quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
BBC nietszeggend noemen.
Het is geen Poolse staatspropaganda wat daar staat he
Was dit van de BBC dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
The night shift ("graveyard" shift) is classified as a carcinogen by the World Health Organization. The theory behind why shift work correlates with increased risk of cancer has to do with the body's melatonin levels and the changes the body experiences when forced into staying awake during a time when there is no natural sunlight.
The original study that brought this issue to light found that nurses who worked the night shift in hospitals tended to have increased occurrence of breast cancer. After necessary statistical pruning and analysis, the correlation still held up.
Today, 20% of the working population works the night shift.
wist je dat serieus niet?
En jij kent mij zo goed?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig ervaring met de user Fok-it?
Hoezo indirect?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je overigens ook TR gegeven schatMet je plaatje erbij is dit gewoon een indirecte doodsverwensing
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je overigens ook TR gegeven schatMet je plaatje erbij is dit gewoon een indirecte doodsverwensing
`Ik zeg doen''? Daar impliceer je mee dat je het toe zou juichen. Het is geen directe want dan had je me wel met naam en toenaam dood gewenstquote:
Helaas nietquote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt nog weinig ervaring met de user Fok-it?
Ah dat kan. Maar vertel. Wat zijn je bevindingen?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb genoeg opgepikt tijdens het lurken om me een mening te vormen over je.
journalisten die wetenschappelijk onderzoek interpreteren is pas kankerverwekkendquote:Op maandag 13 juli 2015 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
BBC nietszeggend noemen.
Het is geen Poolse staatspropaganda wat daar staat he
Dat ik dat wijf in je UI wel wil batsen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat kan. Maar vertel. Wat zijn je bevindingen?
Ik impliceer niets.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Ik zeg doen''? Daar impliceer je mee dat je het toe zou juichen. Het is geen directe want dan had je me wel met naam en toenaam dood gewenst
Dan heb je in ieder geval een goeie smaak qua vrouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat ik dat wijf in je UI wel wil batsen.
Dan is dat hele polsen door snijden nogal irrelevant non? Helemaal omdat ik nog nooit iets heb gezegd over polsen door snijden. Als je dat weet terug te halen krijg je een abo van me srsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik impliceer niets.
Dat ik zeg doen sloeg op het feit dat je lekker 's nachts moet gaan sporten als je stug denkt dat het goed voor je is.
nou zegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
journalisten die wetenschappelijk onderzoek interpreteren is pas kankerverwekkend
Als je het leest bewijst jouw eerste gelinkte artikel namelijk niets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Leg ik net uit heb je jetlag of zo, je bent niet echt scherp vandaag
gerapporteerdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
journalisten die wetenschappelijk onderzoek interpreteren is pas kankerverwekkend
Welnee. Het één kan het gevolg zijn van het ander. Natuurlijk wens ik je verder niet dood of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is dat hele polsen door snijden nogal irrelevant non? Helemaal omdat ik nog nooit iets heb gezegd over polsen door snijden. Als je dat weet terug te halen krijg je een abo van me srs
Ik heb overigens gewoon een note gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee. Het één kan het gevolg zijn van het ander. Natuurlijk wens ik je verder niet dood of zo.
Correct.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het leest bewijst jouw eerste gelinkte artikel namelijk niets.
Ze stellen zelfs dat het causale verband dat jij beweert nog niet bewezen is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb overigens gewoon een note gekregen
Ik heb al lang niet meer met kanker gescholden dus dat mocht wel weer eens
Zo hoog heb ik de BBC niet zitten anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Maar het feit dat ik gelijk hebt blijft staan daarom die andere bronnen o.a. BBC.
Aangezien dat Brits is zal je dat sowieso niet durven af te vallen en ben ik van je kritische gelul af
En Top Gear.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo hoog heb ik de BBC niet zitten anders.
Alleen hun docus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |