Erg lang loyaal gebleven ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg jammer dat hij weg gaat hoor. Fantastische speler
Er is nog niet getekend hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
OP klopt niet, Clasie zit niet meer bij de selectie![]()
![]()
ik ben persoonlijk ook wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, ik verwacht er erg veel van eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg jammer dat hij weg gaat hoor. Fantastische speler
Ik verwacht dat hij een sensatie kan worden in Engeland. Hij heeft zijn top nog lang niet bereikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ben persoonlijk ook wel heel benieuwd hoe hij het gaat doen, ik verwacht er erg veel van eerlijk gezegd
Ik denk dat Clasie met betere spelers om zich heen alleen maar beter uit de verf komt. Het is eigenlijk natuurlijk van de zotten dat een uitermate dienende speler by far de beste speler van je team is...
Ik had hem liever in Italië gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Denk toch dat ie een maatje te klein is voor de PL in de eredivisie kon hij soms al moeilijk meekomen.
Tegen Aguerro zal ie nooit staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Denk toch dat ie een maatje te klein is voor de PL in de eredivisie kon hij soms al moeilijk meekomen.
Zie je Clasie al tegen Diego Costa of Aguerro![]()
Duitsland bij een subtopper had ook een prima stap geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had hem liever in Italië gezien.
Als ik kijk naar de ex-Eredivisiespelers die nu in de PL spelen en zich daar staande weten te houden, dan ben ik ervan overtuigd dat Clasie het niveau ook wel aankan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Elan het volgende:
Mee eens. Een van die twee landen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Duitsland bij een subtopper had ook een prima stap geweest
Ik dacht meer aan Spanje ipv Duitsland. Maar de PL lijkt me niet de meest geschikte competitie, al zal ie van Koeman in ieder geval ruimschoots de kans krijgen om zich te bewijzen. Dat is bij clubs met een trainer die je niet kent misschien wel anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mee eens. Een van die twee landen.
Hij zal het zwaar krijgen, maar het kanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de ex-Eredivisiespelers die nu in de PL spelen en zich daar staande weten te houden, dan ben ik ervan overtuigd dat Clasie het niveau ook wel aankan.
En qua inzicht, passing en techniek van de absolute buitencategorie.quote:
aldus De Telegraafquote:Bronnen rond Southampton hebben aangegeven dat de club dezelfde deal sluit met Feyenoord als met andere clubs. Zo’n negentig procent van de transfersom (13,5 miljoen euro) staat direct vast, de laatste tien procent wordt uitgekeerd zodra Clasie een bepaald aantal wedstrijden voor Southampton heeft gespeeld. Volgens de Engelsen zijn dat geen bijzondere voorwaarden. De Oranje-international moet, mits hij fit is, moeiteloos aan dat benoemde aantal duels komen.
Immers heeft nog nooit bij Ajax of PSV gespeeld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan snap ik Gustafson inderdaad ook.
Maar probeer even objectief te zijn. Hij maakt gemiddeld een stuk of 10 doelpunten per seizoen en speelt al seizoenenlang basis bij een Nederlandse topclub. Dan laat je je toch niet afschepen met 2 miljoen?
dan is de helft hier een week dronkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:18 schreef Tortugal het volgende:
Stel je eens voor dat Immers echt weggaat
Sowieso. Al lijkt het me heel sterk dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 05:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan is de helft hier een week dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |