SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Ja of nee?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Mooiquote:Op maandag 13 juli 2015 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik me opdring, in Braboland...
Waarvoor word ik gefeliciteerd?quote:
Ik wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu dat die lama Libby heet.
De moeder van Corky heet ook Libby.
Wisten jullie niet.
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu dat die lama Libby heet.
De moeder van Corky heet ook Libby.
Wisten jullie niet.
Ja BBQquote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Weet je jongens, als kotsen niet zo lastig zou gaan, zou ik denk ik gewoon boulemia ontwikkelen. Je gewoon helemaal volvreten en dan een pilleke nemen, het ff uitkotsen en dat was het dan.
Ik zou het doen, maar al die viezigheid met een vinger in je keel enzo vind ik allemaal een beetje viezig
Ik kan dat niet eens. Ga alleen maar kokhalzenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Weet je jongens, als kotsen niet zo lastig zou gaan, zou ik denk ik gewoon boulemia ontwikkelen. Je gewoon helemaal volvreten en dan een pilleke nemen, het ff uitkotsen en dat was het dan.
Ik zou het doen, maar al die viezigheid met een vinger in je keel enzo vind ik allemaal een beetje viezig
Hij haat mijquote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als specularium maar kan slapen vannacht na deze verbale afranseling
Hoe is het met jouw gag reflex?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens. Ga alleen maar kokhalzenHeb je ook niks aan dan.
Felix is wel mooiquote:Op maandag 13 juli 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Wibi, weer geen nachtsport vandaag?
Was avondsport.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Wibi, weer geen nachtsport vandaag?
Ja maak ons allemaal maar weer jaloers met je leven.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was avondsport.
Kom net uit de douche.
Nee joh, jij bentgenodigdquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maak ons allemaal maar weer jaloers met je leven.
Dit noemen ze pesten.quote:
Had ie maar gewoon overdag moeten eten.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand moet Triggershot even oprapen denk ik.
Jouw grapjes gaan wel vooruit, itt Henk Eftelul met zijn kutplaatjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ie maar gewoon overdag moeten eten.
Uitgemolken?quote:
Echt?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:21 schreef yvonne het volgende:
En voor alle speciale avonden en en en.
Ik heb een abo
Beste besteding ever.
Helemaal goed. Even opladenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
neuh, chemo, blabla, eerste week kut, vandaag een goede dag en dan ben je blij enzoot en wil je iedereen knuffelen
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke inspirerende verhalen? Mani89 die een wespensteek oploopt? Harry die spaghetti maakt? Die eeuwige iSketch-wedstrijdjes van moemoe met de rest?
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ze in hetzelfde dorp woont zeker
Die UI, dat was ik gewoon nietquote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moeten we toch de UI-politie weer eropaf sturen.
Hoi Whis ¿cómo estás?quote:
Neequote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
Kan de SC weer genummerd worden? Dat leest wat makkelijker terug.
Lees jij alles terug? Gek. nquote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
No puedo hablar turco.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal met jullie Turks praten.
Je kan toch gewoon dit gebruiken Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril ?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
Da's Spaans jonguh.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
Doe eens normaal met jullie Turks praten.
Weer? Zoals de eerste paar delen in 1936?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
Je zou idd denken: in het slot, uit het hart.quote:
Dohquote:Op maandag 13 juli 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon dit gebruiken Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril ?
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zou idd denken: in het slot, uit het hart.
En zo boeiend is het nou ook allemaal niet. Geen dikke vette roddels of zo.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zou idd denken: in het slot, uit het hart.
Neequote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doh.
Toch zijn cijfers in de TT wel handig. Voor jubilea enzo.
Ambos. Es demasiado difícil.quote:
Wij vieren hier wat af ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doh.
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar die krijgt van ieder topicje we een stijfje
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moemoe en ik willen graag een Efteling knuffel meet.
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een abo en 18 juli komt Denny Christian op het 9 pleinenfeest dus ik zeg: ja
Ik vind het een goed planquote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.
Mens? (quote:
Dat is Grumphy beer. Soms is Grumphy niet meer zo grumphy enzo.quote:
Jullie twee behoren juist tot de doelgroep.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
Met die free hugs zeker?
Mensen zoals Fokker en ik lastigvallen die daar helemaal geen zin in hebben?
Hoi Whiskersquote:
*mond valt openquote:Op maandag 13 juli 2015 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij even LTVDK zeggen dat het een kwestie is en geen genocide?
Ik moet in Dordrecht een geboorteregister ophalen
Ja, ik hoorde dat jij zei dat ik ik tegen jou had gezegd dat ik zou komen. Maar dat weet ik helemaal nog niet Timmeh.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
specularium, jij bent hier de SC-knuffelbeer, zoek jij eens uit wie er allemaal naar de meet komen
No soy tan difícil ¿Quién te dice eso?quote:
Dit is topic #861quote:Op maandag 13 juli 2015 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doh.
Nog steeds wel vrij dominant denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 23:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is Grumphy beer. Soms is Grumphy niet meer zo grumphy enzo.![]()
jawel joh, is leukquote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat jij zei dat ik ik tegen jou had gezegd dat ik zou komen. Maar dat weet ik helemaal nog niet Timmeh.
Het zou mooi zijn als Elf nu die mooie pic van jou zou plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |