Wat is daar minder gezond aan dan om 10 uur savonds sporten?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof me dat doe je echt niet.
Nachtdiensten draaien is al kut genoeg.
Ook helemaal niet gezond midden in de nacht nog fitnessen.
In grote steden ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die snachts van een shift komen, iig in UK. Late avonddienst/horeca personeel
Het is verboden in Nederland.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:30 schreef Elan het volgende:
Beetje zonde om voor 3 klanten open te blijven. Gewoon vraag en aanbod dus heeft niks met mentaliteit te maken
Zijn Harvard studies naar geweest alles over de risico's van dag en nachtritme omdraaien.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar minder gezond aan dan om 10 uur savonds sporten?
Alleen op oudejaarsavond en Q-day zekerquote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zelfs kroegen mogen maar een X aantal dagen per jaar de hele nacht open blijven in een stad als Amsterdam las ik laatst.
Gaat toch nergens over.
Bron?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn Harvard studies naar geweest alles over de risico's van dag en nachtritme omdraaien.
Mens is geen nachtdier ander hadden we wel kattenogen gehad.
Je mag een paar dagen per jaar vrij inzettenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen op oudejaarsavond en Q-day zekerLachwekkend
Basic Fit al jaren man klets toch niet zo domquote:Op maandag 13 juli 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is verboden in Nederland.
Dus zelfs als er vraag is mag niet iedereen snachts open gaan.
Dat is geen supermarktquote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Basic Fit al jaren man klets toch niet zo dom
Supermarkten en zelfs kroegen mogen het nietquote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Basic Fit al jaren man klets toch niet zo dom
The night shift ("graveyard" shift) is classified as a carcinogen by the World Health Organization. The theory behind why shift work correlates with increased risk of cancer has to do with the body's melatonin levels and the changes the body experiences when forced into staying awake during a time when there is no natural sunlight.quote:
Correlatie is geen causaliteitquote:Op maandag 13 juli 2015 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
The night shift ("graveyard" shift) is classified as a carcinogen by the World Health Organization. The theory behind why shift work correlates with increased risk of cancer has to do with the body's melatonin levels and the changes the body experiences when forced into staying awake during a time when there is no natural sunlight.
The original study that brought this issue to light found that nurses who worked the night shift in hospitals tended to have increased occurrence of breast cancer. After necessary statistical pruning and analysis, the correlation still held up.
Today, 20% of the working population works the night shift.
wist je dat serieus niet?
Nooit bij avondwinkel geweest zeker jij, kroegen in UK gaan sowieso eerder dicht dan hier.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Supermarkten en zelfs kroegen mogen het niet
Deze kneuterigheid verdedigen
Avondwinkel vergelijken met een supermarkt waar je je weekboodschappen kan doenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit bij avondwinkel geweest zeker jij, kroegen in UK gaan sowieso eerder dicht dan hier.
Over kneuterig gesproken![]()
Maar geniet van je 2.5 evenementenbiertje
Midden in de nacht je weekboodschappen willen doenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Avondwinkel vergelijken met een supermarkt waar je je weekboodschappen kan doen
Oja, anders zijn dan anderen is eng voor Nederlanders.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Midden in de nacht je weekboodschappen willen doen
40 xquote:Op maandag 13 juli 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Avondwinkel sluit vaak om 2 uur al en is 30x zo duur als een normale supermarkt
Ja. Ga het letterlijk nemenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
40 x
Doos eieren gewoon 40 euro toch
Schei toch uit man
Meeste pubs gaan om wat, 11 uur dicht? Dan zijn we hier nog redelijk ruimdenkend hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, anders zijn dan anderen is eng voor Nederlanders.
Want? Dat soort onderzoeken zijn 8 jaar later niet meer relevant? Tering jij bent echt dom hequote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is uit 2007. Inmididels al een recenter onderzoek geweest?
Omdat pubs een andere functie hebben van oorsprong. Verder blijft dat ook belachelijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste pubs gaan om wat, 11 uur dicht? Dan zijn we hier nog redelijk ruimdenkend hoor.
Supermarkten boeit niemand, is gewoon geen concreet animo voor nachtelijk winkelen hier.
If.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Want? Dat soort onderzoeken zijn 8 jaar later niet meer relevant? Tering jij bent echt dom he
quote:
Kom laten we UK gaan bashen BEKROMPEN KUTLAND HUIL HUILquote:Op maandag 13 juli 2015 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat pubs een andere functie hebben van oorsprong. Verder blijft dat ook belachelijk.
Jij bent de enige die aan het huilen is.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom laten we UK gaan bashen BEKROMPEN KUTLAND HUIL HUIL
Leuk voor je.quote:
Doe maar ja. Lekker nachtdiensten draaien, krijg je kanker vanquote:Op maandag 13 juli 2015 23:41 schreef Elan het volgende:
Misschien binnenkort ook maar aanmelden voor mbo beveiliging
Over dom gesproken.
Elan lult zichzelf vast en gaat andere mensen dom noemen. Har harquote:
Als er iemand hier een bekrompen kutje is ben jij het wel met je zogenaamde populistische retoriek en anti-holland gebazel.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het ook nergens over bekrompen gehad.
Schattig hoe Elan zulke dingen interpreteert.
Ik heb geen waardeoordeel gepost hoor. Die maak jij ervan.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er iemand hier een bekrompen kutje is ben jij het wel met je zogenaamde populistische retoriek en anti-holland gebazel.
Ga lekker naar een Polen-forum joh. Met je blockhead.
Moet jij niet naar ONZ ofzo? Of KLB? waar je ook zit.quote:
http://www.apa.org/monitor/2011/01/night-work.aspxquote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Kan je wel meteen persoonlijk worden met je mbo beveiliging, druif. Maar jij kan een nieuwsartikel blijkbaar niet eens goed interpreteren
Ik kom daar waar ik nodig ben. God heeft mij de weg gewezen naar dit topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij niet naar ONZ ofzo? Of KLB? waar je ook zit.
Oh dan zal Inso een goeie aan je hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom daar waar ik nodig ben. God heeft mij de weg gewezen naar dit topic.
niet mij de schuld gevenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom daar waar ik nodig ben. God heeft mij de weg gewezen naar dit topic.
Lobiquote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan zal Inso een goeie aan je hebben
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:49 schreef Elan het volgende:
Hopelijk krijgt fok-it een permban voor zijn gescheld. Zo respectloos in deze tijd met kanker schelden.
Onder de naam Insomnia_ posten terwijl je dit soort stellingen probeert te verdedigen ahahahaquote:In a larger study of more than 3,000 police officers working shifts in Canada and the US, the consequences for those who were unable to adjust were clear, with 40% diagnosed with some kind of sleep disorder.
Hermannquote:Op maandag 13 juli 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
hoi ik zat net even te bidden en God sprak tegen mij voor de eerste keer ooit, hij zei dit:
''Der_Mann, ga naar het GRTD topic nummertje 5694 in General Chat. Dan zult u beloond worden met een fittie.''
dus ik ben er
Die link van de BBC heeft niet eens een bron van het onderzoek in kwestie. En dat je er lichamelijke klachten van `kan'' krijgen zal ongetwijfeld. Dat krijg je ook als je niet snachts werkt maar wel regelmatig tot in de late uurtjes doorgaat met andere dingen. Maar dat is heel wat anders dan dat je een groter risico loopt op kanker. En nogmaals. If.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.apa.org/monitor/2011/01/night-work.aspx
http://www.bbc.com/future(...)at-night-bad-for-you
Nog meer?![]()
Het is gewoon een bekend verschil, mensen die functioneren op mbo-niveau gaan zelf niet op onderzoek uit.
Je wist echt niet wat if betekende toen je het eerste artikel linkte hequote:Op maandag 13 juli 2015 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder de naam Insomnia_ posten terwijl je dit soort stellingen probeert te verdedigen ahahaha
If
Denk dit jaquote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je had hem niet gelezen. Dat kan ook.
zou niet pikken Elanquote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wist echt niet wat if betekende toen je het eerste artikel linkte he
40 % is verwaarloosbaar toch Fok-It, weet je wat ga lekker 's nachts sporten man kijken hoe snel je weer komt janken hier dat je je polsen wilt doorsnijden .quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die link van de BBC heeft niet eens een bron van het onderzoek in kwestie. En dat je er lichamelijke klachten van `kan'' krijgen zal ongetwijfeld. Dat krijg je ook als je niet snachts werkt maar wel regelmatig tot in de late uurtjes doorgaat met andere dingen. Maar dat is heel wat anders dan dat je een groter risico loopt op kanker. En nogmaals. If.
Ik had bij je eerste artikel gewoon een valide argument
ingevallen flatquote:
Dat ik m`n polsen wil doorsnijden? Heb je ook al onderzoek naar depressie en nachtshifts?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
40 % is verwaarloosbaar toch Fok-It, weet je wat ga lekker 's nachts sporten man kijken hoe snel je weer komt janken hier dat je je polsen wilt doorsnijden .
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je had hem niet gelezen. Dat kan ook.
Je gelijk haal je niet door nietszeggende artikelen te linken iigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Het is een algemeen bekend feit, als je de basiskennis hebt hoef je in principe niet te kijken wat je doorlinkt.
Feit dat je gelijk hebt is uiteindelijk voldoende en zal doorslaggevend zijn.
Nee het is gezond voor je nou goed.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik m`n polsen wil doorsnijden? Heb je ook al onderzoek naar depressie en nachtshifts?
Ik heb je overigens ook TR gegeven schatquote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is gezond voor je nou goed.
Godverdomme man zit je nou te trollen of wat is dit
BBC nietszeggend noemenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gelijk haal je niet door nietszeggende artikelen te linken iig
Je hebt nog weinig ervaring met de user Fok-it?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is gezond voor je nou goed.
Godverdomme man zit je nou te trollen of wat is dit
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
BBC nietszeggend noemen.
Het is geen Poolse staatspropaganda wat daar staat he
Was dit van de BBC dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
The night shift ("graveyard" shift) is classified as a carcinogen by the World Health Organization. The theory behind why shift work correlates with increased risk of cancer has to do with the body's melatonin levels and the changes the body experiences when forced into staying awake during a time when there is no natural sunlight.
The original study that brought this issue to light found that nurses who worked the night shift in hospitals tended to have increased occurrence of breast cancer. After necessary statistical pruning and analysis, the correlation still held up.
Today, 20% of the working population works the night shift.
wist je dat serieus niet?
En jij kent mij zo goed?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig ervaring met de user Fok-it?
Hoezo indirect?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je overigens ook TR gegeven schatMet je plaatje erbij is dit gewoon een indirecte doodsverwensing
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je overigens ook TR gegeven schatMet je plaatje erbij is dit gewoon een indirecte doodsverwensing
`Ik zeg doen''? Daar impliceer je mee dat je het toe zou juichen. Het is geen directe want dan had je me wel met naam en toenaam dood gewenstquote:
Helaas nietquote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig ervaring met de user Fok-it?
Ah dat kan. Maar vertel. Wat zijn je bevindingen?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb genoeg opgepikt tijdens het lurken om me een mening te vormen over je.
journalisten die wetenschappelijk onderzoek interpreteren is pas kankerverwekkendquote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
BBC nietszeggend noemen.
Het is geen Poolse staatspropaganda wat daar staat he
Dat ik dat wijf in je UI wel wil batsen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat kan. Maar vertel. Wat zijn je bevindingen?
Ik impliceer niets.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Ik zeg doen''? Daar impliceer je mee dat je het toe zou juichen. Het is geen directe want dan had je me wel met naam en toenaam dood gewenst
Dan heb je in ieder geval een goeie smaak qua vrouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat ik dat wijf in je UI wel wil batsen.
Dan is dat hele polsen door snijden nogal irrelevant non? Helemaal omdat ik nog nooit iets heb gezegd over polsen door snijden. Als je dat weet terug te halen krijg je een abo van me srsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik impliceer niets.
Dat ik zeg doen sloeg op het feit dat je lekker 's nachts moet gaan sporten als je stug denkt dat het goed voor je is.
nou zegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
journalisten die wetenschappelijk onderzoek interpreteren is pas kankerverwekkend
Als je het leest bewijst jouw eerste gelinkte artikel namelijk niets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg ik net uit heb je jetlag of zo, je bent niet echt scherp vandaag
gerapporteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
journalisten die wetenschappelijk onderzoek interpreteren is pas kankerverwekkend
Welnee. Het één kan het gevolg zijn van het ander. Natuurlijk wens ik je verder niet dood of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is dat hele polsen door snijden nogal irrelevant non? Helemaal omdat ik nog nooit iets heb gezegd over polsen door snijden. Als je dat weet terug te halen krijg je een abo van me srs
Ik heb overigens gewoon een note gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee. Het één kan het gevolg zijn van het ander. Natuurlijk wens ik je verder niet dood of zo.
Correct.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het leest bewijst jouw eerste gelinkte artikel namelijk niets.
Ze stellen zelfs dat het causale verband dat jij beweert nog niet bewezen is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb overigens gewoon een note gekregen
Ik heb al lang niet meer met kanker gescholden dus dat mocht wel weer eens
Zo hoog heb ik de BBC niet zitten anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Maar het feit dat ik gelijk hebt blijft staan daarom die andere bronnen o.a. BBC.
Aangezien dat Brits is zal je dat sowieso niet durven af te vallen en ben ik van je kritische gelul af
En Top Gear.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo hoog heb ik de BBC niet zitten anders.
Alleen hun docus wel.
Als GGMM geen ban had gehad was ie niet met smerige verhalen gekomen over hoe ik de ergste was in VBL qua TR'squote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:05 schreef Elan het volgende:
Zal Inso wel geweest zijn die gore rechtse vuilak.
Kloptquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als GGMM geen ban had gehad was ie niet met smerige verhalen gekomen over hoe ik de ergste was in VBL qua TR's
GGMM post opeens ook niet meer bij de buren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt![]()
Mensen gingen nog geloven toen ook 9/10 geslaagde troll
Maar 4,50 betalen voor je notes is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen 4.50 betalen om hun notes te zienAls je dat wilt kan je toch net zo goed een abo afsluiten van 3 euro
Nee, die humor is weerzinwekkendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar 4,50 betalen voor je notes is echt fantastisch.
Ik gedraag me altijd voorbeeldig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjongejonge, gedragen jullie je wel?
Albaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjongejonge, gedragen jullie je wel?
Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
161 notes.
Laatste tijd ga ik echt lekker rustig geen notes
Oh denk de eerste 100 serieus allemaal door GGMM.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Feit dat je zoveel notes hebt gekregen, duh.
Of scheld je stiekem mods uit via dm
Gewoon bevriende mod vragenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen 4.50 betalen om hun notes te zienAls je dat wilt kan je toch net zo goed een abo afsluiten van 3 euro
Zijn die er?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En vroeger kreeg ik nog wel eens 15 notes bij een verloren klassieker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En vroeger kreeg ik nog wel eens 15 notes bij een verloren klassieker![]()
![]()
Hoezoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar moet op mn tellen passen.
Volgende keer account door de shredder.
Je had beter zijn account kunnen opheffen toen je de kans had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb GGMM nog wel een hele mooie note gegeven toen dat kon.
Dat had ik helaas niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had beter zijn account kunnen opheffen toen je de kans had.
Dan ga ik rellenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar moet op mn tellen passen.
Volgende keer account door de shredder.
Ja sloeg nergens op die banquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik helaas niet.
Alleen notes van anderen zien en geven en verwijderen.
Fok-it liep toen nog een ban op.
Ik heb echt een smerige irrationele angst op moment.quote:
Wattanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een smerige irrationele angst op moment.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
3 keer ban gehad tijdens klassiekers voor eht zelffde plaatje
Dat ik perongeluk wiet in mn handbagage heb restantjes ofzoquote:
Nee. Een straatbord dat een bepaalde bevolkingsgroep niet welkom was het in feyenoord toppa.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeker aan het adres van een niet nader te noemen FA
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou voor jullie nog wel lachen zijn als ik 25 jaar kreeg in thaise cel.
Mooi FOK! gesprekken dan.
Heb geloof ik nieuwe schoenen aanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef Elan het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)rain-sugar-shoe.html
Ze gaan je pakken Inso
Op het vliegveld zelf ben ik wel rustig denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee maar snap ik wel
Ik was als de dood dat er iets in m`n tas werd gedaan op vliegveld van Bangkok. Zat helemaal paranoide aan m`n tas hele tijd enzo
wanneerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht dan wel een #free actie op FOK!
Bordje kersenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Een straatbord dat een bepaalde bevolkingsgroep niet welkom was het in feyenoord toppa.
Als stil protest sturen we dan een thais hoertje naar JRquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik vast kom te zitten in Thaise cel.
Dan steek ik de ambassade in de fikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik vast kom te zitten in Thaise cel.
In de jaren 40 kwam dat wel voorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dat dit ooit gewoon op straat hing in Utrecht
Sterkte voor dat hoertje danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als stil protest sturen we dan een thais hoertje naar JR
niet alleen daarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dat dit ooit gewoon op straat hing in Utrecht
JR trekt haar met zijn 1.58 `helemaal'' uit elkaarquote:
is JR 1.58m?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR trekt haar met zijn 1.58 `helemaal'' uit elkaar
The d is silentquote:
Ik durf ook geen massages te nemen in thailand straks krijg ik opeens ongewenste intimidatie tegen mequote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR trekt haar met zijn 1.58 `helemaal'' uit elkaar
Nee johquote:
Django Unchained niet gezien hebbenquote:
Ik begrijp die hele uitspraak nietquote:
Leg uitquote:
Nog nooit geweest daarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een smiley op een niet nader te noemen forum
quote:
Ik SC daar alleen met de oude VBL SC crewquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jezus
Dacht dat het minder leuk was daar omdat het `alleen' maar over voetbal gaat
Wie zijn dat dan? Behalve JCquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik SC daar alleen met de oude VBL SC crew
Komt weer nieuwe Tarantino uit hequote:
Dat lijkt me echt een kutfilmquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.emirates.com/e(...)t_entertainment.aspx
Insurgent in het vliegtuig![]()
Sof zou dit fantastisch vinden.
Welke film is dit?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenfilm toch ookZin om hem nog keer te kijken
Django Unchainedquote:
Denk dat zijn nieuwe echt vies gaat tegenvallen ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
Jammer dat Tarantino klassiekers afwisselt met zulke kutfilms.
Welke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat zijn nieuwe echt vies gaat tegenvallen ja.
Ik kijk uit naar de nieuwste film uit van die regisseur van Birdman, film met Leonardo.
Moet eindelijk Oscarvoor hem worden
The Revenant.quote:
Hoezo denk je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat zijn nieuwe echt vies gaat tegenvallen ja.
Ik kijk uit naar de nieuwste film uit van die regisseur van Birdman, film met Leonardo.
Moet eindelijk Oscarvoor hem worden
Linkje van die pagina?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Revenant.
Sowieso als je op IMDB kijkt naar Potentiele Oscar-films voor volgend jaar. Komen echt pareltjes uit met godencasts
Wolf of Wall Streetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo denk je.
Inglorious en Django waren beiden werkelijk geniaal.
Leo had Oscar moeten krijgen voor Wolf maarja en Blood Diamond ook
Omdat hij goeie films zoals Django en Pulp Fiction afwisselt met troep zoals Kill Bill. Nu gaat tie weer een western maken. Tsja. Weet niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo denk je.
Inglorious en Django waren beiden werkelijk geniaal.
Leo had Oscar moeten krijgen voor Wolf maarja en Blood Diamond ook
http://www.moviemeter.nl/film/102993quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Linkje van die pagina?
Ben niet zo thuis op imdb
Ook al gezien, die vond ik een stuk minder leuk wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je die mooi vond moet je ook echt Dallas Buyers Club kijken
Oh la la laquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh la la laIk mag jou wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft hij allang gezien natuurlijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
D
[..]
Die heeft hij allang gezien natuurlijk
Die werken voor geen meter, probeer maar eens pizza te bakken in een goedkope combimagnetron is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Jaja. Combi-magnetron voor 25 euro kan aangeschaft worden. Koekoek
Echte bazen stoppen pizzas ook in een pan omdat ze skeer zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die werken voor geen meter, probeer maar eens pizza te bakken in een goedkope combimagnetron is echt niet te doen.
Ja, ik ben arm. Moet toch wat. Ga geen honderdne euros uitgeven aan een nieuw dingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die werken voor geen meter, probeer maar eens pizza te bakken in een goedkope combimagnetron is echt niet te doen.
Heb jij je pizza wel eens in een koekenpan gebakken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echte bazen stoppen pizzas ook in een pan omdat ze skeer zijn
Ja. Midden in de nacht pizza in de koekenpan stoppen en dan mijn 2 huisgenoten die wakker werden vna de stank.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij je pizza wel eens in een koekenpan gebakken?
Is normaal toch panpizzaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echte bazen stoppen pizzas ook in een pan omdat ze skeer zijn
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Midden in de nacht pizza in de koekenpan stoppen en dan mijn 2 huisgenoten die wakker werden vna de stank.
Genot hoor.
Gewoon oven pizza in de pan kan ook.quote:
Idd echt supermooie film. Weet alleen niet meer of verhaal exact is overgenomen van de stripquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TinTin de eerst film vond ik al heel vet
Valt mee. Alleen de bodem blijft kut.quote:
Meerdere stripverhalen bij elkaar gevoegd volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd echt supermooie film. Weet alleen niet meer of verhaal exact is overgenomen van de strip
vast beter dan combimagnetron man man wij hadden eentje van merk Bestron echt om te huilen was dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon oven pizza in de pan kan ook.
Werkte relatief goed
Is dat een speciale filmtechniek dan die ze gebruikten? Kan me wel herinneren dat het er heel apart uit zag tussen een cartoon en een normale film in of zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere stripverhalen bij elkaar gevoegd volgens mij.
Maar echt gemaakt met een hele gave techniek. Kijk daar naar uit
Ja ze werden gespeeld door echte acteurs, maar daarna werd er met de computer overheen gegaan zodat de personages hun eigen uiterlijk helemaal konden krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een speciale filmtechniek dan die ze gebruikten? Kan me wel herinneren dat het er heel apart uit zag tussen een cartoon en een normale film in of zo
Zoiets zou ook goed zijn voor porno
Is van Samsung dezequote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
vast beter dan combimagnetron man man wij hadden eentje van merk Bestron echt om te huilen was dat.
beter koop je gewoon even een los oventje dan hoor
Als die maar wel rond de kerst uit komt danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kijk ik ziek uit naar Gremlingoden
Zal nu wel met CGI zijn ipv poppen, toch een stuk minder charmantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Als die maar wel rond de kerst uit komt dan
Is veel te kortdag. Zal wel 2016 worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Als die maar wel rond de kerst uit komt dan
3dquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is veel te kortdag. Zal wel 2016 worden.
En ongetwijfeld alleen in 3d
Tja sowieso eens kappen met jaren 80 en jaren 90 films remaken constantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nu wel met CGI zijn ipv poppen, toch een stuk minder charmant
Ik heb dit jaar nog geen een film in 3d hoeven te zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Echt de helft van de films tegenwoordig mis ik gewoon in bios door dat aids 3d
Terwijl het niks toevoegt aan de beleving zo'n aidsbrilletje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Minions alleen in 3D in de bioscoopquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Dat is wel debiel danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minions alleen in 3D in de bioscoop
2D alleen in Nederlandse versie
Echt wat een aids
Jurassic World was 1 voorstelling per dag of week ofzo maar 2dquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen een film in 3d hoeven te zien.
Terminator hoef ik niet te zien, ook al speelt mijn vriendin erin.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja sowieso eens kappen met jaren 80 en jaren 90 films remaken constant![]()
Al ben ik hypocriet als ik ben zondag wel weer gewoon naar Terminator geweest
Minions zijn sowieso stom. Al die kutkinderen hebben het er constant overquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minions alleen in 3D in de bioscoop
2D alleen in Nederlandse versie
Echt wat een aids
Hier 4 per dag 2d 4 per dag 3dquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jurassic World was 1 voorstelling per dag of week ofzo maar 2dKan je nagaan. Maar nu met die Inside Out film ook weer. Hobbit was 3d,
Ik kan geen 3d kijken dus ik heb geen idee. Als ik dat brilletje op doe zie ik wazige beelden en krijg ik koppijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl het niks toevoegt aan de beleving zo'n aidsbrilletje.
Eerlijk gezegd leidt het alleen maar af heb jij dat ook?
Ze geven niet eens een keuzequote:
Volgens mij wel jaquote:
Las laatst ook in krant dat in VS echt niemand naar 3d gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geven niet eens een keuze
Terwijl ik eigenlijk nooit iemand positief heb horen praten over 3D
Ik vond Despicable Me 1&2 echt geweldige filmsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Minions zijn sowieso stom. Al die kutkinderen hebben het er constant over
Die film over die huisdieren die je ziet als ze alleen thuis zijn lijkt me zo briljantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Despicable Me 1&2 echt geweldige films
Kwam wel vooral door het hoofdpersonage
Voegt ook weinig toe behalve een beetje diepte.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Las laatst ook in krant dat in VS echt niemand naar 3d gaat
Welke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die film over die huisdieren die je ziet als ze alleen thuis zijn lijkt me zo briljant
Ja ben naam kwijt. zag laatst trailer in de biosquote:
Animatiefilm?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ben naam kwijt. zag laatst trailer in de bios
Panda droom is echt kutquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste 3D zie je in de Efteling, maar dan bewegen de stoelen ook mee etc
Jaquote:
Is wel leuk in mijn herinnering. Al is het wat jaartjes terug dat ik er geweest benquote:
Heb hem dit weekend gezien. Was weer meh.quote:
Divergent ook matigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem dit weekend gezien. Was weer meh.
Inso welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
zouden jullie oculus rift kopen als je er porn mee kon kijken
Ik zou Oculus Rift kopen als ik er GTA V mee kon spelen. Dat zou wel baas zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
Ik wel als je er wow mee kon spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
Hoeft van mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
die heeft al moeite zijn vriendin te bespringen laat staan 3d porno pffff
Dat kan gewoon toch? Waarom zou je dat niet kunnen spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Oculus Rift kopen als ik er GTA V mee kon spelen. Dat zou wel baas zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |