nee hoor maar ze is wel knapquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet misschien wilde jij strawberry hosselen
Dat wil hij ook. Paxcon vindt strawberry een 10/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet misschien wilde jij strawberry hosselen
weet niet manquote:
doeiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar die film had ik ook niet gegaan nee
sof bijna vrijgezel? wut??quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet man
die omdatappels is ook een knappe meid
maar nu sof bijna vrijgezel is kan beter daarop richten
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wil hij ook. Paxcon vindt strawberry een 10/10
De laatste keer dat hij dat zei was het over anita witzier dus zijn smaak wordt beter
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wil hij ook. Paxcon vindt strawberry een 10/10
De laatste keer dat hij dat zei was het over anita witzier dus zijn smaak wordt beter
ja is het uit met sof en haar bf?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet man
Dit begint wel een beetje treurig te worden jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De arme meid krijgt nu allemaal hitsige FOK!kers achter zich aan
Ging niet zo lekker meer zeg ik er niet over anders heb ik het straks weer gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja is het uit met sof en haar bf?
ja, heb wel te doen met vrouwelijke FOK!kers... sommige mannen maken ook echt van die plaatsvervangende schaamte opmerkingenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De arme meid krijgt nu allemaal hitsige FOK!kers achter zich aan
Bijna staat er tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja is het uit met sof en haar bf?
gaat het niet goed tussen haar en dr boy?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
weet niet man
Als je een beetje knappe chick bent sowieso pics posten op FOK! voor een portie egoboostquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit begint wel een beetje treurig te worden ja
Ach dat is toch altijd als de verliefdheid over isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging niet zo lekker meer zeg ik er niet over anders heb ik het straks weer gedaan
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, heb wel te doen met vrouwelijke FOK!kers... sommige mannen maken ook echt van die plaatsvervangende schaamte opmerkingen
Maar ondertussen vinden ze het helemaal niet erg die aandachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, heb wel te doen met vrouwelijke FOK!kers... sommige mannen maken ook echt van die plaatsvervangende schaamte opmerkingen
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging niet zo lekker meer zeg ik er niet over anders heb ik het straks weer gedaan
sommige plaatsen echt veel foto's in het us topic iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ondertussen vinden ze het helemaal niet erg die aandacht
Mortaxx zei dit laatst ook al man jank niet toch zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]dat je dit überhaupt al op fok gooit
echt elan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |