Dat is inderdaad erg onhandig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:43 schreef minilot het volgende:
Wel storend dat we de interviewvragen niet kunnen horen!
Verbaast mij ook altijd, we parkeren een auto op Mars, doen een flyby bij Pluto, maar hebben regelmatig de grootste problemen met een simpele audio-link op Aardequote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:43 schreef minilot het volgende:
Wel storend dat we de interviewvragen niet kunnen horen!
2,5m km, dat is nog vanaf heeeeeeeel ver. Als het goed is krijgen we straks veel betere plaatjes.quote:
Interessant oppervlak, wat een verschil in reliëf en kleur, ze gaan er aan de linkerkant langs toch?quote:
Charles heeft weinig te meldenquote:
quote:
ja ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zien er een beetje uit als imaging artefacten
Tja ik heb de grootste wetenschappers met beamers zien klooien, dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:12 schreef minilot het volgende:
Hoe kun je nou als organisatie zo'n enorme prestatie leveren door een ruimtesonde zo ver weg zo nauwkeurig te besturen en dan tegelijkertijd zo'n puinhoop maken van een simpele livestream op Nasa TV?!![]()
Ja, ik begrijp daar ook helemaal niks van. PR is zo'n beetje het belangrlijkste voor een ruimtevaartorganisatie. Het hoeft echt niet zo puik georganiseerd te zijn als halftime Super Bowl, maar kom op zeg... nodig wat mensen uit, praat met technici, laat wat animaties zien, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:12 schreef minilot het volgende:
Hoe kun je nou als organisatie zo'n enorme prestatie leveren door een ruimtesonde zo ver weg zo nauwkeurig te besturen en dan tegelijkertijd zo'n puinhoop maken van een simpele livestream op Nasa TV?!![]()
Daar erger ik me al jaren aan. 2 vandaag heeft soms nog wel eens een leuk itempje maar daarin komt die pedo-look-a-like altijd in Jip en Janneke taal vertellen hoe het in elkaar zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:11 schreef Woods het volgende:
Zo jammer dat dit aan het einde van het Journaal wordt vermeldt tussen neus en lip door om vervolgens veel langer aan sport te wijden![]()
Willen mensen nou zo dom blijven
Ja, maar bij zoiets als dit kun je dat dan toch gewoon uitbesteden!?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik heb de grootste wetenschappers met beamers zien klooien, dat wil je niet weten
Mwah is toch niet nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar bij zoiets als dit kun je dat dan toch gewoon uitbesteden!?
Niet zo over Govert Schilling hè?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Daar erger ik me al jaren aan. 2 vandaag heeft soms nog wel eens een leuk itempje maar daarin komt die pedo-look-a-like altijd in Jip en Janneke taal vertellen hoe het in elkaar zit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het echt allemaal bergruggen en valleien zijn, dan is het oppervlak een behoorlijk groot doolhof
NASA = montage voor alle nieuwsshows, CNN; FOX etc. Even kijken als JPL nog iets gaat uitzenden; die zijn veel inhoudelijker en zelfs erg technisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Molurus het volgende:
En het komt allemaal nogal nationalistisch op me over, of ligt dat aan mij?
Amerikaanse vlag op de achtergrond, zo vaak als mogelijk benadrukken dat USA de eerste is die alle 'planeten' () heeft bezocht.
Wat dacht je dan, een live stream verbinding met New Horizons?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:21 schreef minilot het volgende:
Gaan we die dude nou in beeld houden tijdens de flyby!?![]()
Als de mensheid hun landje zo belangrijk blijft vinden en anderen als minderwaardig blijft zien dan zal er nooit wereldvrede zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:17 schreef Molurus het volgende:
En het komt allemaal nogal nationalistisch op me over, of ligt dat aan mij?
Amerikaanse vlag op de achtergrond, zo vaak als mogelijk benadrukken dat USA de eerste is die alle 'planeten' () heeft bezocht.
Juichende wetenschappers in een control room zijn toch niet teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, een live stream verbinding met New Horizons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |