'' LTDKVquote:
Dan leest ze net een weekje terugquote:Op maandag 13 juli 2015 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Yvonne al die topics teruglezen dan natuurlijk om te kijken wat ze gemist heeft. Wedden dat het dan in 10 minuten weer gewoon een kutdag is, zoals het hoort
Ook gij ...quote:
Moest gewoon evenquote:
Welke inspirerende verhalen? Mani89 die een wespensteek oploopt? Harry die spaghetti maakt? Die eeuwige iSketch-wedstrijdjes van moemoe met de rest?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan leest ze net een weekje terugEr staan hier zoveel inspirerende verhalen en wonderbaarlijke gebeurtenissen beschreven in de afgelopen maanden
Meer hebben we hier ook niet bereikt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier heb je eigenlijk al 80 procent van de afgelopen drie, vier maanden mee te pakken.
Nou voor deze ene keer danquote:
Fatima die onschuldige dieren verzuipt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke inspirerende verhalen? Mani89 die een wespensteek oploopt? Harry die spaghetti maakt? Die eeuwige iSketch-wedstrijdjes van moemoe met de rest?
LTVDK is best een goede FP-redacteur hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Meer hebben we hier ook niet bereikt.
Hij wel ja....quote:Op maandag 13 juli 2015 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LTVDK is best een goede FP-redacteur hoor.
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fatima die onschuldige dieren verzuipt.
Dat doet ze helemaal nietquote:Op maandag 13 juli 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moemoe is lief die mag dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke inspirerende verhalen? Mani89 die een wespensteek oploopt? Harry die spaghetti maakt? Die eeuwige iSketch-wedstrijdjes van moemoe met de rest?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou![]()
![]()
http://9gag.com/gag/a1YdWVw?sc=gif
Alleen omdat ze in hetzelfde dorp woont zekerquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat moemoe eindelijk een UI heeft.
Remlof vindt dit ook een geweldig topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef yvonne het volgende:
Binnen 2 minuten is het al een bitchfight geworden, tóptopic dit
Ja maar die krijgt van ieder topicje we een stijfjequote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Remlof vindt dit ook een geweldig topic.
Die was wel leuk ja, ik denk dat tante yvonne daar nog best van kan genieten. Lekker met zijn allen Snorremans pestenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als tante Yvonne dat eens goed bekijkt had ze haar permabanknop al gebruikt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die was wel leuk ja, ik denk dat tante yvonne daar nog best van kan genieten. Lekker met zijn allen Snorremans pesten
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die was wel leuk ja, ik denk dat tante yvonne daar nog best van kan genieten. Lekker met zijn allen Snorremans pesten
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ze in hetzelfde dorp woont zeker
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar die krijgt van ieder topicje we een stijfje
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik een panter had gehad had ik hem getraind om jullie wat aan te doen. Probeer het nu met die kleine haarballen hier.
Elf voor ERquote:
Is er iets dat ik nog niet weet?quote:
Je mist mijn berichtjes gewoon he!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig had nooit de groteske blunder gemaakt Fokker op de FP toe te laten, alleen al daarom een geschikte keus
Ja eigenlijk zou jij gewoon moeten aftreden. Tijd voor kamerredactievragen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig had nooit de groteske blunder gemaakt Fokker op de FP toe te laten, alleen al daarom een geschikte keus
Ja, maar ik had maar zo Specsavers kunnen voorstellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Niks mis mee, ik heb dat ook gewoon geprobeerd.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik had maar zo Specsavers kunnen voorstellen.
Ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er iets mis met de huidige mods dan?
Ik heb anders wel een legendarisch topic gemaakt in TDF, een paar jaar geleden:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |