quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk natuurlijk. Let wel op dat het echt belangrijk is om zo weinig mogelijk af te remmen anders heeft je training geen zin. Dus altijd door rood en een fietspomp mee om tegenliggers aan de kant te beuken.
Dit is dus wat ik laatst bedoelde. Amp25 is nieuw in dit topic, geef 'm dan een beetje serieus antwoord of antwoord niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Eerst meer trainen op hard fietsen, 35 gemiddeld is echt een snelheid voor bolle toerders. Met een beetje trainen is 48 wel te halen.
Kaart het dan eens aan in FB, misschien dat er dan mods dit topic gaan openen, want dat gebeurt niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is dus wat ik laatst bedoelde. Amp25 is nieuw in dit topic, geef 'm dan een beetje serieus antwoord of antwoord niet.
Okay, heb je gelijk inquote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is dus wat ik laatst bedoelde. Amp25 is nieuw in dit topic, geef 'm dan een beetje serieus antwoord of antwoord niet.
Slappe indekkerquote:Op zondag 19 juli 2015 20:52 schreef Oksel het volgende:
Jammer dat 't 1250km rijden is, anders was ik dat segment gaan doen.
Ja eigenlijk is het net doping he dat trainen..zou eigenlijk niet mogen..quote:Op zondag 19 juli 2015 20:41 schreef Oksel het volgende:
Met je kippenborstje en die 15.000km per jaar, plus je strakke training- en voedingsschema is dat toch een pure wanprestatie man. En dan laat ik de bietensapjes en andere poedertjes zelfs nog buiten beschouwing.
1. amp25 is niet nieuw.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga jij dat segment nog maar eens echt doen.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het net doping he dat trainen..zou eigenlijk niet mogen..
Ik snap dat ik niet moet happen. Maar kijk eens naar die tussenstukken in de Allos waar het even echt wat steiler is, wat zie je dan?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ga jij dat segment nog maar eens echt doen.
1.OK, mybadquote:Op zondag 19 juli 2015 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. amp25 is niet nieuw.
2. Het is een vraag naar de bekende weg.
3. Waarom ga je er in 2 topics over klagen ipv zelf een antwoord op de vraag te geven, als dat blijkbaar zo belangrijk voor je is
Amp25 heeft in het verleden wel eens gereageerd, maar dat is al ruim vijftig delen geleden.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. amp25 is niet nieuw.
2. Het is een vraag naar de bekende weg.
3. Waarom ga je er in 2 topics over klagen ipv zelf een antwoord op de vraag te geven, als dat blijkbaar zo belangrijk voor je is
Patroon die weer bezig is geweest met Digitalepo.comquote:Op zondag 19 juli 2015 21:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik snap dat ik niet moet happen. Maar kijk eens naar die tussenstukken in de Allos waar het even echt wat steiler is, wat zie je dan?
Stuk van 11% over 6min: https://app.strava.com/activities/347889346/segments/8269137616
Overal waar het meer is dan 10% zit ik op 1800 VAM oid.
Pistache nootjesquote:Op zondag 19 juli 2015 21:28 schreef Patroon het volgende:
Tommeke zit in Luxemburg met Popcorn op zijn schoot
Oh ja dit is het nieuwe fok ben je zelf beleid he ?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amp25 heeft in het verleden wel eens gereageerd, maar dat is al ruim vijftig delen geleden.
Als er zo'n vraag gesteld wordt dan kan je gewoon een antwoord op de vraag geven of het verder negeren. In mijn ogen kwam zijn vraag gewoon over als een serieuze vraag, dus wat is er dan mis mee om hem gewoon op weg te helpen? Niet iedereen weet er even veel van af.
Oksel is jaloers op de discipline van Patroon.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:41 schreef Oksel het volgende:
Met je kippenborstje en die 15.000km per jaar, plus je strakke training- en voedingsschema is dat toch een pure wanprestatie man. En dan laat ik de bietensapjes en andere poedertjes zelfs nog buiten beschouwing.
flikker maar op met dat kutbeleid. Ik reageerde volledig serieus maar mijn post wordt weggehaald omdat een mod vind dat die mag uitmaken wat ik wel of niet mag zeggen. Misschien moet die dan voortaan maar reageren als iemand iets vraagt.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja dit is het nieuwe fok ben je zelf beleid he ?
Ik ben nog van de generatie eerst kijken dan zeiken. Als je 1 minuut googelt dan stel je deze vraag niet.
Jep.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja dit is het nieuwe fok ben je zelf beleid he ?
Ik ben nog van de generatie eerst kijken dan zeiken. Als je 1 minuut googelt dan stel je deze vraag niet.
Nou nattekat zet je beste beentje voort en laat eens wat horen over trainingsleerquote:Op zondag 19 juli 2015 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb niks tegen semi-lollige antwoorden die niet puur bashend richting de vraagsteller zijn, maar ze moeten niet te ver gaan of pure onzin zijn.
Waar zal ik beginnen?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou nattekat zet je beste beentje voort en laat eens wat horen over trainingsleer
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben ze dat weggehaald ja ?
Man man wat een treurnis weer
Dat hangt geheel af van wat hij wilt bereiken; lange afstanden of korte sprints.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bv met de vraag van amp25, de reden waarom je hier bent ?
Zoiets kan toch iedereen ook zelf bedenken?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hangt geheel af van wat hij wilt bereiken; lange afstanden of korte sprints.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 19 juli 2015 21:33 schreef ratatat het volgende:
[..]
Oksel is jaloers op de discipline van Patroon.
Blijkbaar niet. Helaas is niet iedereen even bekend met training...quote:Op zondag 19 juli 2015 21:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zoiets kan toch iedereen ook zelf bedenken?
Gwn net als met demarrages, antwoorden van te voren aanvragen en goed laten keurenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
flikker maar op met dat kutbeleid. Ik reageerde volledig serieus maar mijn post wordt weggehaald omdat een mod vind dat die mag uitmaken wat ik wel of niet mag zeggen. Misschien moet die dan voortaan maar reageren als iemand iets vraagt.
Ach we gaan sowieso weer veel lol hebben. Das nog veel belangrijker.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Ik kijk er stiekem ook tegenop om met Patty te fietsen vrijdag. Vind zelf dat ik nu heel behoorlijk omhoog fiets, maar ga dan met beide beentjes weer op de grond staan
En zelfs niet met Googlequote:Op zondag 19 juli 2015 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Helaas is niet iedereen even bekend met training...
Dat staat voorop!quote:Op zondag 19 juli 2015 21:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ach we gaan sowieso weer veel lol hebben. Das nog veel belangrijker.
Sram, nee wen je direct aanquote:Op zondag 19 juli 2015 22:07 schreef Tommeke het volgende:
Serieuze zaken nu; ik wil na dit seizoen m'n racefiets upgraden. Heb er nu Ultegra 6700 op zitten. Dat gaat dan op m'n crosser, en 't spul van m'n crosser verkoop ik dan.
Reden; 11-speed schakelt mooier en 't geeft me moraal.
Nu twijfel ik alleen tussen Force en Ultegra 6800.
Voordelen Force: Bb30 crank, veel mooier en veel lichter.
Voordelen Ultegra: Degelijk en ik ben de schakelwerking gewend.
Wat zouden jullie doen? Zou het snel wennen zijn naar force?
Campagnolo natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 22:07 schreef Tommeke het volgende:
Serieuze zaken nu; ik wil na dit seizoen m'n racefiets upgraden. Heb er nu Ultegra 6700 op zitten. Dat gaat dan op m'n crosser, en 't spul van m'n crosser verkoop ik dan.
Reden; 11-speed schakelt mooier en 't geeft me moraal.
Nu twijfel ik alleen tussen Force en Ultegra 6800.
Voordelen Force: Bb30 crank, veel mooier en veel lichter.
Voordelen Ultegra: Degelijk en ik ben de schakelwerking gewend.
Wat zouden jullie doen? Zou het snel wennen zijn naar force?
Danku. Mooi lijstje samengesteld nu bij bikecompenents, van de week sleutelen aan mijn mountainbike (cassette en ketting) en racer. Nog een vraag dan maar; smeren jullie de body in met vet of monteren jullie de cassette "droog"?quote:Op zondag 19 juli 2015 22:09 schreef Tommeke het volgende:
@piouytr: Dat moet gewoon passen hoor. Zadelpennen hebben soms een verschillende bevestiging voor het zadel, maar de vorm van en afstand tussen de zadelrails zijn universeel. Je krijgt dus oo alleen het zadel.
Campa kan je gewoon met shimano cassette rijden.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:15 schreef Tommeke het volgende:
Dank voor de input heren! Dat wordt dus SRAM.
En nee geen Campa, dan moet ik allemaal nieuwe wielen kopen. En ik vind 't kitscherig.
even voor de noobs, dit geldt voor 11 speed.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Campa kan je gewoon met shimano cassette rijden.
Misschien wel overweging waard: Als je ooit een powermeter erop wilt gooien is ultegra wel weer handiger omdat je dan ook stages als optie hebt.
Wil toch geen Powermeterquote:Op zondag 19 juli 2015 22:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Campa kan je gewoon met shimano cassette rijden.
Misschien wel overweging waard: Als je ooit een powermeter erop wilt gooien is ultegra wel weer handiger omdat je dan ook stages als optie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |