Ik kom daar waar ik nodig ben. God heeft mij de weg gewezen naar dit topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij niet naar ONZ ofzo? Of KLB? waar je ook zit.
Oh dan zal Inso een goeie aan je hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom daar waar ik nodig ben. God heeft mij de weg gewezen naar dit topic.
niet mij de schuld gevenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom daar waar ik nodig ben. God heeft mij de weg gewezen naar dit topic.
Lobiquote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan zal Inso een goeie aan je hebben
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:49 schreef Elan het volgende:
Hopelijk krijgt fok-it een permban voor zijn gescheld. Zo respectloos in deze tijd met kanker schelden.
Onder de naam Insomnia_ posten terwijl je dit soort stellingen probeert te verdedigen ahahahaquote:In a larger study of more than 3,000 police officers working shifts in Canada and the US, the consequences for those who were unable to adjust were clear, with 40% diagnosed with some kind of sleep disorder.
Hermannquote:Op maandag 13 juli 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
hoi ik zat net even te bidden en God sprak tegen mij voor de eerste keer ooit, hij zei dit:
''Der_Mann, ga naar het GRTD topic nummertje 5694 in General Chat. Dan zult u beloond worden met een fittie.''
dus ik ben er
Die link van de BBC heeft niet eens een bron van het onderzoek in kwestie. En dat je er lichamelijke klachten van `kan'' krijgen zal ongetwijfeld. Dat krijg je ook als je niet snachts werkt maar wel regelmatig tot in de late uurtjes doorgaat met andere dingen. Maar dat is heel wat anders dan dat je een groter risico loopt op kanker. En nogmaals. If.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.apa.org/monitor/2011/01/night-work.aspx
http://www.bbc.com/future(...)at-night-bad-for-you
Nog meer?![]()
Het is gewoon een bekend verschil, mensen die functioneren op mbo-niveau gaan zelf niet op onderzoek uit.
Je wist echt niet wat if betekende toen je het eerste artikel linkte hequote:Op maandag 13 juli 2015 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder de naam Insomnia_ posten terwijl je dit soort stellingen probeert te verdedigen ahahaha
If
Denk dit jaquote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je had hem niet gelezen. Dat kan ook.
zou niet pikken Elanquote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wist echt niet wat if betekende toen je het eerste artikel linkte he
40 % is verwaarloosbaar toch Fok-It, weet je wat ga lekker 's nachts sporten man kijken hoe snel je weer komt janken hier dat je je polsen wilt doorsnijden .quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die link van de BBC heeft niet eens een bron van het onderzoek in kwestie. En dat je er lichamelijke klachten van `kan'' krijgen zal ongetwijfeld. Dat krijg je ook als je niet snachts werkt maar wel regelmatig tot in de late uurtjes doorgaat met andere dingen. Maar dat is heel wat anders dan dat je een groter risico loopt op kanker. En nogmaals. If.
Ik had bij je eerste artikel gewoon een valide argument
ingevallen flatquote:
Dat ik m`n polsen wil doorsnijden? Heb je ook al onderzoek naar depressie en nachtshifts?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
40 % is verwaarloosbaar toch Fok-It, weet je wat ga lekker 's nachts sporten man kijken hoe snel je weer komt janken hier dat je je polsen wilt doorsnijden .
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je had hem niet gelezen. Dat kan ook.
Je gelijk haal je niet door nietszeggende artikelen te linken iigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Het is een algemeen bekend feit, als je de basiskennis hebt hoef je in principe niet te kijken wat je doorlinkt.
Feit dat je gelijk hebt is uiteindelijk voldoende en zal doorslaggevend zijn.
Nee het is gezond voor je nou goed.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik m`n polsen wil doorsnijden? Heb je ook al onderzoek naar depressie en nachtshifts?
Ik heb je overigens ook TR gegeven schatquote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is gezond voor je nou goed.
Godverdomme man zit je nou te trollen of wat is dit
BBC nietszeggend noemenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gelijk haal je niet door nietszeggende artikelen te linken iig
Je hebt nog weinig ervaring met de user Fok-it?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is gezond voor je nou goed.
Godverdomme man zit je nou te trollen of wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |