Ja hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar ik krijg buikje dus beter niet aankomen
[..]
ja daarom
Ohja, dat kan ook nog. Maar weer eens lijnzaad halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
gebruik dan zaden en noten ipv zuivel
oh dat is wel vies.... maar misschien proef je het niet echtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
bleekselderij, en dat kleine stukje is gember ook erg lekker
Buikje krijgen is toch niet zo moeilijk, je kunt er ook bijna niets over zeggen als iemand zijn kleren aanhoudt.quote:
Nee maar Paxcon is een ecto dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Buikje krijgen is toch niet zo moeilijk, je kunt er ook bijna niets over zeggen als iemand zijn kleren aanhoudt.
Beste is gewoon zelf samenstellen wat je lust. Of van internet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat is wel vies.... maar misschien proef je het niet echt
Ik gebruik die van mij bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:21 schreef Paxcon het volgende:
maar dan moet ik sws eerst een blender kopen want die heb ik niet
Blendeer jij wel eens nasiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gebruik die van mij bijna dagelijks.Hendig ding.
Zeker, zou wel babyspinazie doen heeft iets betere eigenschappen en waarden dan normale spinazie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
Je kan bleekselderij ook vervangen met spinazie.
Spinaziesmoothie is best goed te drinken
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
1 of andere halfe tammeling heb ze hond late poepe voor mij garage en tis echt kut want ik moet hele tijd uitkijken![]()
en wil het niet opruimen de gemeente moet dat snel doen
Is ook makkelijker dan een komkommer en appels weg te knagenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gebruik die van mij bijna dagelijks.Hendig ding.
Ik heb alleen een kleine goedkope Nutribullit. Volgens mij blendeert (is dat een woord?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, zou wel babyspinazie doen heeft iets betere eigenschappen en waarden dan normale spinazie.
dat was een trollquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah je gaat vooruit, geen ´hou is op´ meer
Heb dat FB topic over je nog niet vergetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou meestal ben ik erg serieus in mijn posts
Ben*quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb dat FB topic over je nog niet vergeten![]()
Er mankeert dan ook niks aan mijn Nederlands taalgebruik buiten de nodige d/t foutenquote:
Dat heb ik ook nooit beweertdtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er mankeert dan ook niks aan mijn Nederlands taalgebruik buiten de nodige d/t fouten
Dat was genotquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb dat FB topic over je nog niet vergeten![]()
Oh dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is ook makkelijker dan een komkommer en appels weg te knagen
Wat gooi je dan door de blender?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit doen.Ik geniet van die dingen in stukjes oppeuzelen.
Big Macs kunnen er niet inquote:
ik zou er nu al tegenop zien om dat schoon te moeten maken, al die onderdelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb deze.
http://www.bol.com/nl/p/p(...)er/9000000012862187/
Zou het maar niet in CUl zetten. Denk datdat mens dan een hartaanval krjgtquote:
Is wel een goede trollquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het maar niet in CUl zetten. Denk datdat mens dan een hartaanval krjgt
Geen idee. Lijkt me welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Zitten er vrouwen in? Zo ja, veel kijkplezier
Zit een speciale schoonmaak knop op. Geen omkijken naar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou er nu al tegenop zien om dat schoon te moeten maken, al die onderdelen
Heeft GGMM perm?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:00 schreef Elan het volgende:
tong nog steeds ban en ggmm ook
dat zal ze leren arrogant en hufterig tegen mij te doen
Verdwijnt kwaadaardige celdeling uit zichzelf?quote:
GGMM mag mij totaal niet, geen idee waarom nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Verdwijnt kwaadaardige celdeling uit zichzelf?
Zal vast wel niet, zal binnenkort wel weer terugkomen jouw vriend.
René is vooral fan van zichzelf hoor zou me er niet al te druk om maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM mag mij totaal niet, geen idee waarom niet![]()
Ik vind zijn trolls altijd wel grappig
Is juist grappig dat zo'n gast van 30 boven de snackbar helemaal stuk gaat omdat hij allemaal mensen provoceert in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
René is vooral fan van zichzelf hoor zou me er niet al te druk om maken.
Zijn trolls zijn voorspelbaar dan kun je beter nog zo'n Klaas of HMF hebben
Ja en vervolgens Johannes in de kou laten staan terwijl hij helemaal van Groningen naar Amersfoort was gegaan met de trein.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is juist grappig dat zo'n gast van 30 boven de snackbar helemaal stuk gaat omdat hij allemaal mensen provoceert in het Feyenoord topic
Ze hadden toch niet echt afspraak gemaakt? Ik dacht dat Johannes daar gewoon in de buurt was en toen vroeg of GGMM ook kwamquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en vervolgens Johannes in de kou laten staan terwijl hij helemaal van Groningen naar Amersfoort was gegaan met de trein.
Dan ben je echt met recht een internetheldje.
wie wil je hosselenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom is het us topic dicht moet reageren
ze post hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niemand gewoon vriendschappelijk gesprek met strawberry
Dat is hoe GGMM het achteraf uitlegde, hij dacht dat Johannes een grapje maakte (zei die)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch niet echt afspraak gemaakt? Ik dacht dat Johannes daar gewoon in de buurt was en toen vroeg of GGMM ook kwam
Jawel ze gingen naar sin city 2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch niet echt afspraak gemaakt? Ik dacht dat Johannes daar gewoon in de buurt was en toen vroeg of GGMM ook kwam
Maar als ze echt een datum en plek hadden afgesproken om daar te zijn is het wel triest van GGMM jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is hoe GGMM het achteraf uitlegde, hij dacht dat Johannes een grapje maakte (zei die)
Iedereen die Johannes een beetje kent weet dat hij bloedserieus is aangaande meets.
nee hoor maar ze is wel knapquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet misschien wilde jij strawberry hosselen
Dat wil hij ook. Paxcon vindt strawberry een 10/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet misschien wilde jij strawberry hosselen
weet niet manquote:
doeiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar die film had ik ook niet gegaan nee
sof bijna vrijgezel? wut??quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet man
die omdatappels is ook een knappe meid
maar nu sof bijna vrijgezel is kan beter daarop richten
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wil hij ook. Paxcon vindt strawberry een 10/10
De laatste keer dat hij dat zei was het over anita witzier dus zijn smaak wordt beter
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wil hij ook. Paxcon vindt strawberry een 10/10
De laatste keer dat hij dat zei was het over anita witzier dus zijn smaak wordt beter
ja is het uit met sof en haar bf?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet man
Dit begint wel een beetje treurig te worden jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De arme meid krijgt nu allemaal hitsige FOK!kers achter zich aan
Ging niet zo lekker meer zeg ik er niet over anders heb ik het straks weer gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja is het uit met sof en haar bf?
ja, heb wel te doen met vrouwelijke FOK!kers... sommige mannen maken ook echt van die plaatsvervangende schaamte opmerkingenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De arme meid krijgt nu allemaal hitsige FOK!kers achter zich aan
Bijna staat er tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja is het uit met sof en haar bf?
gaat het niet goed tussen haar en dr boy?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet man
Als je een beetje knappe chick bent sowieso pics posten op FOK! voor een portie egoboostquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit begint wel een beetje treurig te worden ja
Ach dat is toch altijd als de verliefdheid over isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging niet zo lekker meer zeg ik er niet over anders heb ik het straks weer gedaan
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, heb wel te doen met vrouwelijke FOK!kers... sommige mannen maken ook echt van die plaatsvervangende schaamte opmerkingen
Maar ondertussen vinden ze het helemaal niet erg die aandachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, heb wel te doen met vrouwelijke FOK!kers... sommige mannen maken ook echt van die plaatsvervangende schaamte opmerkingen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging niet zo lekker meer zeg ik er niet over anders heb ik het straks weer gedaan
sommige plaatsen echt veel foto's in het us topic iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ondertussen vinden ze het helemaal niet erg die aandacht
Mortaxx zei dit laatst ook al man jank niet toch zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]dat je dit überhaupt al op fok gooit
echt elan
Heeft ze hier zelf gemeldquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]dat je dit überhaupt al op fok gooit
echt elan
Tja die Semtex ook bij elk moment van de dag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sommige plaatsen echt veel foto's in het us topic idd
we moeten toch weten of we ons zorgen moeten maken hequote:
Semtex vind ik maar engquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die Semtex ook bij elk moment van de dag.
Ziet er wel lekker uit, daar niet van
Niks voor sofquote:
ik zie crip ook best wel vaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die Semtex ook bij elk moment van de dag.
Ziet er wel lekker uit, daar niet van
vuile pedoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
we moeten toch weten of we ons zorgen moeten maken he
sof sowieso lieve chick en knap zou raken indien 10 jaar jonger
Jij zou haar ook raken met de leeftijd die je nu hebt hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
we moeten toch weten of we ons zorgen moeten maken he
sof sowieso lieve chick en knap zou raken indien 10 jaar jonger
Ik vind een beetje eng toch wel lekker vaakquote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie crip ook best wel vaak
en fripsel
Fripsel heeft een open relatiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zie crip ook best wel vaak
en fripsel
Zij hem ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar ook raken met de leeftijd die je nu hebt hoor
Net zo origineel als tong jijquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan toch zelf nadenken heet geen fokkie of zo 11-jarigen hosselen
Maar waarom zou je tien jaar jonger moeten zijn. 19 mooie leeftijd mangquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan toch zelf nadenken heet geen fokkie of zo 11-jarigen hosselen
Meer dan 10 jaar hequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom zou je tien jaar jonger moeten zijn. 19 mooie leeftijd mang
Dat is het hele doel van dat topic toch.Zelfs al zijn ze wel lelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een beetje knappe chick bent sowieso pics posten op FOK! voor een portie egoboost
liefquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar he.
Gun haar leuke jongen van eigen leeftijd (srs)
Nee man sinepdraap is gozer en Rosepetals zijn travo accountquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
trollaccount of no
die foto die toen in fobo stond was ze wel lekker
rip in peacequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Typisch het volgende:
Jongens ik heb tyfus opgelopen, heel de dag al kotsen.
Gaat rondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Typisch het volgende:
Jongens ik heb tyfus opgelopen, heel de dag al kotsen.
Vooral in KPD erg met al die vies dikke varkens die dan allemaal reacties krijgen van geile FOK!kers (hoi Drizzt)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van dat topic toch.Zelfs al zijn ze wel lelijk.
Ik heb KPD banquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in KPD erg met al die vies dikke varkens die dan allemaal reacties krijgen van geile FOK!kers (hoi Drizzt)
je houd toch van dikke varkensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in KPD erg met al die vies dikke varkens die dan allemaal reacties krijgen van geile FOK!kers (hoi Drizzt)
Haha er staan wel mooie tussen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige chips is datquote:
Jammer voor Sof. Ze weet niet wat ze mist.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee kan niet heb geen zin in vriendin momenteel
Elke vrouw kan wel aan de man komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha er staan wel mooie tussen.
Maar dat is wel de leef voor elke vrouw is er Online wel ergens een hopelijk gozer.
Drizzt krijgt een stijfje als hij denkt aan een trio met Knetterkrankjorum en Madame_Paonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
Zie Drizzt er voor aan om een relatie met Knetterkrankjorum te beginnen
ja ze mag wel komen alleen niet zeuren over blowenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige chips is dat
[..]
Jammer voor Sof. Ze weet niet wat ze mist.
[..]
Elke vrouw kan wel aan de man komen.
Niet elke man kan aan de vrouw komen.
Hij had toch bij iemand aan de tieten gezeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
Zie Drizzt er voor aan om een relatie met Knetterkrankjorum te beginnen
Ik kan aan iedere vrouw komen. Of manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige chips is dat
[..]
Jammer voor Sof. Ze weet niet wat ze mist.
[..]
Elke vrouw kan wel aan de man komen.
Niet elke man kan aan de vrouw komen.
haha weet niet wat dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had toch bij iemand aan de tieten gezeten?
ah dat is echt heel viesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt krijgt een stijfje als hij denkt aan een trio met Knetterkrankjorum en Madame_Paon
Adamses is vies dik?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is echt heel vies
Is Drizzt ook vies dik?
kom eens aan maxima danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan aan iedere vrouw komen. Of man
Daar moet je mee stoppen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ze mag wel komen alleen niet zeuren over blowen
In vbl slowchat toen over een kpd chick dat hij die had gemeet.quote:
Ga op tc met hem. Paxcon heeft een zwak voor jongetjes van 16quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pax ik wil jou ooit is een keer zien ben benieuwd hoe jij er uit ziet
Nee ecto volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is echt heel vies
Is Drizzt ook vies dik?
Is niks voor jou dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ga eventjes naar het buitenland en het gaat slecht met sof haar relatie. Dat dit kan in Nederland
hahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga op tc met hem. Paxcon heeft een zwak voor jongetjes van 16
Zit je nu al in Spanjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ga eventjes naar het buitenland en het gaat slecht met sof haar relatie. Dat dit kan in Nederland
Vraag of zij je wil blowen in ruil voor dat jij stopt met dat andere blowen danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja daar heb ik geen zin in die gezijk snap je
Echt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft Pax Fylax uitgekleed voor de cam?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pax ik wil jou ooit is een keer zien ben benieuwd hoe jij er uit ziet
Is het niet waard, tenzij elke dag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag of zij je wil blowen in ruil voor dat jij stopt met dat andere blowen dan
Daar weet ik niets van maar Paxcon is discreet ondeugendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Pax Fylax uitgekleed voor de cam?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van maar Paxcon is discreet ondeugend
Valt me dan weer meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ecto volgens mij
Aan zijn pics te zien
weet ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is het niet waard, tenzij elke dag.
Heeft volgens mij foto's in zijn fobo staanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee
Heb echt totaal geen beeld bij die gozer.
Zo ziek zal je wel niet zijn toch als je op FOK! ken komenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
sinds vorige week
Maar nu dus ziek
#kkzooi
#nomunnie
#noparty
Veel tienermeisjes daar?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
sinds vorige week
Maar nu dus ziek
#kkzooi
#nomunnie
#noparty
blowen is viesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
blowen is mijn ding weetewel, dus ga het niet opgeven voor 1 blow
In het gtst topic ging het over haar gister. Ben toen weer even gaan googlen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt krijgt een stijfje als hij denkt aan een trio met Knetterkrankjorum en Madame_Paon
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja he met kor er bij dan maar?blijkt die postbode geweest bij mijn oom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heeft hij nu zn roeping gevonden
GTSTquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het gtst topic ging het over haar gister. Ben toen weer even gaan googlen.
Oud topic van Stokstaart was geniaal over haar.
in spain?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
En ze zeggen ja tegen mdma
Dat nummer al 40-45 keer gehoord
Je bent toch niet ziek door soaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
En ze zeggen ja tegen mdma
Dat nummer al 40-45 keer gehoord
Hoe bedoel je lukt nooit?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
paar keer geprobeerd, lukte nooit
En die geur is gewoon vies
hashjes doen danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
paar keer geprobeerd, lukte nooit
En die geur is gewoon vies
ik denk dat ik met jou wel leuke avondjes kan hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
Elan kom we gaan Spanje Typisch en zijn tienermeisjes opzoeken
wtf komt er ook geen rook van af?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zover komt het niet eens
Ik zuig gewoon op die joint maar adem er niks van in
vragen we sof dan ook meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
Elan kom we gaan Spanje Typisch en zijn tienermeisjes opzoeken
Geil je op die sof ofzo?quote:
Fuck hem hij is toch dwerg zijn mening is niet rullevantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie ergens anders heen want Typisch wil je er niet bij hebben
Hoezo ben je bang dat je je niet kan beheersenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
Sws sof niet meenemen naar zo'n lustoord Elan
Hoelang ben jij Elan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck hem hij is toch dwerg zijn mening is niet rullevant
stop je hoofd er inquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:
Wtf jongens de wc raakte verstopt en stroomde bijna over
Wat een kutleven heb ik
Lengteverschilletje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom mogen Typisch en Elan elkaar niet?
Elan is jaloers op mij omdat ik niet van de middelbare school ben afgetrapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom mogen Typisch en Elan elkaar niet?
yo insoquote:
lekker hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
yo inso
Eergisteren met poolse mensen wezen stappen
Die kunnen goed zuipen
Zelfs de blonde snolletjes
Jawel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo ben je bang dat je je niet kan beheersen
lekker hoor ga morgen op vakantie leuk hequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
en ze konden nog goed engels ook
De dames dan
berlin?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor ga morgen op vakantie leuk he
Zo voelt het :$quote:
Gaat Chery nou blijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
is het gewoon vakantie of voor je werk
Hoezoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
4,5 miljoen wat te veel voor feyenoord
Ja okequote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Als Clasie morgen of zo verkocht is hebben we er weer 13 miljoen bij op de rekening.
aah thanksquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ry-nog-niet-gaan.htm
Ja ben benieuwd naar de lotingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaat mooi worden tegen marseille bvb liverpool etc
Degelijke transfersomquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Als Clasie morgen of zo verkocht is hebben we er weer 13 miljoen bij op de rekening.
Zeker niks mis mee.quote:
Geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee.
Denk je dat Clasie gaat redden bij jouw clubje
Schneiderlin wel 4 klassen beter he
Hoe doet Blind het eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in.
Maar had ik bij Pelle ook niet, maar die was nog wel groot en sterk en uiteindelijk ook lichtelijk tegengevallen zeker na winter.
Maar we gaan het zien
Behoorlijk degelijkquote:
er is nog niet geloot tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik wel liverpool sowieso mooi sfeertje
Straks gewoon 3 oostblok clubsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik wel liverpool sowieso mooi sfeertje
Newcastle is wel wat voor hem..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behoorlijk degelijk
Maar gaat het ook niet redden, denk dat ie een klein stapje terug moet doen.
Denk Southampton koopt er nog een bij voor de positie van Clasie en beste gaat spelen denk je niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behoorlijk degelijk
Maar gaat het ook niet redden, denk dat ie een klein stapje terug moet doen.
Kan inderdaad maar sowieso een van bvb liverpool, marseille maar als polen zou zijn zou wel leuk zijn kan k blijven slapen bij oma.quote:
25 miljoen pond gewoon koekoekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk Southampton koopt er nog een bij voor de positie van Clasie en beste gaat spelen denk je niet.
Sowieso ziek veel geld gekregen toch voor Schneiderlin.
doe je futquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan wel idd op fifa lekker elftal man united
Southampton sowieso goede verkopers laatste jaren.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton sowieso goede verkopers laatste jaren.
In 2010/2011 toen ik naar UK kwam konden wij alleen free agents signen en soms 125k betalen voor spelers als Ryan Dickson![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |