Geen idee. Lijkt me welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Zitten er vrouwen in? Zo ja, veel kijkplezier
Zit een speciale schoonmaak knop op. Geen omkijken naar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou er nu al tegenop zien om dat schoon te moeten maken, al die onderdelen
Heeft GGMM perm?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:00 schreef Elan het volgende:
tong nog steeds ban en ggmm ook
dat zal ze leren arrogant en hufterig tegen mij te doen
Verdwijnt kwaadaardige celdeling uit zichzelf?quote:
GGMM mag mij totaal niet, geen idee waarom nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Verdwijnt kwaadaardige celdeling uit zichzelf?
Zal vast wel niet, zal binnenkort wel weer terugkomen jouw vriend.
René is vooral fan van zichzelf hoor zou me er niet al te druk om maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM mag mij totaal niet, geen idee waarom niet![]()
Ik vind zijn trolls altijd wel grappig
Is juist grappig dat zo'n gast van 30 boven de snackbar helemaal stuk gaat omdat hij allemaal mensen provoceert in het Feyenoord topicquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
René is vooral fan van zichzelf hoor zou me er niet al te druk om maken.
Zijn trolls zijn voorspelbaar dan kun je beter nog zo'n Klaas of HMF hebben
Ja en vervolgens Johannes in de kou laten staan terwijl hij helemaal van Groningen naar Amersfoort was gegaan met de trein.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is juist grappig dat zo'n gast van 30 boven de snackbar helemaal stuk gaat omdat hij allemaal mensen provoceert in het Feyenoord topic
Ze hadden toch niet echt afspraak gemaakt? Ik dacht dat Johannes daar gewoon in de buurt was en toen vroeg of GGMM ook kwamquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en vervolgens Johannes in de kou laten staan terwijl hij helemaal van Groningen naar Amersfoort was gegaan met de trein.
Dan ben je echt met recht een internetheldje.
wie wil je hosselenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom is het us topic dicht moet reageren
ze post hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niemand gewoon vriendschappelijk gesprek met strawberry
Dat is hoe GGMM het achteraf uitlegde, hij dacht dat Johannes een grapje maakte (zei die)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch niet echt afspraak gemaakt? Ik dacht dat Johannes daar gewoon in de buurt was en toen vroeg of GGMM ook kwam
Jawel ze gingen naar sin city 2quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden toch niet echt afspraak gemaakt? Ik dacht dat Johannes daar gewoon in de buurt was en toen vroeg of GGMM ook kwam
Maar als ze echt een datum en plek hadden afgesproken om daar te zijn is het wel triest van GGMM jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is hoe GGMM het achteraf uitlegde, hij dacht dat Johannes een grapje maakte (zei die)
Iedereen die Johannes een beetje kent weet dat hij bloedserieus is aangaande meets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |