Die was wel leuk ja, ik denk dat tante yvonne daar nog best van kan genieten. Lekker met zijn allen Snorremans pestenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fatima die onschuldige dieren verzuipt.
Als tante Yvonne dat eens goed bekijkt had ze haar permabanknop al gebruikt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die was wel leuk ja, ik denk dat tante yvonne daar nog best van kan genieten. Lekker met zijn allen Snorremans pesten
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die was wel leuk ja, ik denk dat tante yvonne daar nog best van kan genieten. Lekker met zijn allen Snorremans pesten
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ze in hetzelfde dorp woont zeker
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar die krijgt van ieder topicje we een stijfje
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik een panter had gehad had ik hem getraind om jullie wat aan te doen. Probeer het nu met die kleine haarballen hier.
Elf voor ERquote:
Is er iets dat ik nog niet weet?quote:
Je mist mijn berichtjes gewoon he!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig had nooit de groteske blunder gemaakt Fokker op de FP toe te laten, alleen al daarom een geschikte keus
Ja eigenlijk zou jij gewoon moeten aftreden. Tijd voor kamerredactievragen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig had nooit de groteske blunder gemaakt Fokker op de FP toe te laten, alleen al daarom een geschikte keus
Ja, maar ik had maar zo Specsavers kunnen voorstellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Niks mis mee, ik heb dat ook gewoon geprobeerd.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar ik had maar zo Specsavers kunnen voorstellen.
Ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er iets mis met de huidige mods dan?
Ik heb anders wel een legendarisch topic gemaakt in TDF, een paar jaar geleden:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |