Ze is vergeten in te loggen met haar Fylax account.quote:
Als je achtbanen wil ga je naar Walibi.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Achtbanen zijn levensgevaarlijk joh, ik snap niet dat mensen daar in durven.
Heb je goed nieuws gekregen?quote:
En voor alle speciale avonden en en en.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je achtbanen wil ga je naar Walibi.
In de Efteling kom je voor de betovering.
Yvonne heeft vast wel kloontjes, maar als Fylax er daar eentje van is, is het wel érg droevig met haar gesteld en krijgt ze wel érg weinig nachtrust.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is vergeten in te loggen met haar Fylax account.
neuh, chemo, blabla, eerste week kut, vandaag een goede dag en dan ben je blij enzoot en wil je iedereen knuffelenquote:
Is keilief!quote:
Dat ookquote:Op maandag 13 juli 2015 15:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Temperatuur iets omlaag helpt ook.
Ik hoop dat het goed aanslaatquote:Op maandag 13 juli 2015 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
neuh, chemo, blabla, eerste week kut, vandaag een goede dag en dan ben je blij enzoot en wil je iedereen knuffelen
Voor haar wel ja, Speculariumquote:
BOE!quote:
Ik wacht geduldig afquote:Op maandag 13 juli 2015 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is nog niet voorbij, er kan nog van alles gebeuren in zo'n NWS SC
Beroepspessimist.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is nog niet voorbij, er kan nog van alles gebeuren in zo'n NWS SC
Of gewoon heel kort antwoorden met nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat pas vervelend zou zijn? Dat Yvonne vraagt: "Heb ik de afgelopen maanden nog iets gemist in NWS-SC?" en dat wij dan een samenvatting moeten geven van alle matige grappen, plaatjes en gifjes.
Dat lijkt me nou geen bijster goed idee, jij?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon heel kort antwoorden met nee.
Zoveel spannends gebeurt er hier anders nietquote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou geen bijster goed idee, jij?
Ik zou eerder antwoorden met ja. heel veel.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou geen bijster goed idee, jij?
Daar zit ook wat in.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon heel kort antwoorden met nee.
Ik verdenk Harry ervan dat hij dagelijks 10 NWS-SC-topics terugleest. Vandaar dat hij altijd zo chagrijnig is.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Yvonne al die topics teruglezen dan natuurlijk om te kijken wat ze gemist heeft. Wedden dat het dan in 10 minuten weer gewoon een kutdag is, zoals het hoort
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Yvonne al die topics teruglezen dan natuurlijk om te kijken wat ze gemist heeft. Wedden dat het dan in 10 minuten weer gewoon een kutdag is, zoals het hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |