Erg lang loyaal gebleven ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg jammer dat hij weg gaat hoor. Fantastische speler
Er is nog niet getekend hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
OP klopt niet, Clasie zit niet meer bij de selectie![]()
![]()
ik ben persoonlijk ook wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, ik verwacht er erg veel van eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg jammer dat hij weg gaat hoor. Fantastische speler
Ik verwacht dat hij een sensatie kan worden in Engeland. Hij heeft zijn top nog lang niet bereikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ben persoonlijk ook wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, ik verwacht er erg veel van eerlijk gezegd
Ik denk dat Clasie met betere spelers om zich heen alleen maar beter uit de verf komt. Het is eigenlijk natuurlijk van de zotten dat een uitermate dienende speler by far de beste speler van je team is...
Ik had hem liever in Italië gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Denk toch dat ie een maatje te klein is voor de PL in de eredivisie kon hij soms al moeilijk meekomen.
Tegen Aguerro zal ie nooit staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Denk toch dat ie een maatje te klein is voor de PL in de eredivisie kon hij soms al moeilijk meekomen.
Zie je Clasie al tegen Diego Costa of Aguerro![]()
Duitsland bij een subtopper had ook een prima stap geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had hem liever in Italië gezien.
Als ik kijk naar de ex-Eredivisiespelers die nu in de PL spelen en zich daar staande weten te houden, dan ben ik ervan overtuigd dat Clasie het niveau ook wel aankan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Mee eens. Een van die twee landen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Duitsland bij een subtopper had ook een prima stap geweest
Ik dacht meer aan Spanje ipv Duitsland. Maar de PL lijkt me niet de meest geschikte competitie, al zal ie van Koeman in ieder geval ruimschoots de kans krijgen om zich te bewijzen. Dat is bij clubs met een trainer die je niet kent misschien wel anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens. Een van die twee landen.
Hij zal het zwaar krijgen, maar het kanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de ex-Eredivisiespelers die nu in de PL spelen en zich daar staande weten te houden, dan ben ik ervan overtuigd dat Clasie het niveau ook wel aankan.
En qua inzicht, passing en techniek van de absolute buitencategorie.quote:
aldus De Telegraafquote:Bronnen rond Southampton hebben aangegeven dat de club dezelfde deal sluit met Feyenoord als met andere clubs. Zo’n negentig procent van de transfersom (13,5 miljoen euro) staat direct vast, de laatste tien procent wordt uitgekeerd zodra Clasie een bepaald aantal wedstrijden voor Southampton heeft gespeeld. Volgens de Engelsen zijn dat geen bijzondere voorwaarden. De Oranje-international moet, mits hij fit is, moeiteloos aan dat benoemde aantal duels komen.
Immers heeft nog nooit bij Ajax of PSV gespeeld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan snap ik Gustafson inderdaad ook.
Maar probeer even objectief te zijn. Hij maakt gemiddeld een stuk of 10 doelpunten per seizoen en speelt al seizoenenlang basis bij een Nederlandse topclub. Dan laat je je toch niet afschepen met 2 miljoen?
dan is de helft hier een week dronkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:18 schreef Tortugal het volgende:
Stel je eens voor dat Immers echt weggaat
Sowieso. Al lijkt het me heel sterk dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 05:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan is de helft hier een week dronken
twitter:kennethvermeer1 twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 23:06:52Just made my own salad. #healtyfood https://t.co/ZOk52lD5ku reageer retweet
Dat klinkt al een stuk beter dan 10~12mln euro.quote:
1,5mln klinkt al beter en iedereen is wel heel enthousiast. Ben benieuwd.quote:Simon Gustafson moet zijn handtekening nog zetten, maar Feyenoord is al rond met de Zweedse jeugdinternational. In De Kuip zijn ze erg onder de indruk van de kwaliteiten van de aanvallende middenvelder en ook in De Telegraaf reageren diverse oud-voetballers enthousiast.
De Zweedse bondscoach Hakan Ericson: "Hij past bij het Nederlandse voetbal. Hij is een technische, zeer aanvallend ingestelde middenvelder. Simon heeft een geweldig linkerbeen en creëert kansen voor zichzelf en voor het elftal. They will love him in Rotterdam!"
Ook de Zweedse oud-international Ralf Edström is een groot fan van Gustafson.''Met Simon krijgt Feyenoord een fantastische speler in De Kuip. Hij is nog jong, maar wordt heel goed. Hij laat in de Zweedse competitie al zulke mooie dingen zien. "
Feyenoord-legende Ove Kindvall mag uiteraard niet ontbreken. "Hij gaat zich bij Feyenoord op een geweldige manier ontwikkelen", zegt hij over Gustafson, die zo'n 1,5 miljoen euro gaat kosten.
Die heeft voor zichzelf toch al lang besloten dat hij over een maand of 10 gratis de deur uitloopt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef H.FR het volgende:
Vilhena is in Seefeld weer gevraagd of hij wil bijtekenen, maar schijnt dat weer te hebben afgewezen.
Hopelijk kunnen we hem nog verhuren aan een Eredivisie club. Komt hij aan spelen toen, en hebben wij ruimte in het salarisbudget.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die heeft voor zichzelf toch al lang besloten dat hij over een maand of 10 gratis de deur uitloopt?
Ben ook benieuwd, neem aan in ieder geval een verdediger. Verder zullen ze nog wel wat spelers op het oog hebben voor als bijv. een Kazim of Te Vrede (of beidenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef satecl het volgende:
Ik schat in dat na het vertrek van Clasie en Immers + komst van Gustafson nog een transferbudget van 6 miljoen over is. Zal mij benieuwen wat ze daarmee gaan doen.
Spelen in de Premier League. Dat betekent veel salaris en 10 prachtige wedstrijden per seizoen. Iedereen zou dat doen.quote:
Die jongen zal nu een keer 2 ton kosten. Voor dat bedrag kan je zo'n onwillend jong ook wel op de bank zettenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we hem nog verhuren aan een Eredivisie club. Komt hij aan spelen toen, en hebben wij ruimte in het salarisbudget.
Ja, dit was daarop dus de bevestiging. Laatste poging gefaald. Was achteraf dus wel lekker geweest die vorige winter te verkopen. Maar goed dat is hindsight.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die heeft voor zichzelf toch al lang besloten dat hij over een maand of 10 gratis de deur uitloopt?
Vicarage Road is inderdaad wel wat anders dan De Kuip met zo'n 20.000 plaatsen. Maar je kunt er goed geld verdienen en Lexie kan zich dan eindelijk meten met spelers als Matic, Schneiderlin en Yaya Touré.quote:
Relatief veel beweging in de eredivisie sowieso. Denk dat het lang geleden is dat zowel Ajax, PSV als Feyenoord zo actief op de transfermarkt bezig zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg benieuwd hoe Clasie het in de Premier League gaat doen.
Hij schijnt er 2,5 miljoen per jaar te gaan verdienen (volgens de Telegraaf).
Na al dit transfernieuws wel zin in het nieuwe seizoen trouwens.
Inderdaad. Mag dan niet zo'n aansprekende club zijn, maar het geld zal goed zijn en het is de kans om in de PL te gaan spelen. Die zou ik ook aangrijpen als ik hem was.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vicarage Road is inderdaad wel wat anders dan De Kuip met zo'n 20.000 plaatsen. Maar je kunt er goed geld verdienen en Lexie kan zich dan eindelijk meten met spelers als Matic, Schneiderlin en Yaya Touré.
Bronquote:Feyenoord verwacht een winst over het afgelopen jaar van een slordige 16 miljoen euro. De transfer van Jordy Clasie zit daar niet bij, want die valt in de boeken van het nieuwe seizoen, zo schrijft De Telegraaf vandaag.
De krant berichtte vanochtend al over een transfersom van zo'n 15 miljoen euro voor aanvoerder Clasie. De Rotterdammers zouden verzekerd zijn van 13,5 miljoen euro en het overige bedrag wordt ontvangen bij niet al te moeilijk realiseerbare bonussen, onder andere het aantal gespeelde wedstrijden.
Magazine Quote kwam gisteren nog met een artikel waaruit bleek dat td Martin van Geel in zijn Feyenoord-periode 31 miljoen euro aan winst heeft gemaakt. Door uit te gaan van een lager bedrag aan investeringen én de verkoop van Clasie mee te nemen concludeert De Telegraaf dat Van Geel een plus van 50 miljoen euro heeft gerealiseerd.
Komt vanwege de verkoop van Janmaat/Indi/De Vrij. Die namen ze vorig jaar weer niet mee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron
Niet slecht. Eigenlijk een enorme luxepositie vergeleken met 5 jaar geleden.
Dat snap ik, alsnog is financieel positief nieuws iets dat heel lang niet bestaan heeft in Rotterdam.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt vanwege de verkoop van Janmaat/Indi/De Vrij. Die namen ze vorig jaar weer niet mee.
Ziet er steeds beter uit. En dus het vooruitzicht dat het er over een jaar waarsch. weer goed uitziet (als ze dan dus wel die Clasie-miljoenen meenemen en mogelijk nog wat miljoenen die Immers oplevert).quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron
Niet slecht. Eigenlijk een enorme luxepositie vergeleken met 5 jaar geleden.
Nee, Janmaat/De Vrij/Pelle/Vormer.. BMI is nog wel in 2014 meegenomen. Die 16 miljoen winst zal ook wel door de inkomsten uit Europees voetbal komen. Volgend jaar zal Feyenoord ook wel in de + eindigen dankzij Clasiequote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt vanwege de verkoop van Janmaat/Indi/De Vrij. Die namen ze vorig jaar weer niet mee.
Als het goed is, is elk seizoen al een nette +, ook exclusief Europees en transfers.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, Janmaat/De Vrij/Pelle/Vormer.. BMI is nog wel in 2014 meegenomen. Die 16 miljoen winst zal ook wel door de inkomsten uit Europees voetbal komen. Volgend jaar zal Feyenoord ook wel in de + eindigen dankzij Clasie
Er was volgens mij nog wel minimaal een 1.5mln budget beschikbaar. Dat is dan ook wat Gustafson zou moeten kosten. Het overgebleven transferbudget zal dus volledig komen uit het 'Clasie+Immers' potje:quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef satecl het volgende:
Ik schat in dat na het vertrek van Clasie en Immers
Zo zonde dat we dit jaar geen Europees spelen.... Bedankt deze zondag:quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, Janmaat/De Vrij/Pelle/Vormer.. BMI is nog wel in 2014 meegenomen. Die 16 miljoen winst zal ook wel door de inkomsten uit Europees voetbal komen. Volgend jaar zal Feyenoord ook wel in de + eindigen dankzij Clasie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |