Hahaha oh ja Patrón kan helemaal niet zo goed Frans, dat was vast lachen met dat interview? Volgende keer ga ik mee als je woordvoerder en soigneur!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Netjes hoor! Snelste vandaag en 8e plek overall dit jaar. En hoe ging het interview, op z'n Kneetiaans Frans of kwam er gewoon niets zinnigs meer uit na die zwarte sneeuw? In ieder geval gladiolen vandaag.
Die zat er wel in. Maar na mijn lekkeband moest ik in de achtervolging. Hij sloeg ook de laatste bevoorrading over, waar ik wel stopte, dus weer erachteraan. De laatste afdaling reed ik bij hem weg, maar zat op de laatste klim tegen kramp aan, dus kwam hij weer langszij. Kon toen niet meer volgen. Op.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
replica van Cancellarafiets
Goed gedaan Patroonzat de eerste plek er helemaal niet in? Of had je wel eerste kunnen worden?
fquote:Op maandag 13 juli 2015 15:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hahaha oh ja Patrón kan helemaal niet zo goed Frans, dat was vast lachen met dat interview? Volgende keer ga ik mee als je woordvoerder en soigneur!
Oui, monsieur Patrón est très fatigué maintenait, encore une seule question et apres il va recuperer! Demain sera aussi une etape tres dur!
Lache, weet je ook waar, op de echte franse TV cinq?? En heb je al een profcontract aangeboden gekregen of je gewicht in camembert?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
f
Haha was in Engels. Zal wel niet veel zinnigs uitgekomen zijn vlak na de finish. Komt ook op internet
Nee lokale zender. Ik post het zodra ik hem heb.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lache, weet je ook waar, op de echte franse TV cinq?? En heb je al een profcontract aangeboden gekregen of je gewicht in camembert?
Toch weer een half kaasje bij de wijnquote:Op maandag 13 juli 2015 15:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lache, weet je ook waar, op de echte franse TV cinq?? En heb je al een profcontract aangeboden gekregen of je gewicht in camembert?
Wel knap dat je zo hoog geeindigd bent in die toertocht.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef Patroon het volgende:
Die afdaling van de Allos ging ook gevaarlijk hard. 24/1004benieuwd hoe hard de profs 22 juli gaan.
ach Shimano heeft toch al volop aandelen in Campanjoloquote:Op maandag 13 juli 2015 13:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat moet ik met die camparommel man
Zwart witte frames
Die 24e is overall.. Inclusief profs die met Dauphine libere er langs kwamen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel knap dat je zo hoog geeindigd bent in die toertocht.
Ik heb even je tel nr doorgegeven aan wat connecties. Je krijgt binnenkort een invitatie.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die 24e is overall.. Inclusief profs die met Dauphine libere er langs kwamen.
Hahaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb even je tel nr doorgegeven aan wat connecties. Je krijgt binnenkort een invitatie.
zo te zien is daar om 11 juni ook een peletonnetje profs overheen gegaan 55km/h dusquote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef Patroon het volgende:
Die afdaling van de Allos ging ook gevaarlijk hard. 24/1004benieuwd hoe hard de profs 22 juli gaan.
Dauphine idd.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:15 schreef dop het volgende:
[..]
zo te zien is daar om 11 juni ook een peletonnetje profs overheen gegaan 55km/h dus
dauphine?
Laag wattage op zo'n klim (zeker vergeleken met je hartslag) ?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:06 schreef Patroon het volgende:
Die eerste col van 27km 45e van de 870
https://app.strava.com/segments/636053
Hf is wel overeenkomstig met vermogen. Hf 166 en 223w ligt precies in mijn tempozone. Ikzit daar nog 20 slagen onder omslag.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Laag wattage op zo'n klim (zeker vergeleken met je hartslag) ?
Hele mooie prestatiequote:Op maandag 13 juli 2015 19:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hf is wel overeenkomstig met vermogen. Hf 166 en 223w ligt precies in mijn tempozone. Ikzit daar nog 20 slagen onder omslag.
Het is een lange lopende klim van 2-4%. Pas later wordt hij echt steiler. Ik wilde daar nog niet te gek doen. Sowieso is het vermogen in het hooggebergte wel 10-20w lager dan normaal.
Ik ben redelijk formaat dwergquote:Op maandag 13 juli 2015 20:56 schreef nogeenmaarten het volgende:
mijn ervaring met castelli is dat het te klein is, niet voor toerders met inhoud.
Wat heeft borstomvang met maar van broek te maken ?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:31 schreef ratatat het volgende:
Iemand hier ervaring met de Castelli Free Aero Race? Hij is nu in de aanbieding bij Hopmans voor 90 euro wat best wel verleidelijk is.
En hoe zit het met de maatvoering van Castelli? Ik had ergens gelezen dat de maat die in de tabel staat de minimale maat is die je kan hebben. Dus als er 96cm borstomvang in de tabel staat, kan je deze alleen aan als je borstomvang < 96cm is. Klopt dat?
Ik heb zelf van de racy corsa rosso (niet casa rossa) lijn altijd maatje L. Jij bent net iets kleiner dan ik, dus zal misschien net tussen M en L in kunnen zitten... Moeilijk moeilijk. Toch maar ff gaan passen??quote:
Dan heb je niets aan mijn ervaring. Ik ben van formaat reus dus dacht dat ik xl (of iets dergelijks) nodig had..quote:
Dat ging meer over interpreteren van die tabel. Heb zelf bv borstomvang van 93 en draag een maatje M shirt welke 96 cm is en deze zit echt helemaal top. (niet die Chinelli vlieger die ik op de meet aan had) Broek van Castelli heb ik nu in maat XXL, en die is nu misschien wat aan de grote kant aan het raken (kontomvang 95 cm). Dus zou misschien een M kunnen hebben of anders een L. Welke maat broek heb jij van Castelli?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:16 schreef ddx het volgende:
[..]
Wat heeft borstomvang met maar van broek te maken ?
Gewoon lekker 2 maten bestellen en terugsturen wat je niet wilt.
Zit er idd net tussenin heb ik het idee.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb zelf van de racy corsa rosso (niet casa rossa) lijn altijd maatje L. Jij bent net iets kleiner dan ik, dus zal misschien net tussen M en L in kunnen zitten... Moeilijk moeilijk. Toch maar ff gaan passen??
Broek in maat XXLquote:Op maandag 13 juli 2015 21:35 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat ging meer over interpreteren van die tabel. Heb zelf bv borstomvang van 93 en draag een maatje M shirt welke 96 cm is en deze zit echt helemaal top. (niet die Chinelli vlieger die ik op de meet aan had) Broek van Castelli heb ik nu in maat XXL, en die is nu misschien wat aan de grote kant aan het raken (kontomvang 95 cm). Dus zou misschien een M kunnen hebben of anders een L. Welke maat broek heb jij van Castelli?
Bedankt, dan zal maatje L wel goed gaan bij mij. Die XXL was van vorig jaar toen ik nog #viesdik was.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef ddx het volgende:
[..]
Broek in maat XXL![]()
Daar zou ik echt in zwemmen, zit volgens mij veel te los rond heup en gaat zeem ook gewoon bewegen.
Castelli broeken die ik nu heb zijn maatje L, maar eigenlijk heb ik inmiddels wel maatje M denk nodig.
Shirts/jacks van Castelli allemaal in maatje M. (al is het bij shirts meer dat maatje S bijna nergens te koop is, Rapha en Strava shirt heb ik beide in maatje S)
Hallo 2016. Hier Iwan Spekenbrink aan de lijn.....quote:Op maandag 13 juli 2015 18:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die 24e is overall.. Inclusief profs die met Dauphine libere er langs kwamen.
Hoeveel X-en staan er voor jouw L Buzz?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 06:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gaat nu Iwan Spekenbrink bellen .......
Gewoon een L van Assos en die zit alleen een beetje strak om mijn zuigerstangen, maar dat is compressie moet je maar denken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoeveel X-en staan er voor jouw L Buzz?
Ze hebben toch wel zo'n spinfiets in je hotel manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 06:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gewoon een L van Assos en die zit alleen een beetje strak om mijn zuigerstangen, maar dat is compressie moet je maar denken.
Al 3 weken niet gefietst man, en daar komt nog een week bij. Goed 2 weken in Singapore gewerkt en nu een week vakantie vieren. Maar van rijst en de juiste noodles wordt je niet #viesdik. Gewoon geen alcohol en zoetigheid consumeren is voor mij de beste remedie om niet vet te worden, 87kg bij 188cm, vind ik nog wel 3 kg te veel maar swah.
Filmpje is offline gehaaldquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:53 schreef Patroon het volgende:
Haha ik denk dat mijn interview zo keetiaans was dat ze het niet konden gebruiken. Ben nog wel ff in beeld
Luxemburg toch? Beetje mooi weer daar? Hier is het grauw en grijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:52 schreef Tommeke het volgende:
Ja. Jammer is dat Buzz!
@Pat! Knap gereden man! Chapeau!
Ik heb gister m'n eerste rondje gefietst hier. 40 km samen met m'n vriendinnetje. Ging best ok, zo voor de eerste dag. M'n Allez fietst echt heerlijk in de heuvels.
Eind vd week wordt het weer beter gelukkigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Filmpje is offline gehaald
[..]
Luxemburg toch? Beetje mooi weer daar? Hier is het grauw en grijs.
Ik heb 'm zowel los als in de snelpak. Zit lekker strak en ik zou een maatje kleiner nemen omdat die toch aero moet zijn. Maat L is eigenlijk al te groot voor me, terwijl dat de juiste maat was volgens het tabel, hij is heel elastisch. Beetje te lang, ook als ik de rits dubbel vouw en die vouwen wil je niet hebben als je aero wilt zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 20:31 schreef ratatat het volgende:
Iemand hier ervaring met de Castelli Free Aero Race? Hij is nu in de aanbieding bij Hopmans voor 90 euro wat best wel verleidelijk is.
En hoe zit het met de maatvoering van Castelli? Ik had ergens gelezen dat de maat die in de tabel staat de minimale maat is die je kan hebben. Dus als er 96cm borstomvang in de tabel staat, kan je deze alleen aan als je borstomvang < 96cm is. Klopt dat?
Ik ben vandaag afgereisd om deze shibe hont te zienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De enige fietstocht die buzz nog doet is met co van kessel door Silom.
keirin natuurlijk koekebakkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag afgereisd om deze shibe hont te zien
http://www.psfk.com/2014/(...)torefront-tokyo.html
Nog aanraders in Tokyo?
Cool. Ben over paar weken in Beppu even opzoeken of er wedstrijd isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben in Beppu naar de keirin geweest dat was gratis entree.
Wel mooi daar, lekker warm en goed seafood.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool. Ben over paar weken in Beppu even opzoeken of er wedstrijd is
Beppu is ook die baan waar Bos een seizoen gefietst heeft toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben in Beppu naar de keirin geweest dat was gratis entree.
Ik dump knutdeijsbeerin in de onsen en ga zelf bier drinken en keirin kijken. Geen slecht plan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel mooi daar, lekker warm en goed seafood.
geen idee man, tis een buitenbaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beppu is ook die baan waar Bos een seizoen gefietst heeft toch?
Genot gelijk streetcred als nederlander.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
geen idee man, tis een buitenbaan
Bos is wel meer in Japan geweest, mss wel op verschillende plekken. Die baan in Tokyo is vast een grotere. T was ook niet heel druk bij Beppu op de keirinbaan met volk enzo. Alleen een handjevol gokkers in de hal.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Even opzoeken
Nee Tokyo zo te zien
Is volgens mij de enige sport in japan waar je op mag gokken. Regels zijn ook superstreng, renners mogen zo goed als geen contact met buitenwereld hebben om beinvloeding te voorkomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bos is wel meer in Japan geweest, mss wel op verschillende plekken. Die baan in Tokyo is vast een grotere. T was ook niet heel druk bij Beppu op de keirinbaan met volk enzo. Alleen een handjevol gokkers in de hal.
Maar wel een mooie baan.
[ afbeelding ]
Ja bij de profs wel geloof ik, maar je hebt ook keirin op lagere niveaus dunkt me. Die zitten niet allemaal in quarantaine.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is volgens mij de enige sport in japan waar je op mag gokken. Regels zijn ook superstreng, renners mogen zo goed als geen contact met buitenwereld hebben om beinvloeding te voorkomen.
Ja? Ga je fugu eten? Das toch onwijs duur of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ging eigenlijk alleen anar beppu voor de fugu en onsen maar dit is nog wel leuk zeg.
Best duur ja maar mits je t niet iedere dag doet wel te doen. En is een specialiteit van die streek dus dan moet je wel he .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja? Ga je fugu eten? Das toch onwijs duur of valt dat wel mee?
Ja verdoofd dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best duur ja maar mits je t niet iedere dag doet wel te doen. En is een specialiteit van die streek dus dan moet je wel he .
1 keer eerder gegeten in tokyo was best wel genot, hele mond verdoofd.
Yep maar niet alle stukken en tegenwoordig ook niet meer alle vissen. Gekweekte versie is niet tot nauwelijks giftig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja verdoofd dat?
Heb wel dit gegeten in Beppu:
with eggs bedoelen ze met kuit erbij.
[ afbeelding ]
rauwe octopus
[ afbeelding ]
Nee dat deed ik de hele tijd, als ik iets at met dezen of genen vroeg ik een papiertje te schrijven met gerecht in engels en Japans en dan foto van maken. Dan kan je achteraf zien wat je at en hoe dat heet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yep maar niet alle stukken en tegenwoordig ook niet meer alle vissen. Gekweekte versie is niet tot nauwelijks giftig.
Ziet er goed uit kaas. De chef voor je vertaald?
Slimquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee dat deed ik de hele tijd, als ik iets at met dezen of genen vroeg ik een papiertje te schrijven met gerecht in engels en Japans en dan foto van maken. Dan kan je achteraf zien wat je at en hoe dat heet.
Eerst staan ze je beetje raar aan te kijken maar uiteindelijk moeten ze er ook om lachen.
In Japan maken ze vaak alle gerechten na in plastic om die keuze makkelijker te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wijs altijd gewoon iets aan als ik de taal niet ken.
Soms krijg je dan afgekoelde, gekookte schapenhersenen of twee tweepersoonsmaaltijden (en een gratis toetje) als compensatie
barbaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
In zakenwijk zuid west van cs zit Delirium Cafe, kon je toen zelfs westvleteren kopen. Belgisch biertje vonden we na een week japans doen wel lekker.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan maken ze vaak alle gerechten na in plastic om die keuze makkelijker te maken
[ afbeelding ]
In veel ramen tenten staat alleen in automaat waar je knoppen moet induwen met japanse tekst. Toen is het me een keer gelukt 2 extra eieren en extra zeewier te bestellen, zonder het hoofdgerecht zelf. Chef kwam het met die gezichtserveren.
Is hier amper te krijgen. Bar in Tokyoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:31 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook nog nooit Japans bier gedronken wat enigszins te zuipen was.
Kanttekening is wel dat ik er slechts enkele op heb.
schapenmaag tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nou ik ga straks lekker dit eten:
[ afbeelding ]
En dit drinken:
[ afbeelding ]
terwijl dit mijn uitzicht is
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan maken ze vaak alle gerechten na in plastic om die keuze makkelijker te maken
[ afbeelding ]
In veel ramen tenten staat alleen in automaat waar je knoppen moet induwen met japanse tekst. Toen is het me een keer gelukt 2 extra eieren en extra zeewier te bestellen, zonder het hoofdgerecht zelf. Chef kwam het met die gezichtserveren.
Das in Tokyo best een prestatie manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik kreeg gister alleen curry zonder rijst, kreeg ook allemaal vragen in Japans en slecht Engels wat ik niet verstond
Schijnt dat het in een nieuwe toyota niet heel ver weg is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:32 schreef muzas het volgende:
Knut weet Japan wel te verkopen.
Jammer dat het zo'n teringend weg is.
Tsjah. Pakhazenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tour is weer eens beslist na bergrit 1
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |