lang geen spits waardig zijn voor een topclub in Nederland .
Laat Feyenoord dus maar gewoon investeren in een spits van +/- 24 jaar en Hermann een paar jaar stallen bij Excelsior of waar dan ook.
Laat ik maar hopen dat dit waar isquote:Kuyt ontkent boete: ''In goed overleg shirt weggegeven''
woensdag 15 juli 2015 08:11
Dirk Kuyt ontkent dat hij een boete van 500 euro moet betalen omdat hij tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zijn wedstrijdshirt heeft overhandigd aan een supporter in rolstoel. De publiekslieveling maakte zijn rentree voor Feyenoord in de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf (0-2).
Gisteren kwam LunaticNews met het bericht dat Kuyt door het gebaar een boete moet betalen. Het verhaal werd onder andere via deze website gedeeld, maar de 34-jarige Katwijker ontkracht het artikel stellig. ''Na afloop vroeg een kindje in een rolstoel om mijn shirt'', begint de nummer zeven tegenover FR12.nl.
''Na overleg met teammanager Bas van Noortwijk vonden wij, en dus ook Feyenoord, het een mooi gebaar om het shirt weg te geven'', vervolgt het Feyenoord-boegbeeld. ''Er is dus absoluut geen sprake van een boete. De beslissing om het shirt aan het kindje te geven is in goed overleg gebeurd.''
Bron?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:42 schreef Thunder0x het volgende:
Wat een heerlijk linkerbeen heeft die Gustafson zeg
Youtube.com. Meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Bron?
Tot nu toe is het een van de leukste transferzomers van de afgelopen 5 jaar
En het kan nog zóveel leuker worden.
Er kan nog veel veranderen ja, na Clasie is er nog interesse voor El Ahmadi en Immers, wat betekent dat je geen enkele basismiddenvelder van vorig seizoen over hebt. Daarnaast zullen we Vilhena nog wel proberen te slijten, al zal dat ws in NL moeten gebeuren, en ik weet niet of dat lukt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Bron?
Tot nu toe is het een van de leukste transferzomers van de afgelopen 5 jaar
En het kan nog zóveel leuker worden.
Spannend.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:11 schreef Freudie het volgende:
https://instagram.com/p/5JqB_vMmKk/
Lex Immers is 'onderweg'.
Zou het eindelijk ...quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:11 schreef Freudie het volgende:
https://instagram.com/p/5JqB_vMmKk/
Lex Immers is 'onderweg'.
Je zou bijna denken dat Martin een tijdje bij Brands in de keuken heeft mogen kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:19 schreef Merkie het volgende:
Wel netjes hoe alles zo achter elkaar loopt. Maakt het voor Van Geel ook wel te behappen.
Woow een paar miljoen voor Immers krijgen. Inmiddels in de kuip:quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:15 schreef Downwards het volgende:
Die gaat wel naar Watford. Hopelijk voor Feyenoord weten ze nog een paar miljoen uit de zakken van Pozzo te kloppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dat is niet onaannemelijk. Hoe gek wij het misschien ook vinden, maar een club uit de Premier League ziet in Immers een versterking en klopt aan om hem te kopen.. Die nog een contract heeft tot 2017. Dan kunnen ze natuurlijk niet volstaan met een 'fooitje' van 7 ton o.i.d. en dat zal ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Woow een paar miljoen voor Immers krijgen.
Als ze al ~5 miljoen neer willen leggen voor die Berghuisquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is niet onaannemelijk. Hoe gek wij het misschien ook vinden, maar een club uit de Premier League ziet in Immers een versterking en klopt aan om hem te kopen.. Die nog een contract heeft tot 2017. Dan kunnen ze natuurlijk niet volstaan met een 'fooitje' van 7 ton o.i.d. en dat zal ook niet gebeuren.
Huh gaat die naar Watford!? Haha bizar. Maar die is wel wat meer waard dan Immers. Ik verwacht dan 2 miljoen voor Immers.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ze al ~5 miljoen neer willen leggen voor die Berghuis
Ik denk dat je Van Geel onderschat. Hij doet al jaren uitstekend werk, maar krijgt nu financieel steeds meer ruimte, dus kan eerder handelen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Martin een tijdje bij Brands in de keuken heeft mogen kijken.
Mjah, volgens mij is 't nog een gerucht al bijna rond. Kwam t tegen tijdens het zoeken naar nieuws over Immers & Watfordquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh gaat die naar Watford!? Haha bizar. Maar die is wel wat meer waard dan Immers. Ik verwacht dan 2 miljoen voor Immers.
En natuurlijk ook jaren jonger. Maar hij lijkt inderdaad (ook) op weg naar Watford voor een miljoenenbedrag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh gaat die naar Watford!? Haha bizar. Maar die is wel wat meer waard dan Immers. Ik verwacht dan 2 miljoen voor Immers.
Watford is ook meer een handelshuis dan een voetbalclub met die eigenaar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
En natuurlijk ook jaren jonger. Maar hij lijkt inderdaad (ook) op weg naar Watford.
Dat zou goed kunnen. Vond hem niet altijd even sterk opereren de laatste jaren, al is dat ook lastiger gezien de financiële situatie. Als hij Clasie verkoopt voor 13-15 miljoen en Immers voor een paar miljoen en Gustafson direct vastlegt, heeft hij mij positief verrast deze zomer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat je Van Geel onderschat. Hij doet al jaren uitstekend werk, maar krijgt nu financieel steeds meer ruimte, dus kan eerder handelen.
Nog liever de telegraaf dan dat grafblad iddquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef Cara het volgende:
Kunnen we nu dan eindelijk de berichten van VI verbieden hier? Vraagprijs 10 miljoen voor Clasie, Ahmadi wil heel graag weg etc.. de hele zomerstop posts hierover en er blijkt zoals gewoonlijk niets van te kloppen.. ik pleit voor een verbod van alles VI / Krabbedam in dit topic.
Ik geloof niet dat iemand de VI/Krabby-info hier nog erg serieus nam hoor. Ik stoor me er niet heel erg aan, vind het altijd wel aandoenlijk cabareskquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef Cara het volgende:
Kunnen we nu dan eindelijk de berichten van VI verbieden hier? Vraagprijs 10 miljoen voor Clasie, Ahmadi wil heel graag weg etc.. de hele zomerstop posts hierover en er blijkt zoals gewoonlijk niets van te kloppen.. ik pleit voor een verbod van alles VI / Krabbedam in dit topic.
Kunnen we niet gewoon een verbod hanteren op media in het algemeen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef Cara het volgende:
Las al ergens dat het een 'lastige jongen' is ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
En nu even hopen dat onderstaand 'expert' een tweede krabbezwats is..![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er tig gelezen die uitermate positief zijn, dus dan neem ik deze ene twitter ei niet zo serieus eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Wie is die twitteraar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:01 schreef Cara het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Naar dat laatste ben ik ook wel benieuwd inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees ook erg wisselende verhalen over Gustafson, en ook zou hij in z'n 2de seizoen op het hoogste niveau - het afgelopen seizoen - een terugval hebben gehad, waar hij in z'n eerste seizoen echt fenomenaal was.
Heb op YouTube nog niet veel van hem kunnen vinden, maar wat ik heb kunnen vinden zag er niet heel bijzonder uit, en inderdaad dat hij vaak rechtshalf speelt of op de '10' positie met de punt naar voren.
Wat ik me afvraag is waarom FC Groningen of SC Heerenveen hem niet hebben gehaald als hij zo'n groot talent zou zijn. Zij hadden hem ook al heel lang op de korrel, en zoveel kost hij niet.
Maar we zullen zien.
Gustafson speelt sinds januari 2013 voor BK Häcken en staat voor die club op 20 doelpunten en 14 assist in 81 officiële wedstrijden. De tweevoudig A-international, die nog een contract heeft tot 2017, werd eerder in verband gebracht met clubs als FC Groningen, sc Heerenveen, Fiorentina en Anderlecht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees ook erg wisselende verhalen over Gustafson, en ook zou hij in z'n 2de seizoen op het hoogste niveau - het afgelopen seizoen - een terugval hebben gehad, waar hij in z'n eerste seizoen echt fenomenaal was.
Heb op YouTube nog niet veel van hem kunnen vinden, maar wat ik heb kunnen vinden zag er niet heel bijzonder uit, en inderdaad dat hij vaak rechtshalf speelt of op de '10' positie met de punt naar voren.
Wat ik me afvraag is waarom FC Groningen of SC Heerenveen hem niet hebben gehaald als hij zo'n groot talent zou zijn. Zij hadden hem ook al heel lang op de korrel, en zoveel kost hij niet.
Maar we zullen zien.
Ja, dat is wat ik zei inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Gustafson speelt sinds januari 2013 voor BK Häcken en staat voor die club op 20 doelpunten en 14 assist in 81 officiële wedstrijden. De tweevoudig A-international, die nog een contract heeft tot 2017, werd eerder in verband gebracht met clubs als FC Groningen, sc Heerenveen, Fiorentina en Anderlecht.
quote:Tonny Vilhena gaat zijn contract dat volgend seizoen afloopt niet verlengen. De middenvelder van Feyenoord vindt dat trainer Giovanni van Bronckhorst hem net zo hard laat vallen als voorganger Fred Rutten. Dat schrijft Voetbal International vandaag.
De linksbenige voetballer werd op het trainingskamp in Oostenrijk gebruikt als controlerende middenvelder en als linksback, terwijl Vilhena het best tot zijn recht komt als aanvallende middenvelder. Voor Vilhena is het dan ook duidelijk dat de club geen vertrouwen in hem heeft.
Technisch directeur Martin van Geel polste het talent op het trainingskamp voor een eventuele verlenging van zijn contract, maar Vilhena weigert dat. Een flinke tegenvaller voor Feyenoord, want zij ziet een zelfopgeleide speler, die op zestienjarige leeftijd debuteerde, gratis vertrekken.
Prima, opgeruimd staat netjes.quote:
Heeft Vilhena Krabby een appje gestuurd ofzoquote:
Verkopen of een jaar op de tribune laten wegrotten zijn wat mij betreft de opties.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Prima, opgeruimd staat netjes.
We vinden wel een club voor 'm. Stallen bij Cambuur of Willem II ofzo.
Tja, ontevreden spelers doen zulke dingen. Jammer dat hij niet gewoon voor zijn kans gaat maar het zomaar opgeeft.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft Vilhena Krabby een appje gestuurd ofzo
Dacht dat er een boycot was.
Anyway, als hij niet bij wil tekenen omdat ie niet op z'n favoriete plekje kan staan, dan
Idd jammer, talent heeft ie wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, ontevreden spelers doen zulke dingen. Jammer dat hij niet gewoon voor zijn kans gaat maar het zomaar opgeeft.
Koeman had wel interesse een poos terug toch? Maarja, onder Koeman speelde hij ook niet op z'n favoriete plekjequote:Op woensdag 15 juli 2015 12:34 schreef Sunri5e het volgende:
Waar moet zo'n Vilhena heen dan? Ik mag hopen dat hij toch wel zoveel realiteitszin heeft dat clubs als Southampton niet op hem zitten te wachten.
Hij heeft vast talent, maar dat grote talent dat vele schijnbaar in hem zagen (en sommigen nog steeds) dat heb ik echt nooit in hem gezien.quote:
Lijkt mij ook. Hij zou er misschien nog wel het meeste bij gebaat zijn om betrekkelijk in de luwte zijn wedstrijden te spelen voor een Willem II of heel misschien PEC en dan over twee jaar eens kijken of hij daadwerkelijk hogerop kan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind hem qua niveau momenteel een prima speler voor de clubs die ik zojuist opnoemde, Cambuur of Willem II bijvoorbeeld.
Ik snap niet waar die interesse vandaan komt dan. Hij heeft 2 jaar lang echt totaal niets laten zien. Laat staan wat extra's gebracht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd jammer, talent heeft ie wel.
[..]
Koeman had wel interesse een poos terug toch? Maarja, onder Koeman speelde hij ook niet op z'n favoriete plekje
Misschien dat VI met van Geel heeft gesproken. Het ging toch puur om de spelers waar er niet mee gesproken mocht worden?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft Vilhena Krabby een appje gestuurd ofzo
Dacht dat er een boycot was.
Anyway, als hij niet bij wil tekenen omdat ie niet op z'n favoriete plekje kan staan, dan
Mja, ik weet niet. Kan ik me alvast mentaal voorbereiden op de ergernissen die gaan komenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:24 schreef Happel het volgende:
Laten we spelers beoordelen op de wedstrijden die ze spelen in het eerste van Feyenoord. Dit gedoe is altijd zo vermoeiend en treurig.
Dat laatste was al wel bekendquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Hij zou er misschien nog wel het meeste bij gebaat zijn om betrekkelijk in de luwte zijn wedstrijden te spelen voor een Willem II of heel misschien PEC en dan over twee jaar eens kijken of hij daadwerkelijk hogerop kan.
Als hij serieus denkt iets te zoeken te hebben bij een Southampton momenteel, is er iets grondig mis met zijn zelfbeeld of heeft hij simpelweg geen flauw benul wat er gevraagd wordt om op dat niveau van toegevoegde waarde te zijn.
Heb meer het idee dat dit weer zo'n 'uit-de-duim' stukje is. Gister was al bekend dat hij niet bij wou tekenen. Kan me ook niet voorstellen dat Geel zich hierover uitlaat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien dat VI met van Geel heeft gesproken. Het ging toch puur om de spelers waar er niet mee gesproken mocht worden?
quote:De nieuwe aanwinst van Feyenoord gaat zijn contract tekenen bij Feyenoord. De Zweed zal gaan spelen in De Kuip met rugnummer 27, weet FR1908nieuws te melden op Twitter. De 20-jarige middenvelder komt voor een bedrag van 1,5 miljoen over van BK Häcken. Hij zal zich vanaf morgen richten op de positie van linkermiddenvelder.
Die komen er sowieso, want Feyenoord.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. Kan ik me alvast mentaal voorbereiden op de ergernissen die gaan komen![]()
Ik snap nog niet waarom we een jochie van 20 halen terwijl we ook al genoeg talenten hebben voor het middenveld.quote:
Beetje raar inderdaad. Geef dan Schuurman een kans ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap nog niet waarom we een jochie van 20 halen terwijl we ook al genoeg talenten hebben voor het middenveld.
Die gaan uiteraard een kans krijgen, maar die komen - op Sleegers na - allemaal net uit de A-jeugd. Die zijn nog te licht voor een heel seizoen Eredivisie. Laat ze eerst maar eens een jaartje ervaring opdoen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap nog niet waarom we een jochie van 20 halen terwijl we ook al genoeg talenten hebben voor het middenveld.
Als naast Clasie Immers en El Ahmadi ook vertrekken is het logisch, anders totaal niet neequote:Op woensdag 15 juli 2015 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Één aardig doelpunt tegen Willem II.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap Vilhena niet zo. Wat heeft hij gepresteerd dan?
Maar hij voelt zich gewoon een 10. En daar heeft hij nooit de kans gekregen. Dus als je dan als LB wordt gebruikt in de voorbereiding kan ik me voorstellen dat je veel vertrouwen mist ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één aardig doelpunt tegen Willem II.
Oh, en een leuke tegen Sparta in een oefenpotje.
Tenzij ze zijn potentie veel hoger inschatten dan die van de talenten die ze hebben. Heb het idee dat ze bij Feyenoord nogal denken een waar pareltje in huis te halen (wat best zou kunnen, ken de speler amper).quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is pas 18....quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad. Geef dan Schuurman een kans ofzo.
Ja dat snap ik maar dit jochie waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die gaan uiteraard een kans krijgen, maar die komen - op Sleegers na - allemaal net uit de A-jeugd. Die zijn nog te licht voor een heel seizoen Eredivisie. Laat ze eerst maar eens een jaartje ervaring opdoen.
Ja dus? Als hij een waardige basisklant is maakt zijn leeftijd echt niet uit hoorquote:
Geen excuus. Vilhena heeft talloze basisplaatsen achter zijn naam staan, en ook daarin niet overtuigd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich gewoon een 10. En daar heeft hij nooit de kans gekregen. Dus als je dan als LB wordt gebruikt in de voorbereiding kan ik me voorstellen dat je veel vertrouwen mist ja.
Het is volgens mij wel een fysiek sterke speler. De andere 3 natuurlijk niet. In die zin wel een ander type.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dit jochie waarschijnlijk ook.
En wat ik er van begreep draaien Schuurman Sleegers en Nieuwkoop redelijk lekker mee in de voorbereiding. Als je dan een middenvelder haalt doe dan eentje die heeft wat die andere niet hebben ervaring. Nu haal je er gewoon een extra talent bij.
Eens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen excuus. Vilhena heeft talloze basisplaatsen achter zijn naam staan, en ook daarin niet overtuigd.
Dat hij niet op zijn favoriete positie staat vind ik wat dat betreft niet relevant, want dat staan Karsdorp, Toornstra (vorig seizoen) en Boetiüs ook niet, en die hebben al meer laten zien dan Vilhena in al die jaren.
Misschien wilde de speler zelf niet naar Heerenveen of Groningen, zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan me het enerzijds voorstellen, anderzijds had hij zich al tijden geleden moeten toeleggen op een plek iets verder naar achteren. Hij heeft echter op die plek nooit echt laten zien dat hij zo'n groot talent is. Blinkt eigenlijk nergens echt in uit. Aardige passing, aardige techniek, aardige trap. Maar niks echt heel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich gewoon een 10. En daar heeft hij nooit de kans gekregen. Dus als je dan als LB wordt gebruikt in de voorbereiding kan ik me voorstellen dat je veel vertrouwen mist ja.
Karsdorp is oorspronkelijk ook een aanvallende middenvelder dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar bij Karsdorp is dat toch anders. rechtsbuiten-rechtsback is toch wat anders dan aanvallende middenvelder-linksbackZelfde geldt voor Boet, buitenspeler maar dan niet rechts maar links. Maar ik ben het met je eens dat hij meer heeft moeten laten zien de afgelopen jaren, dat spreekt voor zich.
Nu een linksback graag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef H.FR het volgende:
De handtekening is gezet, Gustafson heeft een 4-jarig contract getekend.
Eerst Immers lozen aubquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu een linksback graag.
Is hij trouwens door dezelfde mensen gescout die ook zo gek waren op Singh?
Ongetwijfeld, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu een linksback graag.
Is hij trouwens door dezelfde mensen gescout die ook zo gek waren op Singh?
Inderdaad, alleen nog een linksback en een back-up C.V. en onze selectie is al aardig compleet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dus dat komt wel goed
Linksback lijkt me nu inderdaad de volgende stap, zou wel heel mooi zijn.
Gudde blijft voortaan weg bij deze foto'squote:Op woensdag 15 juli 2015 13:05 schreef Cara het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)on-wordt-feyenoorder
[ afbeelding ]
Dat zou wel heel lekker zijn zeg. Alleen nog even kijken of er in de aanval nog wat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen nog een linksback en een back-up C.V. en onze selectie is al aardig compleet.
Wellicht al voor de start van de competitie.
Volgend jaar de Coolsingel. Dat kan niet meer misgaan nu.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:05 schreef Cara het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)on-wordt-feyenoorder
[ afbeelding ]
Wel wat dunnetjes ja, maar ze hebben vorig seizoen beiden wel aardig goed gepresteerd. Bovendien hebben we lopes cabral nog, die als het goed is met een paar weken weer fit is en toch ook bestempeld is als groot talent.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij mag een rechtsback ook wel komen met alleen Karsdorp en die gekke Wilkshire is de spoeling daar ook te dun.
WIlkshire is te dik en heeft zich al verslapen ik heb het idee dat hij een beetje zit te kloten nu zijn vriendje Fredje er niet meer is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel wat dunnetjes ja, maar ze hebben vorig seizoen beiden wel aardig goed gepresteerd. Bovendien hebben we lopes cabral nog, die als het goed is met een paar weken weer fit is en toch ook bestempeld is als groot talent.
Cabral groot talent? Waar komt die onzin vandaan? Niet meer dan een speler van het niveau Heracles, Graafschap, Excelsior.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel wat dunnetjes ja, maar ze hebben vorig seizoen beiden wel aardig goed gepresteerd. Bovendien hebben we lopes cabral nog, die als het goed is met een paar weken weer fit is en toch ook bestempeld is als groot talent.
Ja dat gaat echt gebeuren. Nu Te Vrede, Nelom en Kazim nog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:24 schreef Wicky15 het volgende:
Zouden we dan toch echt verlost gaan worden van Immers
Die houdt dat geen heel seizoen vol.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dus? Als hij een waardige basisklant is maakt zijn leeftijd echt niet uit hoor
Eerst een andere back halen voor dat we Nelomschool weg doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt gebeuren. Nu Te Vrede, Nelom en Kazim nog.
Dan gaat het niveau op de training automatisch ook weer verder omhoog.
Wilkshire schijnt een erg goede indruk te hebben achtergelaten op het trainingskampquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
WIlkshire is te dik en heeft zich al verslapen ik heb het idee dat hij een beetje zit te kloten nu zijn vriendje Fredje er niet meer is.
Dat zal Pelé van Anholt wel worden. Een betere kan ik niet bedenken hier in Nederland die we zouden kunnen halen. Al ben ik geen fan van een rechtsbenige speler op linksback.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst een andere back halen voor dat we Nelomschool weg doen.
Dat verhaal kende ik niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Henrys het volgende:
van Anholt schijnt een hekel te hebben aan die positie
http://www.fcupdate.nl/vo(...)inksback-middelmaat/
Met z`n haardos jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wilkshire schijnt een erg goede indruk te hebben achtergelaten op het trainingskamp
Kan ook een linksback zijn die ook LCV kan spelen. Dijks was zo'n speler, dus schijnbaar is Van Geel op zoek naar zo'n soort speler.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
Er moet trouwens ook nog minimaal 1 CV bij na het vertrek van Mathijsen en Boulah.
Die kijkt wel uit, voor je het weet heeft die Zweed een UEFA Maffia vlag vastquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Gudde blijft voortaan weg bij deze foto's
Calvin Verdonk de kabouter hebben we ook nog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
Er moet trouwens ook nog minimaal 1 CV bij na het vertrek van Mathijsen en Boulah.
Calvin Verdonk zou eigenlijk onze LB voor de toekomst moeten worden. Was in de jeugd altijd een groot talent op de CV of VM postitie. Daar is hij echter niet groot genoeg voor. Maar die is op dit moment nog te jong.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan ook een linksback zijn die ook LCV kan spelen. Dijks was zo'n speler, dus schijnbaar is Van Geel op zoek naar zo'n soort speler.
Zijn alleen niet veel linksbacks die dat kunnen.
Heb wat rondgekeken op internet, maar Laurens de Bock van Club Brugge zou zo'n speler kunnen zijn. Er gaan geruchten dat hij daar moet vertrekken. Zal alleen niet de goedkoopste optie zijn.
Jawel, maar er moet wel een minimaal gelijkwaardige vervanger klaarstaan achter Van Beek en Kongolo, geen verdedelde A-jeugd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Calvin Verdonk de kabouter hebben we ook nog.
Toevallig poste ik net over hem. Die is te klein voor de CV positie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Calvin Verdonk de kabouter hebben we ook nog.
Begin vorig seizoen was het volgens mij nog de bedoeling dat hij met Wilkshire ging strijden om die plek. Dus ja, groot talen. Lopes Cabral hè, niet Jerson Cabral.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cabral groot talent? Waar komt die onzin vandaan? Niet meer dan een speler van het niveau Heracles, Graafschap, Excelsior.
Ja normaal gezien wel natuurlijk maar speelt niet voor niks de hele jeugd al op die plek.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toevallig poste ik net over hem. Die is te klein voor de CV positie.
Als je die haalt moet die basis en Kongolo terug naar LB.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:46 schreef Jorwol het volgende:
Botteghin zou prima zijn, maar zal wel niet willen banken wat begrijpelijk is.
Zie je het al voor je, een mannetje van 175cm centraal achterin?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal gezien wel natuurlijk maar speelt niet voor niks de hele jeugd al op die plek.
Als zijn techniek en duel kracht van die dusdanige kwaliteiten zijn dat hij ondanks zijn lengte gewoon goed voetbalt wel. Maar normaal gesproken niet natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een mannetje van 175cm centraal achterin?
twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 15-07-2015 om 13:48:13Overigens ontbrak Immers vandaag op de training, omdat hij getest werd. Net als andere spelers. Morgen zal een andere groep getest worden. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef biertapper het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 15-07-2015 om 13:48:13Overigens ontbrak Immers vandaag op de training, omdat hij getest werd. Net als andere spelers. Morgen zal een andere groep getest worden. reageer retweet
quote:Simon Gustafson heeft heel bewust en vol overtuiging gekozen voor Feyenoord. Dat vertelde de twintigjarige middenvelder woensdagmiddag in zijn eerste interview als Feyenoorder, direct nadat hij in De Kuip zijn handtekening had gezet onder een vierjarige verbintenis. ‘Ik heb alleen maar goede dingen over deze club gehoord’, klonk het uit de mond van de Zweedse aanwinst. ‘De contacten met de club lopen al een tijdje en Feyenoord liet continu blijken mij dolgraag te willen hebben. Het voelt heel goed om nu hier te zijn.’
Goede dingen over Feyenoord hoorde Gustafson onder andere van ex-Feyenoorder John Guidetti, zijn ploeggenoot bij Jong Zweden tijdens het (gewonnen) jeugd-EK in Tsjechië van afgelopen maand. ‘John heeft in 2012 een geweldig jaar beleefd bij Feyenoord en daar heel warme herinneringen aan overgehouden’, glimlachte de van BK Häcken overgekomen middenvelder. ‘Hoewel me het uiteraard goed deed om te horen, gaf zijn verhaal niet de doorslag om hier te tekenen. De belangrijkste reden dat ik voor Feyenoord gekozen heb, is dat ik een heel goed gevoel heb bij deze club. Ik kan mezelf hier verder ontwikkelen als voetballer en ben ervan overtuigd dat de Nederlandse competitie bij mij past.’
Vanuit de Business Unit waar de officiële contractondertekening plaatsvond, keek Gustafson uit over het veld en de tribunes van De Kuip. ‘Massive stadium’, klonk het bewonderend. ‘Op YouTube heb ik al diverse filmpjes gezien van De Kuip, daardoor weet ik dat de sfeer hier tijdens wedstrijden geweldig kan zijn en Feyenoord fanatieke supporters heeft. Ik kijk ernaar uit om zelf ook op het veld te staan en hier te mogen spelen.’
Aanstaande zondag zal de Zweed in elk geval het veld betreden, als de Open Dag van het seizoen 2015-2016 op het programma staat. Dat Feyenoords aanwinsten traditiegetrouw per helikopter het stadion in worden gevlogen, is Gustafson al ter oren gekomen. ‘Ik dacht eerst dat Jan (spelersbegeleider Jan Mastenbroek, red.) me voor de gek hield’, lachte Gustafson. ‘Dat bleek niet zo te zijn. Het wordt mijn eerste ervaring in een helikopter, maar ik kijk er heel erg naar uit. Ik heb hoge verwachtingen van mijn tijd bij Feyenoord.’
Als hij nu niet bijtekend gaat hij echt gee basisplaatsten krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:54 schreef satecl het volgende:
Als ik Vilhena was zou ik op dit moment ook niet meer bijtekenen. Maar wel gewoon vol gas aankomend seizoen. Immers en Clasie gaan weg.. Dus misschien heeft hij in de winterstop 'gewoon' 15 basisplekken achter zijn naam staan. Dan kan je altijd nog bijtekenen. We moeten ook nog maar zien of die Zweed wel zo goed is.
quote:Sky sources understand Feyenoord captain Jordy Clasie is expected to have a medical at Southampton within the next 24 hours.
The deal to bring the Dutch international to St Mary’s is edging closer after both clubs agreed a fee in the region of ¤12m (£8.5m).
Het hele middenveld wordt leeg gekocht. Als die Simon Gustafson een gigantische faalhaal is(ik sluit het zeker niet uit) kunnen we Vilhena goed gebruiken. Vooral omdat we nu ook met de punt naar achter spelen. Gio moet dan ook aan z'n eigen belang denken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Als hij nu niet bijtekend gaat hij echt gee basisplaatsten krijgen.
Na de medische keurig zullen ze wel een handtekening zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ondertussen zijn ze volgens mij nog naar een pen opzoek in Southampton.
quote:De Zweedse commentator Claes Andersson is lovend over Feyenoords aanwinst Simon Gustafson. "Hij speelt als creatieve middenvelder en is zeer, zeer getalenteerd", spreekt hij over de 20-jarige Zweed, die volgens hem ook naar Fiorentina en Anderlecht kon. "Maar het is een slimme jongen, die z'n carrière goed uitstippelt."
Met BK Häcken Göteborg staat Gustafson halverwege de competitie op de zevende plaats in de middenmoot van de Zweedse Allsvenskan. Volgens Andersson past het spel van zijn ploeg goed bij de Nederlandse competitie. "Hij ziet de ruimte goed, is een passing player en scoort daarnaast ook nog", licht de commentator toe, die ook geregeld wedstrijden van Feyenoord becommentarieert. "Ook is Gustafson temperamentvol, zowel in de goede als slechte zin van het woord. Als tegenstanders tegen Häcken spelen, weten ze dat ze hem moeten uitschakelen. Daarom wordt er vaak op hem getackeld. Daar moet hij beter mee leren omgaan, maar hij is nog jong."
Gustafson maakte deel uit van Jong Zweden, dat onlangs Europees kampioen werd voor teams onder 21. Toch speelde hij amper tijdens dat toernooi. "De coach gaf de voorkeur aan Hiljemark (ex-PSV, nu Palermo red.) en Lewicki (Malmö, red.). Omdat ze alles wonnen, werd vastgehouden aan die opstelling."
Na Henrik Larsson en John Guidetti denkt Andersson dat Gustafson de volgende Zweedse revelatie kan worden in de Kuip. "Zijn management heeft altijd al gezegd dat ze zich goed zouden laten informeren over het type club en trainer. De keus voor Feyenoord toont ook aan dat geld niet het belangrijkste is voor hem, want er waren meerdere clubs uit Italië geïnteresseerd. Omdat Van Bronckhorst goed bevriend is met Larsson denk ik dat zij onderling ook contact hebben gehad. Larsson zal Van Bronckhorst ongetwijfeld over Gustafson verteld hebben."
Bron: Fr-fans
Voorlopig lijkt het me een concurrentiestrijd van:quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Het hele middenveld wordt leeg gekocht. Als die Simon Gustafson een gigantische faalhaal is(ik sluit het zeker niet uit) kunnen we Vilhena goed gebruiken. Vooral omdat we nu ook met de punt naar achter spelen. Gio moet dan ook aan z'n eigen belang denken.
quote:Jordy Clasie vertrekt naar Southampton en Georginio Wijnaldum maakte eerder al de overstap naar Newcastle United. De twee uitblinkers en aanvoerders uit de Eredivisie komen bij lange na niet terecht bij de absolute top in Europa. Dat verbaast menig oud-voetballer.
''Southampton is een prachtige club en we weten dat Jordy een gevoelsmens is'', vertelt jeugdtrainer Gaston Taument in de Volkskrant. ''Die vindt het prettig dat zijn oude trainer Ronald Koeman daar zit. Maar we hadden verwacht dat hij bij een grotere club zou terechtkomen. Dat hebben we bij meer jongens.''
Zoals bij Wijnaldum, een ander product van Varkenoord. Ook Wijnaldums zaakwaarnemer Humphrey Nijman neemt de term 'gevoelsmens' in de mond. ''Newcastle schetste een aanlokkelijk plaatje over zijn positie en de ambities van de club. Er waren andere gegadigden, maar het voelde goed.''
Kan ik het wel mee eens zijn, en momenteel is dit toch ook subtop, dus dat is een goede stap om te kijken hoe hij het ergens anders doet. Aan hem om te laten zien dat hij daarna nog een stap kan zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:40 schreef Downwards het volgende:
Clasie sluit qua niveau prima aan bij Southampton. Als hij echt zo goed is, kan hij over 3 jaar misschien nog een stap maken, maar voorlopig moet hij ook helemaal niet naar "een grotere club" willen. Zeker niet in Engeland.
Precies, Clasie komt er wel verwacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:40 schreef Downwards het volgende:
Clasie sluit qua niveau prima aan bij Southampton. Als hij echt zo goed is, kan hij over 3 jaar misschien nog een stap maken, maar voorlopig moet hij ook helemaal niet naar "een grotere club" willen. Zeker niet in Engeland.
Wijnaldum is wel heel goed geworden hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, Clasie komt er wel verwacht ik.
Maar Taument heeft wel gelijk dat er veel talenten zijn waar veel meer van werd verwacht.
Ik denk dan aan Wijnaldum, De Guzman, Fer, Drenthe, Castaignos, en misschien ook wel Martins Indi, en eigenlijk vallen Vilhena en Boetiüs tot nu toe ook wat tegen qua absoluut toptalent.
Maar wij zijn vrij goed in het ophemelen van onze talenten, maar over het algemeen komen ze inderdaad nooit bij de absolute Europese top terecht zoals Manchester United of Barcelona bijvoorbeeld.
Inderdaad stukken beter dan toen hij bij ons vertrok. Maar dan nog komt hij bij een club als Newcastle United terecht. Op z'n hoogst een Engelse middenmoter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wijnaldum is wel heel goed geworden hoor.
quote:Dirk Kuyt is het absolute boegbeeld van Feyenoord in de selectie van trainer Giovanni van Bronckhorst. De 34-jarige Katwijker zal zeer waarschijnlijk ook de nieuwe aanvoerder worden bij het definitieve vertrek van Jordy Clasie.
In zijn rol als mentor en verlengstuk van de technische staf, drinkt hij ook regelmatig een kopje koffie met Martin van Geel. ''Ik ben overal van op de hoogte'', citeert Voetbal International de routinier in een reportage over het trainingskamp in Oostenrijk. Het levert Kuyt de bijnaam technisch Dirkteur op bij zijn ploeggenoten.
De jonge groep heeft echter veel respect voor de aanvaller, die tijdens alle trainingsoefeningen vooraan loopt. ''Het is erg jong allemaal'', ziet ook Kuyt, ''maar dat is nu eenmaal de tijd. Toen ik nog relatief jong was speelde ik tegen Zlatan Ibrahimovic en Mark van Bommel. Die tijd is geweest.''
Van Bronckhorst moet wel nog een positie voor hem uitkiezen: spits of rechtsbuiten. ''Ik wil spelen waar de club me nodig heeft. Dan gaat het er niet om dat ik scoor, maar dat wij scoren. Klinkt heel makkelijk allemaal, maar zo sta ik er echt in. Ik ben ervan overtuigd dat we met z'n allen een goed seizoen kunnen neerzetten.''
Zal leuk worden op 8 november als de gemoederen oplopen tegen ajax.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:52 schreef H.FR het volgende:
Gustafson is wel een kaartenpakker; 15 in 2 seizoenen. Hij ziet er nu een psycholoog voor.
Maar hopen dat hij dan niet geschorst is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal leuk worden op 8 november als de gemoederen oplopen tegen ajax.
Krijg echt een ingekrompen balzak van dit soort artikelen.quote:
Echte toptalenten hebben we op het moment ook niet echt in Nederland, Depay was dat, en die is wel naar een topclub gegaan, ook al vond ik hem de laatste maanden matig spelen en is maar de vraag of hij het gaat redden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Taument heeft wel gelijk dat er veel talenten zijn waar veel meer van werd verwacht.
Ik denk dan aan Wijnaldum, De Guzman, Fer, Drenthe, Castaignos, en misschien ook wel Martins Indi, en eigenlijk vallen Vilhena en Boetiüs tot nu toe ook wat tegen qua absoluut toptalent.
Maar wij zijn vrij goed in het ophemelen van onze talenten, maar over het algemeen komen ze inderdaad nooit bij de absolute Europese top terecht zoals Manchester United of Barcelona bijvoorbeeld.
Geel pakken voor een heerlijke smerige beuk tegen Cillessenquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal leuk worden op 8 november als de gemoederen oplopen tegen ajax.
Telegraphquote:By Jeremy Wilson
Southampton have had a £7million offer accepted by Feyenoord for Holland midfielder Jordy Clasie.
The 24-year-old had long been identified among the short-list of potential replacements for Morgan Schneiderlin, whose move to a Champions League had been the subject of a verbal agreement with Southampton for many months.
Southampton travel to Holland on Friday for further summer training and are hopeful that the Clasie deal, which could rise to £8.5million, will be completed by then.
Clasie played under Koeman previously at Feyenoord and came through the Dutch club’s youth academy. Southampton play Feyenoord in a pre-season friendly on July 23.
Meanwhile, Southampton's Jay Rodriguez has backed Morgan Schneiderlin to flourish at Manchester United.
Dat is ook wel weer zo. De huidige generatie is gewoon niet absoluut top. Depay ook niet overigens, ik vind de stap naar Manchester United voor hem dan ook te groot, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Echte toptalenten hebben we op het moment ook niet echt in Nederland, Depay was dat, en die is wel naar een topclub gegaan, ook al vond ik hem de laatste maanden matig spelen en is maar de vraag of hij het gaat redden.
Zou kunnen.. Een bedrag dat kan en waarsch. zal oplopen tot zo'n 12 miljoen euro. Sky meldt ook een deal van zo'n 8,5 miljoen pond.quote:
Dat leek sowieso onzinnig.. Een bod van ruim 14 miljoen euro van Southampton...quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bedrag was veel hoger toch ze hadden eerder nog 10miljoen pond geweigerd.
Dat is dan weer een Jodenfooi. Zeker met zoveel interesse in die jongen.quote:
Dat weet ik zo net nog niet, want de koers euro-pond is nogal veranderd. Neem aan dat ze bieden in ponden, dan is een speler dit jaar dus opeens veel goedkoper voor ze dan vorig jaar. Dus een redelijk bedrag als 12,5miljoen euro is dan opeens een veel mooier bedrag van 14 miljoen euro, terwijl ze gewoon in beide gevallen 10mln pond betalen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat leek sowieso onzinnig.. Een bod van 14 miljoen euro van Southampton...
Ze weten dan dat Feyenoord ruim 14 miljoen euro krijgt en ook dat ze hem ook wel goedkoper kunnen losweken uiteindelijk. Denk dat het uiteindelijk op zo'n 8,5, misschien 9 miljoen pond uitdraait (inclusies bonussen).quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, want de koers euro-pond is nogal veranderd. Neem aan dat ze bieden in ponden, dan is een speler dit jaar dus opeens veel goedkoper voor ze dan vorig jaar. Dus een redelijk bedrag als 12,5miljoen euro is dan opeens een veel mooier bedrag van 14 miljoen euro, terwijl ze gewoon in beide gevallen 10mln pond betalen.
Misschien wel. Ik vind het in ieder geval bar weinig, 10mln excl. bonussen. En ik kan me ook niet voorstellen dat dat de deal is. Maarja, er zingen zoveel bedragen rond momenteel... We zullen er wel nooit achter komen wat het precies is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze weten dan dat Feyenoord ruim 14 miljoen euro krijgt en ook dat ze hem ook wel goedkoper kunnen losweken uiteindelijk. Denk dat het uiteindelijk op zo'n 8,5, misschien 9 miljoen pond uitdraait.
Tja, toen waren Dirk, Zlatan en Van Bommel net zo goed 22/23 toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:55 schreef H.FR het volgende:
De jonge groep heeft echter veel respect voor de aanvaller, die tijdens alle trainingsoefeningen vooraan loopt. ''Het is erg jong allemaal'', ziet ook Kuyt, ''maar dat is nu eenmaal de tijd. Toen ik nog relatief jong was speelde ik tegen Zlatan Ibrahimovic en Mark van Bommel. Die tijd is geweest.''
Is dat erg? Ik vind het beter om 'middelmaat' op te leiden en te investeren in 'top' dan andersom. Middelmaat opleiden kan je namelijk beleidsmatig redelijk afvangen, maar echte toptalenten worden geboren, die leid je niet op.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze altijd zo geheimzinnig doen over bedragen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Elke bron meldt wat andersWanneer komt nou het antwoord
quote:Een transfer van Jordy Clasie naar Southampton lijkt morgen pas rond te komen. In eerste instantie was de verwachting dat de middenvelder vandaag zijn overgang naar de Premier League zou afronden.
Volgens The Guardian staat de medische keuring voor de spelbepaler echter pas op donderdag gepland. Feyenoord en Southampton waren dinsdagavond al akkoord over een transfer. De Telegraaf berichtte over een transfersom van 15 miljoen euro, terwijl het Algemeen Dagblad en Voetbal International niet verdergaan dan twaalf miljoen euro.
Clasie kan vrijdag alweer terugkeren in Nederland. Southampton belegt namelijk ook dit seizoen een trainingskamp in het thuisland van trainer Ronald Koeman. The Saints spelen oefenwedstrijden tegen FC Groningen en Feyenoord (23 juli).
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 15-07-2015 om 16:18:19Clasie ondergaat nu medische keuring in Londen. Aanvoerder #Feyenoord reist dan door naar Southampton om vijf jaar te tekenen bij #saintsfc reageer retweet
Omdat het niet in het belang van beide clubs is om andere clubs te laten weten hoeveel geld je hebt ontvangen/uitgegeven?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze altijd zo geheimzinnig doen over bedragen.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:39 schreef Henrys het volgende:
Clasie die gewoon in Feyenoord trainingspak naar medische keuring gaat
Is het ook. Bargain.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:51 schreef H.FR het volgende:
Door de Southampton fans wordt 7mln pond al 'insanely cheap' genoemd.
Pic?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:39 schreef Henrys het volgende:
Clasie die gewoon in Feyenoord trainingspak naar medische keuring gaat
Doe dan gewoon even een linkje bij je postquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
voetbalzone, foto samen met Lens, worden beide in Londen gekeurd
Is dat niet een foto die op het trainingskamp gemaakt is? Daar liep Lens ook rond, ook met dat hoedjequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
voetbalzone, foto samen met Lens, worden beide in Londen gekeurd
Johquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:51 schreef H.FR het volgende:
Door de Southampton fans wordt 7mln pond al 'insanely cheap' genoemd.
Als dat het bedrag is, is dat inderdaad niet zo goed van Van Geel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh
Is toch belachelijk dat Feyenoord voor dat bedrag Clasie laat gaan
En datzelfde shirt? dan zit ik er inderdaad naastquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is dat niet een foto die op het trainingskamp gemaakt is? Daar liep Lens ook rond, ook met dat hoedje
We weten niet welk bedrag het juiste is hé.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh
Is toch belachelijk dat Feyenoord voor dat bedrag Clasie laat gaan
Volgens mij wel ja. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
En datzelfde shirt? dan zit ik er inderdaad naast
Ik wilde het net posten.quote:
Die werkt na zijn carriere gewoon weer bij de KFC als die zo doorgaat. Zelfs arabische/chinese clubs hoeven hem niet en hij leeft nog steeds alsof hij bij Real Madrid speelt. Andere spelers die beleggen vaak in vastgoed oid maar Royston maar in die kledingzaak die volgens mij al failliet isquote:
Nou ja. Stel dat het iets hoger is blijft het een koopjequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We weten niet welk bedrag het juiste is hé.
Maar Feyenoord heeft er wel baat bij dat het transferbedrag dat er eventueel naar buiten komt zo laag mogelijk is, omdat een enorme transferopbrengst een negatieve uitwerking kan hebben op onderhandelingen met andere clubs.
Aan de andere kant krijgen ze dan gezeur van fans, maar dat zal ze aan hun reet roesten Feyenoord kennende.
Je hebt het dan wel over 7 miljoen pond exclusief bonussen. Daar komt dan waarsch. nog zo'n 2 miljoen euro bij het jaar erop als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan (waarsch. geen hele bijzondere voorwaarden).quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Stel dat het iets hoger is blijft het een koopjeze hadden van te voren een bedrag gesteld en daar zitten ze nu wel ver onder. 10 miljoen pond is prima maar 7 zou wel heel erg laag zij gezien het geld wat we nog af moeten staan.
Ja, maar het zou eerder 9/10 miljoen pond excl. bonussen moeten zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over 7 miljoen pond exclusief bonussen. Daar komt dan waarsch. nog zo'n 2 miljoen euro bij het jaar erop als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan (waarsch. geen hele bijzondere voorwaarden).
Minstens jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar het zou eerder 9/10 miljoen pond excl. bonussen moeten zijn.
In het geval van 10 miljoen pond heb je het over ruim 14 miljoen euro en dan ook nog bonussen? Daar was ik persoonlijk nooit vanuit gegaan bij deze transfer.. Eerder van uiteindelijk 12/12,5 miljoen euro.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar het zou eerder 9/10 miljoen pond excl. bonussen moeten zijn.
Vraagprijs was 18mln euro. Dus ik was wel van een dergelijk bedrag uitgegaan ja, met als ondergrens excl. bonussen 12mln euro.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
In het geval van 10 miljoen pond heb je het over ruim 14 miljoen euro en dan ook nog bonussen? Daar was ik persoonlijk nooit vanuit gegaan bij deze transfer.. Eerder van uiteindelijk 12/12,5 miljoen euro.
Zo zie je maar dat iedereen een ander verwachtingspatroon heeft; ik ken ook Utrechters die vonden dat Toornstra voor minstens 6 miljoen had weg moeten gaan en de 3,5 miljoen euro een schande vonden (waarsch. omdat ooit een keer was geroepen dat hij minstens 8 zou moeten opbrengenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraagprijs was 18mln euro. Dus ik was wel van een dergelijk bedrag uitgegaan ja, met als ondergrens excl. bonussen 12mln euro.
Geen verkeerde om erbij te hebben. Kan overal spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.
Opmerkelijk.
Zou op zich ook niet misstaan bij ons. Al vind ik hem veel te aanvallend ingesteld voor de linksbackpositie bijvoorbeeld (meer een linkshalf, maar we hebben nu wel genoeg middenvelders).
Dat blijkt inderdaad. Ik vind in ieder geval 10mln euro voor je topspeler met een nog 3-jarig contract en een EK voor de deur weinig geld. Als hij het hele seizoen bij Southampton basis speelt en het EK ook is hij direct 2-3x zoveel waardquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat iedereen een ander verwachtingspatroon heeft; ik ken ook Utrechters die vonden dat Toornstra voor minstens 6 miljoen had weg moeten gaan en de 3,5 miljoen euro een schande vonden (waarsch. omdat ooit een keer was geroepen dat hij minstens 8 zou moeten opbrengen)
10 miljoen zonder verdere afspraken over bonussen had ik ook wat karig gevonden. Maar als ze nu 10 miljoen krijgen en het bedrag uiteindelijk kan oplopen tot 12/12,5 miljoen onder redelijke voorwaarden, zou ik het vrij normaal vinden. Maar goed, ik heb met zowel Southampton als Feyenoord geen enkele binding.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. Ik vind in ieder geval 10mln euro voor je topspeler met een nog 3-jarig contract en een EK voor de deur weinig geld.
Wij zijn nu eenmaal geen PSV of Ajax, daar zou een dragende speler zomaar het dubbele hebben opgeleverd (zie Daley Blind)quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. Ik vind in ieder geval 10mln euro voor je topspeler met een nog 3-jarig contract en een EK voor de deur weinig geld. Als hij het hele seizoen bij Southampton basis speelt en het EK ook is hij direct 2-3x zoveel waard
Ik snap echt wel dat we iets minder krijgen dan PSV/Ajax, maar 10mln excl. bonussen staat niet in verhouding. Maar laat ik er maar over ophouden, we zullen nooit weten hoeveel het precies was en of Van Geel dus goed, of slecht heeft onderhandeld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zijn nu eenmaal geen PSV of Ajax, daar zou een dragende speler zomaar het dubbele hebben opgeleverd (zie Daley Blind)
Zal wel rond de 12 miljoen euro ex premies zijn dat is een prima prijs wmb.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat we iets minder krijgen dan PSV/Ajax, maar 10mln excl. bonussen staat niet in verhouding. Maar laat ik er maar over ophouden, we zullen nooit weten hoeveel het precies was en of Van Geel dus goed, of slecht heeft onderhandeld.
Ja. Jammer dat zo'n jongen niet in de zomer wat krachttraining doet. Dat is echt wat hij nog mist.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:22 schreef Elan het volgende:
Als zo'n Boetius zich had doorontwikkeld had je daar pas echt lekker op kunnen cashen
Inderdaad, hij oogt vaak zo fragiel op z'n benen. Bij de minste geringste aanraking van een tegenstander verliest hij vaak al zijn evenwicht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat zo'n jongen niet in de zomer wat krachttraining doet. Dat is echt wat hij nog mist.
Inderdaad. Dan ga je toch werken aan je minder punten?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, hij oogt vaak zo fragiel op z'n benen. Bij de minste geringste aanraking van een tegenstander verliest hij vaak al zijn evenwicht.
Al was hij net zo fanatiek gaan trainen als Basacikoglu afgelopen vakantie, dat had al enorm gescheeld.
Had ik zelf eigenlijk volkomen vanzelfsprekend gevonden, als je in een vormcrisis verkeert en baalt van je onzekere plaats in de selectie (hij is de laatste tijd niet meer onomstreden als basisspeler).
Misschien is de technische staf van mening dat dat geen nut heeft bij hem.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, hij oogt vaak zo fragiel op z'n benen. Bij de minste geringste aanraking van een tegenstander verliest hij vaak al zijn evenwicht.
Al was hij net zo fanatiek gaan trainen als Basacikoglu afgelopen vakantie, dat had al enorm gescheeld.
Had ik zelf eigenlijk volkomen vanzelfsprekend gevonden, als je in een vormcrisis verkeert en baalt van je onzekere plaats in de selectie (hij is de laatste tijd niet meer onomstreden als basisspeler).
Je moet ook geen Kazim van hem maken, maar wat extra spiermassa kan geen kwaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is de technische staf van mening dat dat geen nut heeft bij hem.
Net zoals De Vrij nooit een beest van een verdediger zal worden. Gewoon omdat hij daar met zijn spel geen belang bij heeft.
Gouka is dus niet goed geïnformeerdquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:31 schreef H.FR het volgende:
Gouka noemt Krabje trouwens 'goed geïnformeerd'
Dat is wel het laatste wat ik hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:43 schreef satecl het volgende:
Drenthe misschien naar PEC. Bijzondere carrière heeft die man toch. Ik blijf het zeggen: Ik zie hem graag LB staan bij ons
Hij mist wel meer. Hij komt al een jaar geen man meer voorbij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie weet kan Van Geel hem nog naar ons halen als hij snel handelt, PEC heeft pas de eerste oriënterende gesprekken gevoerd met Drenthe. Maar PEC bekijkt nog hoe ze een eventuele transfer uberhaupt financieel kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:43 schreef satecl het volgende:
Drenthe misschien naar PEC. Bijzondere carrière heeft die man toch. Ik blijf het zeggen: Ik zie hem graag LB staan bij ons
Twente 2.0. Bom ontploft daar ook nog wel een keer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie weet kan Van Geel hem nog naar ons halen als hij snel handelt, PEC heeft pas de eerste oriënterende gesprekken gevoerd met Drenthe. Maar PEC bekijkt nog hoe ze een eventuele transfer uberhaupt financieel kunnen opbrengen.
PEC is trouwens sowieso opmerkelijk bezig, ze schijnen ook een een Braziliaans toptalent binnen te halen, een 19 jarige middenvelder (Gustavo Hebling).
Hoe ze dat allemaal lukt terwijl ze onder curatele staan bij de KNVB is mij een raadsel, maar dat terzijde.
Ik denk het ook maar hoop het niet, vind PEC een mooie club en Ron Jans een geweldige kerel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente 2.0. Bom ontploft daar ook nog wel een keer.
Toptalent nog welquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie weet kan Van Geel hem nog naar ons halen als hij snel handelt, PEC heeft pas de eerste oriënterende gesprekken gevoerd met Drenthe. Maar PEC bekijkt nog hoe ze een eventuele transfer uberhaupt financieel kunnen opbrengen.
PEC is trouwens sowieso opmerkelijk bezig, ze schijnen ook een een Braziliaans toptalent binnen te halen, een 19 jarige middenvelder (Gustavo Hebling).
Hoe ze dat allemaal lukt terwijl ze onder curatele staan bij de KNVB is mij een raadsel, maar dat terzijde.
iddquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Henrys het volgende:
Boeitius en Vilhena hebben totaal geen wilskracht, als ze niet zoveel talent hadden dan zaten ze beide met een uitkering op de straat te hangen
Ik citeer slechts de media. De speler zou in de belangstelling staan van meerdere Europese clubs waaronder enkele Portugese topclubs, en zat bij de selectie van Brazilië onder 20.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toptalent nog wel
Die term wordt er ook maar te pas en te onpas uitgegooid. Lijkt me sterk dat die speler ooit de wereldtop gaat bereiken
Tegenwoordig is alles een talent of toptalent als je de bal al 3x kunt hooghouden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toptalent nog wel
Die term wordt er ook maar te pas en te onpas uitgegooid. Lijkt me sterk dat die speler ooit de wereldtop gaat bereiken
Mino Raiola. En die toptalent wordt niet (volledig) betaald door PEC. Is gekocht door een buitenlandse club die hem naar verluidt een jaartje bij PEC wilt stallen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooie club inderdaad. Een paar seizoenen geleden gepromoveerd en vervolgens een beker winnen en in de middenmoot meedraaien. Ik snap wel dat die club naar meer snakt. Het wordt voor voetballers daardoor ook steeds aantrekkelijker om naar zo'n club te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk het ook maar hoop het niet, vind PEC een mooie club en Ron Jans een geweldige kerel.
Ik denk dat Clasie wel eens ergens zijn handtekening op heeft gezetquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft clasie al zijn handtekening ergens op gezet?
Nee!
Het kan allemaal nog afketsen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee!
Klaasgodquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee!
donderdag 2400 uurquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor wanneer moet Clasie ook alweer tekenen voor Klaas een ban krijgt?
ik ben altijd een voorstander geweest om drenthe terug te halenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drenthe bij Pec zou je zien dat hij het gewoon nog kan.
En wij hem maar weigeren elke keer.
wat een mongool die van geel...quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Vasion het volgende:
Hier legt Van Geel netjes uit waarom spelers zoals Drenthe niet gehaald worden.
Clubs als Pec Zwolle kunnen nou eenmaal meer risico nemen dan Feyenoord bij dit soort spelers.
En als hij slaagt bij pec, kan hij altijd nog gehaald worden indien daar behoefte aan is en budget voor is. Nouja, kijk zelf maar zou ik zeggen.
Jij vindt Bilal een even groot risico als Drenthe?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een mongool die van geel...
bilal halen en een seizoen niet spelen was zeker geen risico..
bijna alle aankopen van msrtin van geel zijn mislukt
wat lult hij nou over risico....
Bilal was voor dat bedrag inderdaad lachwekkend. Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een mongool die van geel...
bilal halen en een seizoen niet spelen was zeker geen risico..
bijna alle aankopen van msrtin van geel zijn mislukt
wat lult hij nou over risico....
bilal is een groter risico....quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij vindt Bilal een even groot risico als Drenthe?
Jaja maar als Drenthe straks halverwege December al weer 12 assists heeft gegeven en opgeroepen is voor oranje moet je ze hier eens horen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:07 schreef Pascalus het volgende:
kkvangeel mot drenthe bellemy kaloe kiedettie hale!!!
Altijd lachen met die gozer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben zo blij dat Klaas voor Feyenoord is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |