Had ie maar gewoon overdag moeten eten.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand moet Triggershot even oprapen denk ik.
Jouw grapjes gaan wel vooruit, itt Henk Eftelul met zijn kutplaatjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ie maar gewoon overdag moeten eten.
Uitgemolken?quote:
Echt?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:21 schreef yvonne het volgende:
En voor alle speciale avonden en en en.
Ik heb een abo
Beste besteding ever.
Helemaal goed. Even opladenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
neuh, chemo, blabla, eerste week kut, vandaag een goede dag en dan ben je blij enzoot en wil je iedereen knuffelen
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke inspirerende verhalen? Mani89 die een wespensteek oploopt? Harry die spaghetti maakt? Die eeuwige iSketch-wedstrijdjes van moemoe met de rest?
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ze in hetzelfde dorp woont zeker
Die UI, dat was ik gewoon nietquote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moeten we toch de UI-politie weer eropaf sturen.
Hoi Whis ¿cómo estás?quote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
Kan de SC weer genummerd worden? Dat leest wat makkelijker terug.
Lees jij alles terug? Gek. nquote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
No puedo hablar turco.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal met jullie Turks praten.
Je kan toch gewoon dit gebruiken Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril ?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
Da's Spaans jonguh.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal met jullie Turks praten.
Weer? Zoals de eerste paar delen in 1936?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
Je zou idd denken: in het slot, uit het hart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |