SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil hier nog aan toevoegen dat ik mensen waarmee ik fiets vaak niet versta door het windgebulder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ben zelf wel giro fan. Ik heb de atmos en de pneumo. Ik vind de atmos wel fraai en licht maar vind wel dat die een hoop gebulder geeft bij de oren met veel wind wat erg vermoeiend werkt op de geest.
heb je de tt gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:04 schreef Fretwork het volgende:
Gooi hem hier nogmaals voor de zekerheid..
Past een Shimano voorrem op de plek van een Shimano achterrem?
Haha nee, valt half weg op de mobiel.quote:
ja want die bout ad voorrem is langer, en de kabel zit aan de andere kant natuurlijk, spiegelbeeldquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha nee, valt half weg op de mobiel.
Dus als ik in het proces om een nieuwe quick release voor mijn voorrem te krijgen ook mijn achterrem wil vervangen heb ik een achterrem nodig?
Swipen over de tt doet wonderenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha nee, valt half weg op de mobiel.
Dus als ik in het proces om een nieuwe quick release voor mijn voorrem te krijgen ook mijn achterrem wil vervangen heb ik een achterrem nodig?
Kaasplank mien jungquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
die garmin cannondale helmpjes zijn lelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik had dat ook met Giro en Specialized. De bandjes zitten te los langs het gezicht wat zorgt voor veel ruis. Ik heb nu een Kask met (kunst)leren bandjes en die wapperen dus niet met de wind. Een stuk beter voor het gehoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wil hier nog aan toevoegen dat ik mensen waarmee ik fiets vaak niet versta door het windgebulder.
Volgt mooi de contouren van zijn hoofdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kaasplank mien jung
Ik zeg toch dat die Specialized dingen paddestoelen zijn
Je zou mij er nooit mee zien fietsen. Net als die POC dingen. Die heb ik laatst gepast, zit lekker, maar ziet er niet uit.
Vind zo'n ding wel iets voor Oksel
De brillen vind ik helemaal passen met de helm + blauw dus mooi!quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:45 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik vind die Boerenallee / bovenallee oid vanaf Rozendaal naar tennisvereniging beekhuizen leuk. Met deze namen moet je het kunnen vinden volgens mij op google maps. Over de bult kom je dan in 2 bijna haarspeltbochten. Leuk hoor!
boeren/boven weet ik veel
Zit even verder te kijken op google maps, maar als je dan weer naar beneden gaat en ff wat eet/drinkt bij de ruif (wat mij betreft aanrader) dan kan je zo weer naar boven naar uitzichtpunt de posbank. Bij die uitspanning heb ik geen goede ervaring...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:05 schreef cafca het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb voor volgende week een tripje gepland, maar ik ben nog nooit met de racer op de Veluwe geweest
Is dit een beetje een goede route, met name het stuk boven de Waal?
https://www.strava.com/routes/2813070
Alle tips zijn welkom
Hoe je d'r komt weet ik niet, ik fiets altijd met een boog om Arnhem heenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk das een tip!
Dan moet ik dus vanaf Oosterbeek een stukje Door Arnhem, Langs burgers zoo, zeg maar. Is dat een beetje te fietsen?
Ja, dat had ik dus ook gepland, maar dan kom ik niet in Rozendaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Zit even verder te kijken op google maps
[..]
Hoe je d'r komt weet ik niet, ik fiets altijd met een boog om Arnhem heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |