Hoezo denk je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat zijn nieuwe echt vies gaat tegenvallen ja.
Ik kijk uit naar de nieuwste film uit van die regisseur van Birdman, film met Leonardo.
Moet eindelijk Oscarvoor hem worden
Linkje van die pagina?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Revenant.
Sowieso als je op IMDB kijkt naar Potentiele Oscar-films voor volgend jaar. Komen echt pareltjes uit met godencasts
Wolf of Wall Streetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo denk je.
Inglorious en Django waren beiden werkelijk geniaal.
Leo had Oscar moeten krijgen voor Wolf maarja en Blood Diamond ook
Omdat hij goeie films zoals Django en Pulp Fiction afwisselt met troep zoals Kill Bill. Nu gaat tie weer een western maken. Tsja. Weet niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo denk je.
Inglorious en Django waren beiden werkelijk geniaal.
Leo had Oscar moeten krijgen voor Wolf maarja en Blood Diamond ook
http://www.moviemeter.nl/film/102993quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Linkje van die pagina?
Ben niet zo thuis op imdb
Ook al gezien, die vond ik een stuk minder leuk wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je die mooi vond moet je ook echt Dallas Buyers Club kijken
Oh la la laquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh la la laIk mag jou wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft hij allang gezien natuurlijkquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
D
[..]
Die heeft hij allang gezien natuurlijk
Die werken voor geen meter, probeer maar eens pizza te bakken in een goedkope combimagnetron is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Jaja. Combi-magnetron voor 25 euro kan aangeschaft worden. Koekoek
Echte bazen stoppen pizzas ook in een pan omdat ze skeer zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die werken voor geen meter, probeer maar eens pizza te bakken in een goedkope combimagnetron is echt niet te doen.
Ja, ik ben arm. Moet toch wat. Ga geen honderdne euros uitgeven aan een nieuw dingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die werken voor geen meter, probeer maar eens pizza te bakken in een goedkope combimagnetron is echt niet te doen.
Heb jij je pizza wel eens in een koekenpan gebakken?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echte bazen stoppen pizzas ook in een pan omdat ze skeer zijn
Ja. Midden in de nacht pizza in de koekenpan stoppen en dan mijn 2 huisgenoten die wakker werden vna de stank.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij je pizza wel eens in een koekenpan gebakken?
Is normaal toch panpizzaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echte bazen stoppen pizzas ook in een pan omdat ze skeer zijn
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Midden in de nacht pizza in de koekenpan stoppen en dan mijn 2 huisgenoten die wakker werden vna de stank.
Genot hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |