Waar?quote:
Hallo Eppiequote:
Hey KSquote:
Oh dat valt allemaal wel meequote:
verdomme hard gelachenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Fok-it het volgende:
Hallo Tom,
Als je naar Kont live wilt verwijs ik je naar de fora van SEX en KPD haha xd beetje vieze game xd
Groetjes Henk
wie zou die nu hebben gemaakt bahbahbahquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vrij veel TR's
of mag ik dat niet zeggen?
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey KS
Ik heb geruchten gehoord dat het bij jullie thuis wel eens over mij gaat, kan dat kloppen?
Oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel vrij veel TR's
of mag ik dat niet zeggen?
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Stel NSB'ersquote:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verderquote:
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie zouden het wat meer over mij moeten hebben.
Wie hadden er fittie dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet achterblijven verder
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnenquote:
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms hebben we het ook over jou, maar Johannes deelt onze culinaire passie.
Stelletje butjes zijn dat ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan en Fok-it. De twee hartsvriendinnen
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?quote:
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je m`n mooi gelegde vloertje nog gezien op Facebook?
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn Johannes en ik, ja. Passie voor nasi klinkt als de titel van een 24 kitchen programma van ons.
Hoi KS.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nog niet op fb geweest. Ik zal straks even kijken na boodschappen.
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awesome. Misschien kunnen jullie je wel aanmelden, bij Rudolf ofzo.
Zou kijken/10.
Nu ben ik wel benieuwd op welke manier?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. We hadden het zojuist wederom over je.
Nasi is zowel de passie van mij als van Iwanius, users mogen zelf oordelen wat er beter isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Passie voor nasi, toch? Of was dat een andere user?
Goeie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij dan een kookprogramma maken over appels?
Cool, and then I can be anusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorzie een grote FOK! culinaire show.
Met KS als Ainsley.
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegetenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een bak kersen, ik denk dat ik die helemaal leeg ga eten.
Doe anders eens pics van je bankquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net twee lekkere kaasbroodjes gegeten
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders eens pics van je bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |