Bos is wel meer in Japan geweest, mss wel op verschillende plekken. Die baan in Tokyo is vast een grotere. T was ook niet heel druk bij Beppu op de keirinbaan met volk enzo. Alleen een handjevol gokkers in de hal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Even opzoeken
Nee Tokyo zo te zien
Is volgens mij de enige sport in japan waar je op mag gokken. Regels zijn ook superstreng, renners mogen zo goed als geen contact met buitenwereld hebben om beinvloeding te voorkomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bos is wel meer in Japan geweest, mss wel op verschillende plekken. Die baan in Tokyo is vast een grotere. T was ook niet heel druk bij Beppu op de keirinbaan met volk enzo. Alleen een handjevol gokkers in de hal.
Maar wel een mooie baan.
[ afbeelding ]
Ja bij de profs wel geloof ik, maar je hebt ook keirin op lagere niveaus dunkt me. Die zitten niet allemaal in quarantaine.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is volgens mij de enige sport in japan waar je op mag gokken. Regels zijn ook superstreng, renners mogen zo goed als geen contact met buitenwereld hebben om beinvloeding te voorkomen.
Ja? Ga je fugu eten? Das toch onwijs duur of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ging eigenlijk alleen anar beppu voor de fugu en onsen maar dit is nog wel leuk zeg.
Best duur ja maar mits je t niet iedere dag doet wel te doen. En is een specialiteit van die streek dus dan moet je wel he .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja? Ga je fugu eten? Das toch onwijs duur of valt dat wel mee?
Ja verdoofd dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best duur ja maar mits je t niet iedere dag doet wel te doen. En is een specialiteit van die streek dus dan moet je wel he .
1 keer eerder gegeten in tokyo was best wel genot, hele mond verdoofd.
Yep maar niet alle stukken en tegenwoordig ook niet meer alle vissen. Gekweekte versie is niet tot nauwelijks giftig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja verdoofd dat?
Heb wel dit gegeten in Beppu:
with eggs bedoelen ze met kuit erbij.
[ afbeelding ]
rauwe octopus
[ afbeelding ]
Nee dat deed ik de hele tijd, als ik iets at met dezen of genen vroeg ik een papiertje te schrijven met gerecht in engels en Japans en dan foto van maken. Dan kan je achteraf zien wat je at en hoe dat heet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep maar niet alle stukken en tegenwoordig ook niet meer alle vissen. Gekweekte versie is niet tot nauwelijks giftig.
Ziet er goed uit kaas. De chef voor je vertaald?
Slimquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat deed ik de hele tijd, als ik iets at met dezen of genen vroeg ik een papiertje te schrijven met gerecht in engels en Japans en dan foto van maken. Dan kan je achteraf zien wat je at en hoe dat heet.
Eerst staan ze je beetje raar aan te kijken maar uiteindelijk moeten ze er ook om lachen.
In Japan maken ze vaak alle gerechten na in plastic om die keuze makkelijker te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wijs altijd gewoon iets aan als ik de taal niet ken.
Soms krijg je dan afgekoelde, gekookte schapenhersenen of twee tweepersoonsmaaltijden (en een gratis toetje) als compensatie
barbaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
In zakenwijk zuid west van cs zit Delirium Cafe, kon je toen zelfs westvleteren kopen. Belgisch biertje vonden we na een week japans doen wel lekker.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan maken ze vaak alle gerechten na in plastic om die keuze makkelijker te maken
[ afbeelding ]
In veel ramen tenten staat alleen in automaat waar je knoppen moet induwen met japanse tekst. Toen is het me een keer gelukt 2 extra eieren en extra zeewier te bestellen, zonder het hoofdgerecht zelf. Chef kwam het met die gezichtserveren.
Is hier amper te krijgen. Bar in Tokyoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:31 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook nog nooit Japans bier gedronken wat enigszins te zuipen was.
Kanttekening is wel dat ik er slechts enkele op heb.
schapenmaag tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nou ik ga straks lekker dit eten:
[ afbeelding ]
En dit drinken:
[ afbeelding ]
terwijl dit mijn uitzicht is
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan maken ze vaak alle gerechten na in plastic om die keuze makkelijker te maken
[ afbeelding ]
In veel ramen tenten staat alleen in automaat waar je knoppen moet induwen met japanse tekst. Toen is het me een keer gelukt 2 extra eieren en extra zeewier te bestellen, zonder het hoofdgerecht zelf. Chef kwam het met die gezichtserveren.
Das in Tokyo best een prestatie manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik kreeg gister alleen curry zonder rijst, kreeg ook allemaal vragen in Japans en slecht Engels wat ik niet verstond
Schijnt dat het in een nieuwe toyota niet heel ver weg is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:32 schreef muzas het volgende:
Knut weet Japan wel te verkopen.
Jammer dat het zo'n teringend weg is.
Tsjah. Pakhazenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tour is weer eens beslist na bergrit 1
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |