Verhaal bij Thomas gaat al een jaar of 5 dat hij een motor voor een top-10 heeft. De laatste jaren is hij ook veel meer bezig met klimwerk en persoonlijke ambities in het rondewerk. Voor mij een stuk logischer dan iemand als Hincapie destijds, die in 2006 zelfs aan de start stond als een soort outsider voor eindwinst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef Ericr het volgende:
All hail to Geraint Thomas, na Porte de nieuwe eliteklimmer in de rangen van Sky. De Ronde van Zwitserland was al een voorproefje natuurlijk maar vandaag kon Thomas in een veel sterker veld zowel support leveren als bijna de hele verzamelde elite nog voor blijven richting de finish.
Hij kon overigens nog wel wat harder rijden maar wilde Valverde geen dienst bewijzen. Ik ben trots op mijn voormalig adoptierenner. Gewoon bijna het hele klassiekerseizoen meedoen en dan nog even de energie vinden om een paar maanden later weer scherp te zijn. Een goed kussen, een zwemcoach, wat ketonen en je kan heel ver komen.
Maar goed het is niet alleen Sky natuurlijk waar om te lachen valt. Na de capriolen van o.a. Katusha, en Astana is het wel weer eens tijd voor een showcase van Sky.
Mooie post, ik zie dat je je best hebt gedaan Eric!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:00 schreef Ericr het volgende:
All hail to Geraint Thomas, na Porte de nieuwe eliteklimmer in de rangen van Sky. De Ronde van Zwitserland was al een voorproefje natuurlijk maar vandaag kon Thomas in een veel sterker veld zowel support leveren als bijna de hele verzamelde elite nog voor blijven richting de finish.
Hij kon overigens nog wel wat harder rijden maar wilde Valverde geen dienst bewijzen. Ik ben trots op mijn voormalig adoptierenner. Gewoon bijna het hele klassiekerseizoen meedoen en dan nog even de energie vinden om een paar maanden later weer scherp te zijn. Een goed kussen, een zwemcoach, wat ketonen en je kan heel ver komen.
Maar goed het is niet alleen Sky natuurlijk waar om te lachen valt. Na de capriolen van o.a. Katusha, en Astana is het wel weer eens tijd voor een showcase van Sky.
“Daar heb je Hincapie, bezig aan zijn zeventigste tour. Die gast moeten ze ook eerst tien keer doodschieten voordat ie eindelijk stil blijft liggen.”quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:04 schreef Godshand het volgende:
Laten we het vooral niet over Gesink hebben. De man rijdt opeens Contador eruit? Die man moet wat hebben, als hij al sinds het weekend zo zelfverzekerd loopt te doen...
Maar ja, natuurlijk tegen het zere been van alle nationalisten hier
Want Gesink heeft net als Contador de Giro gereden? Als je een bepaald rijden onder de loep wilt nemen, zou ik gaan voor Astana. Gevalletje verkeerde voedingssuplementen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:04 schreef Godshand het volgende:
Laten we het vooral niet over Gesink hebben. De man rijdt opeens Contador eruit? Die man moet wat hebben, als hij al sinds het weekend zo zelfverzekerd loopt te doen...
Wat dat betreft is het beter inderdaad dat hij geen Giro heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want Gesink heeft net als Contador de Giro gereden? Als je een bepaald rijden onder de loep wilt nemen, zou ik gaan voor Astana. Gevalletje verkeerde voedingssuplementen?
Daar heb je er een!quote:
Was altijd wel een groter talent dan van Garderen, tevens heeft ie nu een leeftijd om te piekenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het beter inderdaad dat hij geen Giro heeft gedaan.
Maar van Garderen, Nibali eruit fietsen? Komop...
Toch blij voor die jongen hoor...
Geen idee, hoe de organisatie bij TLJ zit maar ik neem aan dat sponsors weinig zin hebben in een PR ramp zoals de Rabobankquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Gesink was al eens bijna tweede in de Vuelta tot hij hard viel vlak voor de laatste bergetappe, dus we weten al 6 jaar dat hij het in zich heeft om zo goed bergop te rijden. Het komt er alleen vaak niet uit door pech.
Ik steek voor niemand mijn hand in het vuur, maar Gesink is (onder de klassementsmannen) een van de minder verdachte renners als je het mij vraagt.
De echte PR-ramp voor Rabobank was volgens mij toen ze de stekker uit die ploeg trokken. Daar waren mensen niet blij mee. Dat er een paar gasten aan de dope zaten zal ze niet veel klanten hebben gekost. Dat doen ze immers zelf (zal elke sponsor ooit zeggen, en bewijs maar eens het tegendeel).quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, hoe de organisatie bij TLJ zit maar ik neem aan dat sponsors weinig zin hebben in een PR ramp zoals de Rabobank
Dit inderdaad, wilde ik ook net gaan posten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De echte PR-ramp voor Rabobank was volgens mij toen ze de stekker uit die ploeg trokken. Daar waren mensen niet blij mee.
Het schip was al te ver gekeerd, maar goed kan me niet voorstellen dat de sponsors van TLJ erin stappen als ze geen zekerheden hebben dat het 'anders' gaatquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De echte PR-ramp voor Rabobank was volgens mij toen ze de stekker uit die ploeg trokken. Daar waren mensen niet blij mee. Dat er een paar gasten aan de dope zaten zal ze niet veel klanten hebben gekost. Dat doen ze immers zelf (zal elke sponsor ooit zeggen, en bewijs maar eens het tegendeel).
intralipidquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want Gesink heeft net als Contador de Giro gereden? Als je een bepaald rijden onder de loep wilt nemen, zou ik gaan voor Astana. Gevalletje verkeerde voedingssuplementen?
Ja natuurlijk. Als er een iemand onder bloedtransfusies en epo reed in 2004... En dan op water en brood sneller gaan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Col du Soudet
2015:15,7 km@7,4%---41:43---average speed 22.58 km/h(Chris Froome)-finish at Arette-Pierre St Martin, 1610m
2003:14,5 km@7,5%---39:56---average speed 21.79 km/h(Tyler Hamilton)
Bewijst dit iets?
Nee. Hamilton reed toen volgens mij al de hele dag in de aanval. Met een gebroken sleutelbeen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Col du Soudet
2015:15,7 km@7,4%---41:43---average speed 22.58 km/h(Chris Froome)-finish at Arette-Pierre St Martin, 1610m
Bewijst dit iets?
Sinds wanneer zoek je zelf iets op?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Col du Soudet
Bewijst dit iets?
Bij LTJ hebben ze nu de doping van de schaatsers, dus dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:04 schreef Godshand het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef Ericr het volgende:
Gesink 409watt/179 hartslagen gemiddeld op de beklimming. Ten Dam zit daar meer dan 50watt achter, de rest nog meer.
https://www.strava.com/segments/1624487?filter=overall
Laatste 1,5km ook nog zeer sterk, 447watt/184hartslagen gemiddeld.
https://www.strava.com/segments/4433025?filter=overall
Da's best hoog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
5,8-5,9 als Gesink dat kan vasthouden doe je mee voor plek 3.
Zou een beetje stom zijn, want iedereen wist wel dat gisteren de eerste rit was waar het om ging. Daarnaast is de rustdag ideaal daarvoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Nu leek het een beetje op team SKY dat al een zakje had gekregen en 98% van de andere rijders nog niet.![]()
Uiteraard, deed me enkel aan die rit denken. Zo stom zullen de andere ploegen niet zijn, als het om een zak bloed zou gaan. Maar het zou mij helemaal niets verbazen als SKY iets heeft ontdekt wat andere niet gebruiken, of niet in Frankrijk durven te gebruiken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou een beetje stom zijn, want iedereen wist wel dat gisteren de eerste rit was waar het om ging. Daarnaast is de rustdag ideaal daarvoor.
Zou ook andere doping kunnen zijn hoor..quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, deed me enkel aan die rit denken. Zo stom zullen de andere ploegen niet zijn, als het om een zak bloed zou gaan. Maar het zou mij helemaal niets verbazen als SKY iets heeft ontdekt wat andere niet gebruiken, of niet in Frankrijk durven te gebruiken.
Gezien Astana in de giro ook vloog.
Je kunt dat motortje ook gebruiken om het verschil te vergroten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:14 schreef Godshand het volgende:
[..]Of toch mechanische doping (maar dan zou er vaker gedemarreerd moeten worden, tot de batterij van het motortje op is)...
Ja dus?quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt dat motortje ook gebruiken om het verschil te vergroten.
Niet als Froome zonder motor even hard rijdt als jou.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dus?
Als het motortje leeg is, en de andere renners hebben nog energie over, zou je dan naar Froome toe moeten kunnen rijden...
Tsja, de vraag blijft dan of dat zo isquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet als Froome zonder motor even hard rijdt als jou.
Als je denkt dat froome een soort pannekoek eerste klasse is die dankzij z'n motor zo hard rijd sla je de plank finaal mis. Hij kan sowieso goed rijden, misschien dat hij een motor gebruikt (al lijkt mij dat niet), maar dan nog moet je van goede huize komen om zo te fietsen als hij kan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, de vraag blijft dan of dat zo is
Ja nu helemaal met dat gedoe over die hack in de computers van sky, zeggen dat er data in de wereld kan worden gegooid die verkeerd kan worden geļnterpreteerdquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:41 schreef Tommeke het volgende:
Goeie post van ericr over Thomas.
Daarnaast lopen ze bij Sky alweer allemaal verklaringen waarom Froome zo goed is in de wereld te gooien. Doet me denken aan Armstrong...
Overigens, Hincapie die toen in 2005 foto de koninginnerit won
Er heeft niemand voordeel bij als Kuifje gepakt wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:24 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja nu helemaal met dat gedoe over die hack in de computers van sky, zeggen dat er data in de wereld kan worden gegooid die verkeerd kan worden geļnterpreteerd![]()
Ach bij lance duurde het ook een tijdje tot het officieel was.
Nou, de eerste jaren van zijn profcarričre was Froome idd een pannenkoek eerste klas. Da's nou het probleem bij zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je denkt dat froome een soort pannekoek eerste klasse is die dankzij z'n motor zo hard rijd sla je de plank finaal mis. Hij kan sowieso goed rijden, misschien dat hij een motor gebruikt (al lijkt mij dat niet), maar dan nog moet je van goede huize komen om zo te fietsen als hij kan.
En dat terwijl de renners van Lotto-Jumbo het gewoon zelf op strava zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:24 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja nu helemaal met dat gedoe over die hack in de computers van sky, zeggen dat er data in de wereld kan worden gegooid die verkeerd kan worden geļnterpreteerd![]()
Ach bij lance duurde het ook een tijdje tot het officieel was.
Denken dat de doping niet voor loopt op de anti-dopingautoriteiten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
Denken dat men nog gebruikt anno 2015 met deze strenge controles.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De controles lopen altijd achter, zeker in de Peptide Era.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
Denken dat men nog gebruikt anno 2015 met deze strenge controles.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaar ook mijn vrij simpele gedachte over doping in sport: Hoe meer geld er in een willekeurige sport omgaat, hoe groter de kans is dat er veel aan de doping zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef SportmanNR1 het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn: er wordt sinds het begin van het competitief wielrennen valsgespeeld. Waar ze eerst gewoon stiekem afkortingen namen om de tegenstanders voor te zijn, werd dat later omgezet naar prestatiebevorderende middelen. Het is uiterst naļef om te denken dat in de voorgaande 60(+) jaar door vrijwel iedere (top?)wielrenner doping werd gebruikt en dit nu - juist nu - niet meer het geval is. De prestaties waren vroeger nog vooral voor de eer, tegenwoordig is eer nog altijd belangrijk, maar speelt ook het financiėle aspect steeds meer mee. Teams zijn gebaat bij overwinningen en zullen er alles aan doen dit te bewerkstelligen. Dat wil zeggen dat ze de grenzen opzoeken en er ook overheen gaan. Er is altijd wel iemand die zegt ik gok het erop en als die dan wint en niet gepakt wordt, dan volgen al snel anderen.
je glas is zeker ook altijd half leegquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:48 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Denken dat de doping niet voor loopt op de anti-dopingautoriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |