Echt lang moeten zoeken naar een gifje van Clasie die iets leuks doet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:31 schreef Jimbo het volgende:
hey, een nieuwe op
nu de vakken nog aanpassen
alles onder de 8 is al veel te weinig voor klaasquote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep. Voor 5 miljoen verkocht aan Voetbalzone. Ook nog eens een doorverkooppercentage van 4,5%
mvg godquote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep. Voor 5 miljoen verkocht aan Voetbalzone. Ook nog eens een doorverkooppercentage van 4,5%
Ik denk dat ze Vilhena verkopen en dat Immers blijft.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd of Immers nog optieft deze transferperiode.. ik vrees het ergste. Kunnen we hem niet gratis meesturen met Clasie
Ik had het niet gezien, maar anders vond ik aanpassen toch te veel werk.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Ajax 020 noemen in die OP is echt heel erg kinderachtig
Dat denk ik niet want zijn moeder is ziek en hij wil zelf blijven.. Van Geel had hem beter in de winter kunnen laten gaan.quote:
Hmm, dat is wel waar inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want zijn moeder is ziek en hij wil zelf blijven.. Van Geel had hem beter in de winter kunnen laten gaan.
Ik ben ook niet gecharmeerd van Vilhena. Hij begon veelbelovend maar is gewoon niet zo goed als wij hoopten..kan me werkelijk niet 1 bijzonder moment van deze voetballer die altijd verstoppertje speelt op het veld herinnerenquote:Op zondag 12 juli 2015 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wellicht speelt het ook een rol dat ik gewoon niet gecharmeerd ben van Vilhena. Dan heb ik nog liever Immers op de bank.
Ruilen voor Maher? Ik ben voor.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gecharmeerd van Vilhena. Hij begon veelbelovend maar is gewoon niet zo goed als wij hoopten..kan me werkelijk niet 1 bijzonder moment van deze voetballer die altijd verstoppertje speelt op het veld herinneren
idd, fc neuzenvreugd klinkt zoveel gezelligerquote:Op zondag 12 juli 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Ajax 020 noemen in die OP is echt heel erg kinderachtig
Ja of je noemt ze gewoon Ajax en laat dat groep 3 niveau achterwege.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, fc neuzenvreugd klinkt zoveel gezelliger
Nee, schelden mag niet meer op fokquote:Op zondag 12 juli 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je noemt ze gewoon Ajax en laat dat groep 3 niveau achterwege.
Volgens mij overschat je Vilhena een beetje.quote:
Nou ja, Maher speelt ook altijd verstoppertje. Maar we kennen zijn plekjes en misschien dat Vilhena de uitdaging voor de selectie weer wat terugbrengt.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij overschat je Vilhena een beetje.
Ik zou dat een goede ruil vinden in ieder geval.
Helaas gaan wij er niet over.
Frodo ook, en die heeft Midden Aarde gered.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maher heeft een klein hoofdje en enorm grote voeten.. dat kan nooit wat zijn
wat toevallig, dat heeft een schaap ookquote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maher heeft een klein hoofdje en enorm grote voeten.. dat kan nooit wat zijn
Maar niet met een voetbal.. ik vind Maher geen bijzondere voetballer maar beter dan Vilhena is hij wel moet ik toegevenquote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Frodo ook, en die heeft Midden Aarde gered.
Misschien dat een andere omgeving ze allebei kan helpen. Maar zomaar kans dat het een Verhoek-Cabral ruil wordt inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar niet met een voetbal.. ik vind Maher geen bijzondere voetballer maar beter dan Vilhena is hij wel moet ik toegeven
PSV heeft 7 miljoen voor hem betaald en zal hem wel niet voor minder van de hand willen doen. Deze geweldenaar kunnen wij ons als Feyenoord niet veroorlovenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben blij dat mijn mening over Maher hier breed gedeeld wordt. Alleen jammer dat jullie dus niet op hem zitten te wachten. Leek me voor jullie toch een stap voorwaarts ten opzichte van Immers.
Wat zit jij nou over jullie jij zit hier zo vaak in het topic volgens mij ben je stiekem gewoon voor Feyenoord.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben blij dat mijn mening over Maher hier breed gedeeld wordt. Alleen jammer dat jullie dus niet op hem zitten te wachten. Leek me voor jullie toch een stap voorwaarts ten opzichte van Immers.
Klopt. Feyenoord till I die...quote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit jij nou over jullie jij zit hier zo vaak in het topic volgens mij ben je stiekem gewoon voor Feyenoord.
Of heb je niks beters te doen.
Okequote:Op zondag 12 juli 2015 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhenna is beter als Maher...
Op die leeftijd dat de maher de leeftijd van Vilhenna had was Maher nergens te bekennen..
Vilhenna heeft 1 minder seizoen en al die sufkutten hier gaan gelijk doen of hij er niets van kan.
Alleen Wijnaldum had op zijn leeftijd meer eredivisie wedstrijden gespeeld als Vilhenna in de eredivisie.
Vilhenna wordt in de toekomst 1 van de belangrijkste spelers van het Nederlandse elftal.
Als ik dit lees dan denk ik dat het Southampton gaat worden en dat die zaakwaarnemer er alleen een hoger salaris uit probeert te slepen door te schermen met interesse van andere clubsquote:Toekomst Clasie is nog niet bepaald: 'Er spelen meer dingen'
Zondag, 12 juli 2015 om 15:08
Jordy Clasie zal zondagmiddag niet in actie komen in de oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf, maar zal wel bij het duel aanwezig zijn, om zijn ploeggenoten te steunen. De middenvelder staat in de nadrukkelijke belangstelling van Southampton, maar zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg denkt niet dat de transfer naar Engeland nog vandaag afgerond zal worden.
/
Southampton is namelijk niet de enige club met concrete belangstelling, zegt Weezenberg. "Er spelen meer dingen", zegt de belangenbehartiger tegen FOX Sports, zonder in details te treden. Of Clasie een uitgesproken voorkeur heeft, laat Weezenberg in het midden: "Dat is een groot woord. Maar het helpt wel dat hij de trainer kent", doelt hij op Ronald Koeman, met wie Clasie nog samenwerkte bij Feyenoord.
Weezenberg denkt dat er in de aankomende 24 tot 48 uur meer duidelijkheid zal komen over de toekomst van de 23-jarige Clasie, die wel wat voelt voor een transfer naar het buitenland. "De relatie tussen de trainer (Koeman, red.) en Jordy is heel sterk. De trainer heeft ook al uitgesproken dat hij graag ziet dat Jordy naar hen toe zou komen", zegt Weezenberg.
In de jaren '60 was het wel aardig toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begin me eerder af te vragen of we ooit goeie leiding gehad hebben
Doorverkooppercentage gaat naar FR12 forum?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bedoelde meer in wat ik heb mee gemaakt. Maar je hebt gelijk, het is ooit wel goed geweestquote:Op zondag 12 juli 2015 20:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de jaren '60 was het wel aardig toch?
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhenna is beter als Maher...
Op die leeftijd dat de maher de leeftijd van Vilhenna had was Maher nergens te bekennen..
Vilhenna wordt in de toekomst 1 van de belangrijkste spelers van het Nederlandse elftal.
Vroegah, toen er nog geld op de bank stond en het leven nog goed was. Ver, ver voor mijn tijdquote:Op zondag 12 juli 2015 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedoelde meer in wat ik heb mee gemaakt. Maar je hebt gelijk, het is ooit wel goed geweest
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de jaren '60 was het wel aardig toch?
Vind het ook een vreemd verhaal. Is het geen gedeeltelijke opleidingsvergoeding? Clasie speelde daar toen hij 19 was ofzo? Dan zou het 0,5% zijn ipv 5,0%.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:41 schreef H.FR het volgende:
Wat een raar verhaal dat Excelsior een doorverkooppercentage krijgt, waarom is dat in 's hemelsnaam
We hebben pech dat Southampton zo'n beetje de gierigste club is uit de PLquote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind het ook een vreemd verhaal. Is het geen gedeeltelijke opleidingsvergoeding? Clasie speelde daar toen hij 19 was ofzo? Dan zou het 0,5% zijn ipv 5,0%.
Overigens meldt FR12 dat VI meldt dat Southampton 10 miljoen over heeft voor Clasie. Geen idee hoe ik dit moet interpreteren. Maar volgens mij is dat dan gewoon het bod van Southampton, en dat lijkt me zeker geen slecht openingsbod.
Dan moet je uiteindelijk wel op 12 miljoen kunnen uitkomen toch?
heb je met een Hollander die op de centen zitquote:Op zondag 12 juli 2015 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben pech dat Southampton zo'n beetje de gierigste club is uit de PL
Lijkt me sterk, gaat volgens mij over club waar hij onder contract is. Zou het misschien een soort fee zijn in ruil voor dat Clasie daar altijd zou spelen?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind het ook een vreemd verhaal. Is het geen gedeeltelijke opleidingsvergoeding? Clasie speelde daar toen hij 19 was ofzo? Dan zou het 0,5% zijn ipv 5,0%.
Overigens meldt FR12 dat VI meldt dat Southampton 10 miljoen over heeft voor Clasie. Geen idee hoe ik dit moet interpreteren. Maar volgens mij is dat dan gewoon het bod van Southampton, en dat lijkt me zeker geen slecht openingsbod.
Gelukkig dan dat er nog minstens 1 club is die hem wil.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben pech dat Southampton zo'n beetje de gierigste club is uit de PL
10 miljoenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die ban had niks met het bedrag te maken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 miljoen![]()
precies wat ik voorspelde. maar ik werd weer uitgelachen...uiteindelijk zal het 8 miljoen worden...
dan krijg ik geen ban
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik durft te wedden om een ban dat zijn transfer niet voor vrijdag rond is
10 miljoen is veel geld hoor. Echt geen gek bedrag.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:17 schreef yvette1982 het volgende:
Fuck iT, Feyenoord moet 10 miljoen afwijzen. Laat ze eens hard to get spelen. Minstens 13 miljoen of je haalt maar iemand anders. Je gaat niet je beste speler met een langdurig contract voor slechts 10 miljoen verkopen.
14 miljoen euro zelfs. Ik denk dat Clasie Feyenoord uiteindelijk zo'n 12/12,5 miljoen euro gaat opleveren.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:11 schreef PIETR het volgende:
Wellicht dat het om 10 miljoen pond gaat. Is zo'n 13 miljoen euro.
Jup zie het ja. Euro is flink in waarde aan het dalen. Kut Grieken.quote:
Dat laatste denk ik ook niet. Het is duidelijk dat Koeman Clasie als de 'ideale' opvolger van Schneiderlin ziet en Southampton krijgt ook zo'n 35-40 miljoen euro voor Schneiderlin.. Dan mag je wel verwachten dat ze er bij Feyenoord wel iets meer uithalen dan 10 miljoen euro..quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef ace_eleven het volgende:
10 mln pond lijkt me wel een mooi bedrag, ook wel een bedrag waarbij het snel rond kan komen, ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord ineens zo snel naar ¤10mln zou zakken.
Zeker als je bedenkt dat er ook geld naar investeerders en naar Excelsior wegvloeit.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook niet. Het is duidelijk dat Koeman Clasie als de 'ideale' opvolger van Schneiderlin ziet en Southampton krijgt ook zo'n 35-40 miljoen euro voor Schneiderlin.. Dan mag je wel verwachten dat ze er bij Feyenoord wel iets meer uithalen dan 10 miljoen euro..
Ook dat nog inderdaad. Het zou ook wel iets sulligs hebben als je Clasie uiteindelijk verkoopt voor de helft van het bedrag dat PSV heeft gekregen voor Wijnaldum.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat er ook geld naar investeerders en naar Excelsior wegvloeit.
Wat betreft het geld naar de investeerders vind ik ook nog twijfelachtig. Waren de talentpools juist niet afgekocht enkele jaren geleden? Zoiets staat me bij.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat er ook geld naar investeerders en naar Excelsior wegvloeit.
Van der Herik had zich ooit vergist in dollars en guldens bij een eventuele transfer van Van Gastel...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat journalisten een bedrag in ponden aanzien voor een bedrag in euro's inderdaad.
Als Clasie bij Ajax of Psv speelde was hij voor 20 of meer weggegaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Clasie 8 miljoen waard, dus als je 10 krijgt zou dat super zijn.
Ja uiteraard, maar als hij bij Ajax had gespeeld dan was hij ook nog een stuk beter geweest en dus ook 20 miljoen waard geweest. Eerlijk is eerlijk, die kans is iig wel groot.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als Clasie bij Ajax of Psv speelde was hij voor 20 of meer weggegaan.
Had hij de Engelse nationaliteit dan misschien zelfs 30-40. Gaat tegenwoordig niet meer om de kwaliteit van de speler maar om zijn afkomst
Gelukkig boeit het geen fuck wat jij vindt.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
Vind Clasie 8 miljoen waard, dus als je 10 krijgt zou dat super zijn.
Voor welke posities hebben jullie nog spelers nodig dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 01:00 schreef Lastpost het volgende:
Ach, 10 miljoen euro voor een speler als Clasie is gewoon nog aan de ruime kant vind ik. Hoop dat ze er nog iets meer uit kunnen halen, maar ik kan er zeker vrede mee hebben als het daar op uitkomt.
Alleen jammer dat we dan slechts een miljoen of 5 kunnen herinvesteren met al die constructies.
Contract+international+prijzen van tegenwoordigquote:Op maandag 13 juli 2015 02:04 schreef Mani89 het volgende:
Op basis waarvan zou Clasie meer dan 10 miljoen moeten opleveren. Echt.
Alsof het rocket science is die transfersommen, het is in het algemeen toch wel wat de gek er voor geeftquote:Op maandag 13 juli 2015 02:04 schreef Mani89 het volgende:
Op basis waarvan zou Clasie meer dan 10 miljoen moeten opleveren. Echt.
Enige waar hij goed in was, was persconferenties geven en zeiken dat hij geen geld had om uit te geven...quote:Op maandag 13 juli 2015 08:10 schreef Pascalus het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord een keer een speler voor een goed bedrag verkoopt maar ze er geen cent aan overhouden door allerlei kutconstructies uit de tijd van Don Leo.
volgens het AD 18,33% aan die pool en 4,5% aan Excelsior (door overleg Don Leo en Gudde met Excelsior).quote:Op maandag 13 juli 2015 08:10 schreef Pascalus het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord een keer een speler voor een goed bedrag verkoopt maar ze er geen cent aan overhouden door allerlei kutconstructies uit de tijd van Don Leo.
Vergeet ook een evt. fee voor de agent en speler zelf niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
volgens het AD 18,33% aan die pool en 4,5% aan Excelsior (door overleg Don Leo en Gudde met Excelsior).
Dus van 12 miljoen hou je ongeveer 9,2 miljoen over.
Fee voor speler en agent betaalt de kopende club uiteraardquote:Op maandag 13 juli 2015 08:57 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Vergeet ook een evt. fee voor de agent en speler zelf niet.
En Clasie gaat heus niet 12 miljoen weg. Blijkbaar kunnen alleen Ajax en Psv nog spelers boven de 10 miljoen verkopen.
Want? Wat is er mis mee als hij nog een jaartje blijft?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat er nog minstens 1 club is die hem wil.
Goed voor de transfersom. Maar van mij mag hij blijven hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Want? Wat is er mis mee als hij nog een jaartje blijft?
quote:Fans luiden Clasie al uit
De aanhang van Feyenoord zong hem gisteren in Oostenrijk nog maar eens luidkeels toe. Jordy Clasie staat op het punt om naar Southampton te verhuizen en dus klonk het 'Jordy bedankt' vanaf de tribune. De aanvoerder vertrekt bij Feyenoord en zal de Rotterdammers naar verluidt ongeveer twaalf miljoen euro opleveren.
Jordy Clasie sjokte in het snikhete Kufstein richting de kleedkamer en supporters schreeuwden of hij nog eenmaal met ze op de foto wilde gaan. Voor de aanhang van de Rotterdammers was er gisteren in Oostenrijk geen enkele twijfel meer, de publiekslieveling trekt op zeer korte termijn de deur achter zich dicht in de Kuip.
Toen gisteren uitlekte dat Feyenoord de speler aan de kant hield voor het oefenduel met Fortuna Düsseldorf om geen onverantwoorde risico's te lopen, was het plotseling een gekkenhuis rond de speler. Geïnteresseerde clubs die aanvankelijk alleen vanaf de zijlijn wensten toe te kijken, verschenen op het toneel om naar de speler te informeren. Alleen lijken ze allemaal te laat te komen, want Clasie wil het liefst weer onder de vleugels van Ronald Koeman werken.
Jacht
Martin van Geel heeft goede hoop rond de twaalf miljoen euro te krijgen voor de speler, waar plotseling van alle kanten jacht op wordt gemaakt. Clasie weet dat hij deze week in één klap zijn jonge gezin een onbezorgde financiële toekomst kan bieden en bovendien verhuist hij dan naar de wereldwijd zo bewierookte Premier League.
Op advies van trainer Giovanni van Bronckhorst liet Feyenoord zelf gisteren via Twitter al vroeg weten waarom Clasie in Seefeld een ochtendtraining afwerkte met zeven andere spelers die niet in actie zouden komen tegen Fortuna Düsseldorf. ,,Ja, er is concrete interesse. Ik had geen zin om er omheen te moeten draaien,'' zei Van Bronckhorst later in Kufstein. ,,Jordy is naar mij toe gekomen en hij vertelde dat hij liever niet wilde spelen. Hij is nog niet weg, maar de kans is wel heel groot dat Jordy vertrekt.''
Southampton gelooft heilig in het oordeel van trainer Ronald Koeman onder wie Clasie uitgroeide tot de beste speler van Feyenoord. De club zou bereid zijn om een bedrag rond de twaalf miljoen over te maken naar Rotterdam. Ploeggenoot Karim El Ahmadi denkt dat hij dat geld dubbel en dwars waard is. ,,Clasie is in Nederland van een ander niveau,'' zegt El Ahmadi. ,,Ik ga er vanuit dat hij zal vertrekken, de club heeft hem natuurlijk niet voor niets buiten de selectie gelaten tegen Fortuna Düsseldorf.''
En dus stromen de euro's straks binnen voor een speler waar binnen de jeugdopleiding zo lang werd getwijfeld of hij überhaupt wel profvoetballer zou kunnen worden. En trainer Giovanni van Bronckhorst mag een groot deel gebruiken om zijn ploeg te versterken. De Zweedse middenvelder Simon Gustafsson (20) van BK Häcken staat torenhoog op het verlanglijstje van Van Geel. ,,Voor transfers moet je echt bij Martin van Geel zijn,'' zegt Van Bronckhorst over de technisch directeur die zijn kaken echter stijf op elkaar wenst te houden.
Dat Marko Vejinovic tegen Fortuna Düsseldorf de beste man op het veld was, was een mooi signaal. ,,De opvolger van Clasie zit dus al in de selectie,'' zegt de trainer. ,,We hoeven niet meer te zoeken naar een vervanger. En als Clasie echt vertrekt, mag het duidelijk zijn dat er voor mij geld beschikbaar is.''
Dat laatste klopt uiteraard. Al dient de club volgens in het verleden gemaakte afspraken 18,33 procent van de transfersom af te staan aan de investeerders van de beloftenpool, waar Clasie toe behoorde. En daarnaast heeft Excelsior destijds na overleg met Leo Beenhakker en Eric Gudde ook een percentage van netto 4,5 procent bedongen omdat Clasie een seizoen op Woudestein kwam voetballen.
Dus wel en Twente heeft Tadic en Promes nog voor 10+ verkocht vorig jaar. ppquote:Op maandag 13 juli 2015 08:57 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
En Clasie gaat heus niet 12 miljoen weg.
Je kan veel over Twente zeggen, maar die vangen al jaren veel hogere bedragen dan Feyenoord.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Dus wel en Twente heeft Tadic en Promes nog voor 10+ verkocht vorig jaar. pp
Ik bedoelde het meer in overdrachtelijke zin. Laat ik het anders formuleren.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Dus wel en Twente heeft Tadic en Promes nog voor 10+ verkocht vorig jaar. pp
elke club waar dan ook ter wereld vangt hogere bedragen dan Feyenoord..quote:Op maandag 13 juli 2015 11:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan veel over Twente zeggen, maar die vangen al jaren veel hogere bedragen dan Feyenoord.
Dat Southampton al bijna 13 miljoen euro heeft geboden, geloof ik niet zo.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:21 schreef Tomatenboer het volgende:
12 miljoen is toch niks mis mee?
Op FR12 zag ik overigens een link voorbij komen van een Italiaanse krant die melding maakt dat Lazio ook interesse heeft (dat wisten we al) en dat Southampton al 9 miljoen pond zou hebben geboden (dat is dus meer dan 13 miljoen euro in dat geval).
Dus het lijkt de goede kant op te gaan.
Volgens die Italiaanse krant zou dat bod er liggen, en 9 miljoen pond schijnt zo'n 13,5 miljoen euro te bedragen.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat Southampton al bijna 13 miljoen euro heeft geboden, geloof ik niet zo. Wel zie je vaker berichten in de Engelse media dat zijn waarde wordt ingeschat op zo'n 8,5/9 miljoen pond.
9 miljoen pond is nog geen 13 miljoen euro (12,7 oid).quote:Op maandag 13 juli 2015 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens die Italiaanse krant zou dat bod er liggen, en 9 miljoen pond schijnt zo'n 13,5 miljoen euro te bedragen.
Doorgaans niet zo en i.i.g. geen bron om blind te vertrouwen. Wat niet wegneemt dat ze ook wel eens in de buurt zitten.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe betrouwbaar is de Daily Mail overigens?
Mossou schreef vandaag nog in het AD dat de Engelse tabloids vaker beter ingelicht zijn dan de kwaliteitskranten.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:40 schreef Downwards het volgende:
[..]
Doorgaans niet zo en i.i.g. geen bron om blind te vertrouwen. Wat niet wegneemt dat ze ook wel eens in de buurt zitten.
Ik denk dat geen van die tabloids echt hele concrete informatie heeft over de onderhandelingen en dat je het werkelijke bedrag pas hoort als het rond is en van media die hoger staan aangeschreven.
Ik bedoel dat je het wel ziet @ BBC of VI als het eenmaal rond is. Een Daily Mail of The Mirror zit er met de regelmaat van de klok helemaal naast of grotendeels naast, wat niets over dit geval per se zegt.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mossou schreef vandaag nog in het AD dat de Engelse tabloids vaker beter ingelicht zijn dan de kwaliteitskranten.
Sowieso weet je het pas zeker als het op feyenoord.nl staat.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het wel ziet @ BBC of VI als het eenmaal rond is en die zijn terughoudend. Een Daily Mail of The Mirror zit er met de regelmaat van de klok helemaal naast of grotendeels naast, wat niets over dit geval per se zegt.
Of op het twitter-account van de kopende club, alleen zal ook daar niet vermeld worden om welk bedrag het gaat.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso weet je het pas zeker als het op feyenoord.nl staat.
Omdat Immers voor 15 miljoen naar Man U gaat natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 13:02 schreef Tortugal het volgende:
Hoe kan je nou die Gustafson willen als je al zo veel middenvelders hebt...
Omdat El Ahmadi ook nog vertrekt?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:02 schreef Tortugal het volgende:
Hoe kan je nou die Gustafson willen als je al zo veel middenvelders hebt...
Er schijnt wel concrete interesse voor hem te zijn inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Omdat El Ahmadi ook nog vertrekt?
Dan nóg. Eerst een linksback die ook als CV uit de voeten kan. En je wil ook niet van Kazim afhankelijk zijn waneer Kuyt geblessseerd is.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die onderhandelingen met verdedigers zijn al lang gaande. Het is niet alsof er een middenvelder gehaald wordt en dat dit ten koste van verdedigende versterkingen gaat.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan nóg. Eerst een linksback die ook als CV uit de voeten kan. En je wil ook niet van Kazim afhankelijk zijn waneer Kuyt geblessseerd is.
Die wacht totdat Fretsj weer ergens heeft getekend.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lekker voorbarig weerquote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef Elan het volgende:
Dit gaat op deze manier weer een lang en zwaar seizoen worden.
Clasie zal wel blijven om vervolgens totaal te devalueren en Gio + bestuur tegen de muur nog voor de kerst.
Vilhena en Boetius voor een jodenfooi weg in de winterstop en Immers die blijft natuurliji gewoon badisspeler...
Waar heb je het over?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef Elan het volgende:
Clasie zal wel blijven om vervolgens totaal te devalueren en Gio + bestuur tegen de muur nog voor de kerst.
Vilhena en Boetius voor een jodenfooi weg in de winterstop en Immers die blijft natuurliji gewoon badisspeler...
Jouw glazen bol moet wat gepoetst worden. Het is wel erg donker allemaal.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef Elan het volgende:
Dit is geen beleid wat men voert maar puur opportunisme.quote:
Nelom was gister toch vervangen door Vilhena? Of is hij geblesseerd?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is geen beleid wat men voert maar puur opportunisme.
Waarom geen vervanger voor de falende Nelom waarom Immers niet van de hand doen waarom Kazim verlengen EN Te Vrede behouden EN Achahbar.
Waarom nog een middenvelder kopen waarom geen duidelijkheid over de toekomst van 2 gewezen toptalenten en wie de neuk speelt rechts en linksbuiten komend seizoen.
quote:
Vilhena gaat in winterstop of volgend seizoen ook weg.. lijkt me niet echt een vervanger danquote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nelom was gister toch vervangen door Vilhena? Of is hij geblesseerd?
Het lijkt me geen goed idee om Vilhena structureel als linksback op te stellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nelom was gister toch vervangen door Vilhena? Of is hij geblesseerd?
als ze eindelijk eens stap hoger willen zal dat groepje toch echt op moeten donderen hoor. Maar blijkbaar willen ze dat niet.quote:
Natuurlijk willen ze dat wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als ze eindelijk eens stap hoger willen zal dat groepje toch echt op moeten donderen hoor. Maar blijkbaar willen ze dat niet.
En toch blijven ze gewoon weer.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze dat wel.
Waarom denk je dat ze dat niet willen?
De transfermarkt duurt nog tot eind augustus, en volgens mij is het geen geheim dat Feyenoord oa Te Vrede, maar ook Vilhena, graag zouden zien vertrekken.
Prutsers als Manu zijn ze natuurlijk ook liever kwijt dan rijk.
Maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat clubs in de rij staan voor deze matige spelers.
Omdat ze alweer gezegd hebben dat ze Immers erg graag willen behouden. Dat xegt voor mij al genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze dat wel.
Waarom denk je dat ze dat niet willen?
De transfermarkt duurt nog tot eind augustus, en volgens mij is het geen geheim dat Feyenoord oa Te Vrede, maar ook Vilhena, graag zouden zien vertrekken.
Prutsers als Manu zijn ze natuurlijk ook liever kwijt dan rijk.
Maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat clubs in de rij staan voor deze matige spelers.
Dat is inderdaad ook nogal een dingetje jaquote:Op maandag 13 juli 2015 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarbij wordt er al jaren niks aan het scoutingsnetwerk gedaan en als zelfs provincie-clubjes dat beter voor elkaar hebben.
Zo'n uitspraak kan ook voor de bühne zijn. Al kan ik me wel voorstellen dat ze Immers graag behouden voor de bank hoor. Aardige speler om in te vallen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze alweer gezegd hebben dat ze Immers erg graag willen behouden. Dat xegt voor mij al genoeg.
Daarbij wordt er al jaren niks aan het scoutingsnetwerk gedaan en als zelfs provincie-clubjes dat beter voor elkaar hebben straal je niet echt uit de volgende stap te maken terug naar de top
Ze behouden Immers niet voor de bank. Die speelt weer het hele jaar. Wat ten koste gaat van Vilhena. En Feyenoord kennende gebeurt dat ook op andere posities. Kuyt speelt straks hele seizoen rechrs wat ten koste gaat van Bilal. Kazim speelt hele seizoen wat ten koste gaat van Anass.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak kan ook voor de bühne zijn. Al kan ik me wel voorstellen dat ze Immers graag behouden voor de bank hoor. Aardige speler om in te vallen.
Ons scoutingsnetwerk is inderdaad belabberd. Die van Heerenveen en Groningen zijn top. Daar moet nog een hoop gewonnen worden.
Welnee, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:04 schreef Elan het volgende:
De doelstelling van de RvC bij aanstelling was ook binnen 5 jaar terug naar de top.
Financieel kun je onmogelijk zeggen dat het heeft tegen gezeten. Terwijl kampioenschap verder weg lijkt dan ooit.
Welke beker? De gifbeker?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Zo..Rotterdam-Zuid: Wat zijn de verwachtingen dit komend seizoen dat op stapel staat?
Beker of echt de landstitel...
De Zilveren Schaal schijnt opgehaald te kunnen worden op Het Kasteel.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:06 schreef Iwanius het volgende:
Zo..Rotterdam-Zuid: Wat zijn de verwachtingen dit komend seizoen dat op stapel staat?
Beker of echt de landstitel...
Natuurlijk gaat dat daar wel ten koste van. Kwaliteit kost geld en de middelen zijn beperkt. Middenvelders hebben we zat.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die onderhandelingen met verdedigers zijn al lang gaande. Het is niet alsof er een middenvelder gehaald wordt en dat dit ten koste van verdedigende versterkingen gaat.
Ik denk dat Immers gaat banken dit jaar hoor, en ik heb overigens liever Immers dan Vilhena.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze behouden Immers niet voor de bank. Die speelt weer het hele jaar. Wat ten koste gaat van Vilhena. En Feyenoord kennende gebeurt dat ook op andere posities. Kuyt speelt straks hele seizoen rechrs wat ten koste gaat van Bilal. Kazim speelt hele seizoen wat ten koste gaat van Anass.
En aanhaken lukt op deze manier niet. Of noem jij 20 punten verschil met de kampioen aanhaken?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, overdrijven is ook een vak.
Met een beetje goede transferzomer kunnen we wellicht weer net zo'n seizoen als onder Koeman doormaken, dus 2e of 3e worden.
Concurreren met Ajax en PSV is wel enorm lastig inderdaad omdat zij moeiteloos spelers kunnen kopen waar wij ons halve transferbudget voor kwijt zouden zijn, zij topsalarissen kunnen uitbetalen die wij alleen onze topspelers kunnen bieden, en zij aantoonbaar een betere stap zijn voor spelers om voor te kiezen dan Feyenoord aangezien ze veel vaker kampioen worden, Europees voetbal spelen en hun spelers consequent naar grotere clubs transfereren dan spelers afkomstig van Feyenoord.
Dat buig je niet zo maar even om.
Aanhaken is het enige dat we voorlopig kunnen doen.
Ik hoop met je mee verder, maar heb er een hard hoofd inquote:Op maandag 13 juli 2015 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers gaat banken dit jaar hoor, en ik heb overigens liever Immers dan Vilhena.
Overigens kan Basacikoglu ook op links spelen.
Maar ik denk dat Gio gaat spelen met El Ahmadi - Vejinovic - Toornstra op het middenveld en met Basacikoglu - Kuyt - Boetiüs in de aanval. Zoals het er nu voorstaat althans.
Nee, afgelopen seizoen was slecht. Maar ik vind dat dat grotendeels aan Rutten lag.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En aanhaken lukt op deze manier niet. Of noem jij 20 punten verschil met de kampioen aanhaken?
Hoezo overdreven.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, overdrijven is ook een vak.
Met een beetje goede transferzomer kunnen we wellicht weer net zo'n seizoen als onder Koeman doormaken, dus 2e of 3e worden.
Concurreren met Ajax en PSV is wel enorm lastig inderdaad omdat zij moeiteloos spelers kunnen kopen waar wij ons halve transferbudget voor kwijt zouden zijn, zij topsalarissen kunnen uitbetalen die wij alleen onze topspelers kunnen bieden, en zij aantoonbaar een betere stap zijn voor spelers om voor te kiezen dan Feyenoord aangezien ze veel vaker kampioen worden, Europees voetbal spelen en hun spelers consequent naar grotere clubs transfereren dan spelers afkomstig van Feyenoord.
Dat buig je niet zo maar even om.
Aanhaken is het enige dat we voorlopig kunnen doen.
dat komt omdat de club nog steeds door de verkeerde mensen word geleid..quote:Op maandag 13 juli 2015 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo overdreven.
Dat is wat Blokland en V Geel los van elkaar gezegd hebben toen ze aan de job begonnen.
En over tweede worden, leuk hoor maar het is niet iets structureels zie vorig seizoen.
Het is toch in en in triest dat een club met zo'n geschiedenis, potentie en achterban constant een rol in de marge spelen.
Wat een onzin.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat komt omdat de club nog steeds door de verkeerde mensen word geleid..
zolang die er zitten word het nooit wat...
Precies dit dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef hhh38 het volgende:
Waar is die negativiteit precies op gebaseerd? We zijn afgelopen seizoen na een goed eerste driekwart 4e geworden, waarbij Rutten veel te verwijten valt. Daarvoor werden we 2e, 3e en 2e.
Dit seizoen zijn er nog 0 wedstrijden 'om het echie' gespeeld en de transferwindow is nog tot 31 augustus open. Al die voorbarige verwijten slaan helemaal nergens op. Ik verwacht dat we gewoon als favoriet voor de 3e plek het seizoen in gaan, met misschien een kansje op meer.
Precies.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat komt omdat de club nog steeds door de verkeerde mensen word geleid..
zolang die er zitten word het nooit wat...
Als Immers en El Ahmadi en misschien zelfs Vilhena nog vertrekt heb je er nog wel eentje nodig. Punt is dan wel ze ook echt moeten vertrekken inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2015 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat daar wel ten koste van. Kwaliteit kost geld en de middelen zijn beperkt. Middenvelders hebben we zat.
aantrekken is een ... verkopen is twee...quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Je had bijv al een jaar of 2 onderweg kunnen zijn met een nieuw en modern stadion dat meer inkonsten voor je genereert.
Aantrekken van Pelle was geweldig maar zoiets overkomt je een keer in de 15 seizoenen.
Transfergelden zijn gewoon dik in orde afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
aantrekken is een ... verkopen is twee...
neem nou een clasie , je weet dat koeman hem wil hebben , ook dat clasie erheen wil...
daarnaast is er interesse van andere clubs in het buitenland...
speel het uit en haal het maximale eruit..
of hij het nu waard is of niet...
denk niet dat ze bij psv een kutgevoel hebben omdat depay en wijaldum teveel hebben opgeleverd ?
En dan denk ik dat de selectie met Hahn/Vermeer en Kongolo - Van Beek in de as, dat onze basiself niet onder hoeven te doen voor Ajax of PSV hoor. De backs zijn wat zwakker, maar daar zal de titelstrijd niet op beslist worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers gaat banken dit jaar hoor, en ik heb overigens liever Immers dan Vilhena.
Overigens kan Basacikoglu ook op links spelen.
Maar ik denk dat Gio gaat spelen met El Ahmadi - Vejinovic - Toornstra op het middenveld en met Basacikoglu - Kuyt - Boetiüs in de aanval. Zoals het er nu voorstaat althans.
en cambuur waarschijnlijk ook voor manu..quote:Op maandag 13 juli 2015 14:47 schreef Tortugal het volgende:
Schijnt dat Excelsior ook nog een percentage krijgt bij de transfersommen van Manu en Woudenberg.!
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:47 schreef Tortugal het volgende:
Schijnt dat Excelsior ook nog een percentage krijgt bij de transfersommen van Manu en Woudenberg.!
Vond ze al niet echt mooi die tennue;s, maar dat oranje lijkt wel roze manquote:Op maandag 13 juli 2015 13:04 schreef Henrys het volgende:
Die Vejinovic kan maar niet stoppen met lachen sinds hij bij Feyenoord
Ga in een hoekje zitten janken joh!quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef Elan het volgende:
Griekenland is een land met een enorme geschiedenis, potentie en achterban. Toch lukt het daar ook niet echt.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is toch in en in triest dat een club met zo'n geschiedenis, potentie en achterban constant een rol in de marge spelen.
Nee liever niet eigenlijkquote:
Goed verhaal man.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:11 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Griekenland is een land met een enorme geschiedenis, potentie en achterban. Toch lukt het daar ook niet echt.
Er zijn dus andere zaken die van (veel meer) belang zijn dan die drie indicatoren die jij noemt.
Dat was blijkbaar onderdeel van het samenwerkingsverband tussen Feyenoord en Excelsior. Wij krijgen hetzelfde bij al die miljoenentransfers van hun.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:47 schreef Tortugal het volgende:
Das jou probleem, kan je wel gaan lopen janken om spelers, maar het is nog steeds bekend dat Feyenoord een schuld heeft weg te werken en niet alle inkomsten kan investeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
Maar neem jij lekker genoegen met overgangsseizoentje nummertje 4045 doe ik dat lekker niet![]()
![]()
![]()
Maar de directie levert PERFECT werk hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 14:47 schreef Tortugal het volgende:
Janken op/om spelers is beetje symboolproblematiek benoemen vind je niet? Tis meer het algehele beleid dat men voert onder Van Geel, Gudde en de rest wat kut verloopt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Das jou probleem, kan je wel gaan lopen janken om spelers, maar het is nog steeds bekend dat Feyenoord een schuld heeft weg te werken en niet alle inkomsten kan investeren.
Zal wel een van de redenen zijn dat de samenwerking stopt.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar de directie levert PERFECT werk hoorlaten we vooral totaal nergens over klagen
De beste man heeft meer gesloopt dan goed gedaan. Met de beste bedoelingen natuurlijk.quote:
quote:De Rotterdammers versterkten de selectie vorige maand al met Marko Vejinovic, die werd overgenomen van Vitesse, en analisten Kenneth Perez en Aad de Mos voorspellen dat de middenvelder zeker een succesverhaal zal gaan worden in De Kuip.
Perez beschrijft de 25-jarige Vejinovic als een complete voetballer met een goede techniek en een 'hele mooie stijl': "Ook zorgt hij voor meer doelpunten dan Clasie", zegt Perez tegen Metro. "Verdedigend is hij misschien minder, hij is van origine natuurlijk een nummer 10, maar zijn vrije trappen zijn erg gevaarlijk. Zo’n speler heeft bijvoorbeeld PSV niet."
De Mos is het met Perez eens: "Vejinovic is modern, compleet en heeft alles in huis", zegt hij. "Kortom: hij is de beste middenvelder van Feyenoord. En hij gaat op zeker in de basis spelen. Bij Nemanja Gudelj (Ajax) en Davy Pröpper (PSV) weet ik dat nog niet zo zeker." Vejinovic heeft een vierjarig contract getekend bij Feyenoord, dat Clasie naar verwachting dinsdag zal verkopen aan Southampton
De verwachtingen zal hij waarschijnlijk niet kunnen waarmaken. Mensen zien in hem de verlosser. Het is een uiterst bruikbare speler die je tegenstander helemaal moedeloos kan maken, maar ik verwacht niet dat hij onze spits is die er even 25 in zal schieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef satecl het volgende:
Haha geweldig toch. Immers, aanvoerder van Feyenoord.
Man man man wat een armoe. Doet me denken aan deze tijd:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik wel positief ingestemd op aankomend seizoen. Enige waar ik voor vrees is Dirk Kuyt. Ik moet nog maar zien of hij het allemaal gaat waarmaken.... Ben bang van niet.
Jahanbakhsh is toch al verkocht dacht ik? Chery hoeft trouwens maar een miljoen te kosten las ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:16 schreef Henrys het volgende:
Als Clasie verkocht is kunnen we best Jahanbakhsh of Chery halen voor 2 miljoen. Is El Ahmadi ook weer blij
2.5quote:Op maandag 13 juli 2015 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Janken op/om spelers is beetje symboolproblematiek benoemen vind je niet? Tis meer het algehele beleid dat men voert onder Van Geel, Gudde en de rest wat kut verloopt.
Afgelopen seizoen is als je alle salarissen achter mekaar zet best wel weer een hoop geld geïnvesteerd in spelers die dat absoluut niet waard zijn. En die 3.5 Bilal moet je ook maar af wachten heeft zich ook nog niet echt weten te manifesteren als een aanwinst voor de club.
Je kunt wel 10x in een seizoen roepen hoe enorm kut Immers is maar je kunt ook pissig worden op degene die hem gehaald heeft en zorgt dat hij bij de club blijft.
Jahanbakhsh was het zelf niet eens geworden met die club uituit Engeland, hij wilt in NL blijven, dus dat is nog wel een optie volgens mijquote:Op maandag 13 juli 2015 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jahanbakhsh is toch al verkocht dacht ik? Chery hoeft trouwens maar een miljoen te kosten las ik.
Maar het schijnt dat Feyenoord al zijn zinnen heeft gezet op Gustafson.
Wat mij betreft halen we eerst een aantal verdedigers, maar goed, ik geloof wel dat die er sowieso gaan komen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jahanbakhsh is toch al verkocht dacht ik? Chery hoeft trouwens maar een miljoen te kosten las ik.
Maar het schijnt dat Feyenoord al zijn zinnen heeft gezet op Gustafson.
Wat mij betreft halen we eerst een aantal verdedigers, maar goed, ik geloof wel dat die er sowieso gaan komen.
Ik vind het zelf een geweldige buitenspeler, sowieso beter dan Manu en Boeitius in hun huidige vormquote:Op maandag 13 juli 2015 18:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jahanbakhsh was het zelf niet eens geworden met die club uituit Engeland, hij wilt in NL blijven, dus dat is nog wel een optie volgens mij
Overal staat 3.5quote:Op maandag 13 juli 2015 18:24 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
2.5
Hoe lang blijven mensen dit fout doen..
Iedereen vindt Immers een kneus, maar blijkbaar laat hij op trainingen zien beter te zijn dan de concurrentie. Zegt meer over gasten zoals Vilhena dan over Immers zelfquote:Op maandag 13 juli 2015 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Clasie is nog steeds niet verkocht...dus allemaal voorbarig gelul hier.
Het verhaal Immers?
SPelers kunnen gemaakt of gebroken worden in de Kuip
Blijkbaar vindt het grootste gedeelte van de aanhang een immers een geweldige speler...
wie kan zich nog anthony Lurling en peter van vossen herinneren? Deze spelers werden helemaal afgemaakt op een gegeven moment door de aanhang in de kuip door hun wanprestaties....
MAAR immers vindt het grootste gedeelte van de kuip nog steeds geweldig
Er is maar 1 manier om van Immers af te komen.....
Maar ik moet het nog maar zien of immers een basisplaats zal krijgen
een middenveld Vejinovic -Toornstra- ahmadi zou weles een goed middenveld kunnen zijn.
donder op joh, vilhenna heeft in zijn linkerteen 10000 x meer talent als immersquote:Op maandag 13 juli 2015 18:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Iedereen vindt Immers een kneus, maar blijkbaar laat hij op trainingen zien beter te zijn dan de concurrentie. Zegt meer over gasten zoals Vilhena dan over Immers zelf
Ik zie anders liever Immers dan Vilhena hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
donder op joh, vilhenna heeft in zijn linkerteen 10000 x meer talent als immers
Immers met vilhenna vergelijken is sowieso bullshit
dus het eerste gedeelte van je post is bullshit?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nogmaals donder op johquote:Op maandag 13 juli 2015 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie anders liever Immers dan Vilhena hoor.
Vilhena laat al jaren niets zien.
Met zijn talent (althans dat zegt iedereen) is dat misschien nog wel kwalijker dan een Immers die gewoon niet beter kan.
Immers nog nooit.quote:
Talent is niet alles.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Oke jij weet het beter dan al die professionele trainers, nou goedquote:Op maandag 13 juli 2015 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vilhenna heeft 1 groot probleem en dat is zijn zaakwaarnemerquote:Op maandag 13 juli 2015 18:57 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Talent is niet alles.
Vilhena gedraagt zich nogal als een over het paard getild mannetje, terwijl Immers altijd blijft lopen. Daarom staat Immers in de basis. De trainers werken iedere dag met deze spelers, die zetten Vilhena er heus niet zomaar naast.
Lul geen onzin. Hij is al lang weg bij Raiola.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vilhenna heeft 1 groot probleem en dat is zijn zaakwaarnemer
ravioli ofzo heet die vent....die ziet in vilhenna 1 grote zak geld.......
Ik denk dat vilhenna best zijn contract had willen verlengen maar dat wordt tegengehouden door zijn zaakwaarnemer die op dit jonge ventje inpraat
en ondertussen krijgt vilhenna van de supporters er flink van langs
wat mij betreft echt onterecht.....
het is de schuld van die geldwolf van een zaakwaarnemer van hem die geld aan vilhenna wil verdienen
zo is het en niet anders
Die gozer snapt er geen kloot van johquote:Op maandag 13 juli 2015 19:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lul geen onzin. Hij is al lang weg bij Raiola.
dat is dan vrij recent gebeurdquote:Op maandag 13 juli 2015 19:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lul geen onzin. Hij is al lang weg bij Raiola.
juvenus en inter ...dat komt zeker omdat hij er geen fuck van kan.quote:ola aan de kant
Feyenoord nieuws
Tonny Vilhena is op zoek naar een nieuwe zaakwaarnemer. De middenvelder van Feyenoord liet zijn belangen behartigen door Mino Raiola, maar heeft de samenwerking met de Nederlandse Italiaan onlangs verbroken. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Raiola staat er om bekend dat hij zijn cliënten vaak naar mooie, grote clubs weet te brengen, maar Vilhena is nog helemaal niet bezig met een transfer.
De middenvelder schrok dan ook toen Raiola tekeer ging tegen Ronald Koeman, die Vilhena bekritiseerde. "Als ik nog een keer zoiets lees, dan breng ik hem in januari naar één van de clubs met interesse", zei Raiola. De negentienjarige Vilhena schrok van de uitbarsting van zijn zaakwaarnemer en benadrukte zondag na de gewonnen benefietwedstrijd tegen Excelsior dat hij helemaal niet wil vertrekken. De samenwerking met Raiola is zodoende verbroken.
Juventus en Internazionale zouden de tiener in de gaten houden, maar Vilhena wil voorlopig niets weten van een transfer. "Daar weet ik niets van. En daar hoef ik ook niets van te weten. Ik ben speler van Feyenoord en wil me hier verder ontwikkelen", zegt Vilhena tegen FOX Sports, als hij geconfronteerd wordt met de belangstelling van de Italiaanse topclubs.
Als er scouts aanwezig waren bij de oefenwedstrijd tegen Excelsior, zal Vilhena weer een goede beurt gemaakt hebben. De middenvelder kroonde zichzelf twee minuten voor tijd tot matchwinner door op fantastische wijze een vrije trap te benutten. Het was het enige doelpunt van de wedstrijd en daardoor won Feyenoord met 1-0 van de stadsgenoot
Bullshit.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is dan vrij recent gebeurd
[..]
juvenus en inter ...dat komt zeker omdat hij er geen fuck van kan.
Vilhenna is nog steeds 1 van de grootste nederlandse talenten
Januari 2014quote:Op maandag 13 juli 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is dan vrij recent gebeurd
[..]
juvenus en inter ...dat komt zeker omdat hij er geen fuck van kan.
Vilhenna is nog steeds 1 van de grootste nederlandse talenten
Oh Koeman was in januari nog coach van Feyenoord? Dat is wel nieuws voor mij danquote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
2015 pipo
www.feyenoordnet.nl/nieuw(...)ola-aan-de-kant.html
dat is vrij recent joh
Januari 2015 is vrij recent? Een half jaar is in de voetbalwereld een eeuwigheidquote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
2015 pipo
dat is vrij recent joh
luister clown...\quote:Op maandag 13 juli 2015 19:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh Koeman was in januari nog coach van Feyenoord? Dat is wel nieuws voor mij dan
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister clown...\
ik wil dat jij mij nooit meer citeert zoland die verschrikkelijke kop van immers mij kant op kijkt...
ik hoop dat ik duidelijk ben he....
Sorry Klaas zal het nooit meer doenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister clown...\
ik wil dat jij mij nooit meer citeert zoland die verschrikkelijke kop van immers mij kant op kijkt...
Dat stuk is óók uit 2014 pipoquote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
2015 pipo
dat is vrij recent joh
De tijd van medelijden is voorbij.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:33 schreef exile79 het volgende:
[..]![]()
Kan die jongen toch ook niks aan doen.
Op basis waarvan denk je nog mee te kunnen met Ajax dit jaar?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:47 schreef Vasion het volgende:
Het wordt volgend seizoen nog wel wat met al die transfers die komen gaan.
PSV wordt natuurlijk kampioen als koopclub zijnde, dus misschien zit een tweede plaats er wel in.
Ik denk dat er dan nog wel iets bij moet, zoals een goede spits of nog een buitenvleugel.
Met de selectie die we hebben en eventuele versterkingen die ik net aangaf.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je nog mee te kunnen met Ajax dit jaar?
Normaal gesproken eindigen we niet boven Ajax natuurlijk. Zeker niet als zij versterkingen binnen halen en zwakkere laten gaan terwijl wij onze beste speler laten gaan en vervangen.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:47 schreef Vasion het volgende:
Het wordt volgend seizoen nog wel wat met al die transfers die komen gaan.
PSV wordt natuurlijk kampioen als koopclub zijnde, dus misschien zit een tweede plaats er wel in.
Ik denk dat er dan nog wel iets bij moet, zoals een goede spits of nog een buitenvleugel.
Wat dat betreft hebben we aardig geluk met de TD die ze daar hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:54 schreef Typisch het volgende:
Zeker niet als zij versterkingen binnen halen en zwakkere laten gaan terwijl wij onze beste speler laten gaan en vervangen.
PSV krijgt weer een ontzettend sterke selectie op de been. Koopt ook goed in momenteel.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je nog mee te kunnen met Ajax dit jaar?
Met Guidetti zijn we ook dicht bij de landstitel gekomen en daarachter ook niet zo'n geweldig elftal zat. Ik denk dat de aankoop van Kuyt door de meeste toch nog onderschat wordt.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normaal gesproken we niet boven Ajax natuurlijk. Zeker niet als zij versterkingen binnen halen en zwakkere laten gaan terwijl wij onze beste speler laten gaan en vervangen.
Het is gewoon te hopen dat Kuyt of Hakkebar het goed gaat doen in de spits. Ik hoop op die laatste, zoveel techniek heeft die jongen.
Je begrijpt het woord overal niet zo volgens mij.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het zelf een geweldige buitenspeler, sowieso beter dan Manu en Boeitius in hun huidige vorm
[..]
Overal staat 3.5
Ik zei toch dat we meer dan 10 mil gingen vangen. Gaat zelfs richting 18 mil.twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 13-07-2015 om 20:29:45Daily Mail: 'Feyenoord wijst 14 miljoen af en krijgt verhoogd bod binnen' http://t.co/hrYcG3Mejj #Feyenoord http://t.co/K2LhHfElzs reageer retweet
Ik help het hopen, maar ik kan het nauwelijks geloven.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zei toch dat we meer dan 10 mil gingen vangen. Gaat zelfs richting 18 mil.twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 13-07-2015 om 20:29:45Daily Mail: 'Feyenoord wijst 14 miljoen af en krijgt verhoogd bod binnen' http://t.co/hrYcG3Mejj #Feyenoord http://t.co/K2LhHfElzs reageer retweet
Klaas zijn posts zijn heerlijk vermaakquote:Op maandag 13 juli 2015 19:53 schreef satecl het volgende:
Mensen die de posts van klaas lezen zijn eigenlijk net zo dom als klaas zelf, of hebben echt geen ene fuck te doen.
Engelse tabloids altijd met een korrel zout nemen. Ik geloof er niet zo in.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik help het hopen, maar ik kan het nauwelijks geloven.
Ik wel. Zie Blind en Wijnaldum.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik help het hopen, maar ik kan het nauwelijks geloven.
Waarom? 3 jaar contract.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:57 schreef PIETR het volgende:
Hij heeft wel lef, die Van Geel, alsie echt 14 miljoen heeft afgewezen.
quote:De Daily Mail meldt vandaag namelijk dat technisch directeur Martin van Geel een bod van omgerekend 11,3 miljoen euro heeft geweigerd. Dat voorstel zou door diverse bonussen kunnen oplopen tot 14 miljoen euro. Southampton zou spoedig met een verhoogd bod op de middenvelder komen.
Mocht het echt waar zijn, dan moet Van Geel ook weer oppassen dat hij niet zijn hand overspeelt.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister clown...\
Of ze zeggen, oke, dan gaan we verder kijken, doei. Weg miljoenen, Clasie ontevreden.quote:
Kunnen al die mensen die zaten te eikelen op van Geel's verkooptechnieken ook weer even de deur gewezen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Of ze zeggen, oke, dan gaan we verder kijken, doei. Weg miljoenen, Clasie ontevreden.
Al lijkt het goed uit te pakken.
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
2015 pipo
dat is vrij recent joh
En dan met een artikeltje aankomen van begin 2014.quote:6 januari 2014
Je vergeet Mitchell, Elvis en Tonny.quote:
Jij gelooft serieus dat iemand interesse heeft in die 2 droeftoeters?quote:
Zat andere geïnteresseerde partijen over, lijkt me. Clasie móet niet weg, Southampton heeft flink gecasht op Schneiderlin... Gewoon lekker hoog inzetten.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Mocht het echt waar zijn, dan moet Van Geel ook weer oppassen dat hij niet zijn hand overspeelt.
Volgens mij allemaal middenvelders?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef Sunri5e het volgende:
Graag nog wat uit dit lijstje halen:
- Sam Larsson
- Simon Thern
- Renato Tapia
- Kyle Ebecilio
- Hakim Ziyech
- Yassin Ayoub
Voor de rest loopt er niets haalbaars of van niveau Feyenoord in de Eredivisie rond.
Als je 'm nu niet laat gaan dan krijg je er een volgende transferperiode echt niet meer zoveel geld voor.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zat andere geïnteresseerde partijen over, lijkt me. Clasie móet niet weg, Southampton heeft flink gecasht op Schneiderlin... Gewoon lekker hoog inzetten.
Wie moet Immers opvolgen dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal middenvelders?
Waar zijn de verdedigers en aanvallers?
Liefst 2 verdedigers en 1 aanvaller.
FC Twente kan op het moment weer zoveel vragen voor haar spelers als ze willen, dus voor Feyenoord wordt dat wat lastiger dan om een Vejinovic weg te plukken bij Vitesse.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie moet Immers opvolgen dan?
Larsson is een aanvaller.
Tapia kan ook achterin spelen.
Vooralsnog zijn het allemaal geruchten he. Nog niks zeker dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kunnen al die mensen die zaten te eikelen op van Geel's verkooptechnieken ook weer even de deur gewezen worden.
Het liefst zo spelen: El Ahmadi - Vejinovic - Toornstraquote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie moet Immers opvolgen dan?
Larsson is een aanvaller.
Tapia kan ook achterin spelen.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente kan op het moment weer zoveel vragen voor haar spelers als ze willen, dus voor Feyenoord wordt dat wat lastiger dan om een Vejinovic weg te plukken bij Vitesse.
Tapia ben ik wel van onder de indruk. Prima speler.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het liefst zo spelen: El Ahmadi - Vejinovic - Toornstra
Al schijnt Feyenoord ook nog ene Gustafson te willen halen, volgens de geruchten, en een aankoop zullen ze wel willen laten spelen.
Die Larsson kan ik niet goed beoordelen, en van Tapia ben ik niet zo onder de indruk, al zou ik verder ook geen verdedigers kunnen opnoemen die een directe versterking voor Feyenoord zouden zijn op dit moment.
Als Blind geen trainer was geworden bij Oranje, had ik Clasie met alle liefde nog een jaartje gehouden. Goed EK spelen en je krijgt er 4/5 miljoen meer voor. Dramatisch EK is dan een risico'tje. Maar goed, Papa Blind is trainer bij Oranje, dus dat feest gaat al niet door.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je 'm nu niet laat gaan dan krijg je er een volgende transferperiode echt niet meer zoveel geld voor.
Ook naar een club laten gaan die niet Clasie's voorkeur heeft lijkt me geen verstandige zet (en drukt volgens mij de transferprijs evengoed).
Omdat het spelersbudget van 16 naar 10 miljoen is gegaan en omdat ze een flink gat in de begroting moeten gaan dichten misschien??quote:
Gaat niet gebeuren. Die Gustafson komt nog, en dan nog één of twee verdedigers. Denk zelf aan Jan Arie vd Heijden want transfervrij. En wellicht Botteghin.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef Sunri5e het volgende:
Graag nog wat uit dit lijstje halen:
- Sam Larsson
- Simon Thern
- Renato Tapia
- Kyle Ebecilio
- Hakim Ziyech
- Yassin Ayoub
Voor de rest loopt er niets haalbaars of van niveau Feyenoord in de Eredivisie rond.
vd Heijden en Botteghin? Had dan Mathijsen en Boulah gehoudenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Die Gustafson komt nog, en dan nog één of twee verdedigers. Denk zelf aan Jan Arie vd Heijden want transfervrij. En wellicht Botteghin.
Denk jij dat Feyenoord meerdere miljoenen gaat neerleggen voor een of meerdere spelers die zich nog totaal niet bewezen hebben?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat het spelersbudget van 16 naar 10 miljoen is gegaan en omdat ze een flink gat in de begroting moeten gaan dichten misschien??
Hoezo niet? Hij is 24 en heeft een contract tot 2018. Ik denk dat hij komend seizoen alleen maar zal stijgen in waarde.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je 'm nu niet laat gaan dan krijg je er een volgende transferperiode echt niet meer zoveel geld voor.
Natuurlijk gun je die jongen ook een mooie transfer ja.quote:Ook naar een club laten gaan die niet Clasie's voorkeur heeft lijkt me geen verstandige zet (en drukt volgens mij de transferprijs evengoed).
Daar kan ik wel mee leven, sterker nog; daar teken ik voor.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Die Gustafson komt nog, en dan nog één of twee verdedigers. Denk zelf aan Jan Arie vd Heijden want transfervrij. En wellicht Botteghin.
Hou op zeg, van der Heijden. Joodser krijg je ze niet, dus nee. Bovendien niet goed genoeg. Botteghin zal nooit genoegen nemen met een backup plek, en daar zal het toch (in eerste instantie) om gaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven, sterker nog; daar teken ik voor.
Van der Heijden als linksback, en Botteghin als back-up.
Worden gehaald als back-ups he. Niet voor de basis.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
vd Heijden en Botteghin? Had dan Mathijsen en Boulah gehouden
Botteghin is 3 klaassen beter dan Joris en Boulahquote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
vd Heijden en Botteghin? Had dan Mathijsen en Boulah gehouden
Ik denk dat je de 10-12 de komende 2 transferperiodes ook wel kunt halen. Ik vind het sterk van Van Geel dat hij zo handelt.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook naar een club laten gaan die niet Clasie's voorkeur heeft lijkt me geen verstandige zet (en drukt volgens mij de transferprijs evengoed).
Ja, Ajax doet niet veel anders toch? Sterker nog, die nemen daarmee nog meer risico.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat Feyenoord meerdere miljoenen gaat neerleggen voor een of meerdere spelers die zich nog totaal niet bewezen hebben?
Klaassen speelt ergens anders gozerTquote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Botteghin is 3 klaassen beter dan Joris en Boulah
Omdat hij in ieder geval niet méér waard wordt van nog een jaartje Eredivisie, en hij tegen die tijd een jaar minder contractduur heeft, wat de transferwaarde drukt lijkt mij.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij is 24 en heeft een contract tot 2018. Ik denk dat hij komend seizoen alleen maar zal stijgen in waarde.
Wij hebben onze eigen klaasquote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klaassen speelt ergens anders gozerT
Van der Heijdenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Simons, Tymoschuk, Coentrao, Pepe, Lovequote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
Even iets anders,
Hoe dicht waren we eigenlijk om toen Vagner Love binnen te halen? Hij was zelfs toch al in de kuip?
Je wilt je team toch versterken? Niet in de breedte investeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Worden gehaald als back-ups he. Niet voor de basis.
Buiten wat Botteghin wil, die gozer speelt in een speelstijl waarbij hij nauwelijks met ruimte in de rug speelt. Die antivoetbaltactiek van V/d Looi zorgt ervoor dat hij zelden met zijn zwakheden geconfronteerd wordt. Hoe Gio wil spelen, denk ik niet dat hij het gaat maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op zeg, van der Heijden. Joodser krijg je ze niet, dus nee. Bovendien niet goed genoeg. Botteghin zal nooit genoegen nemen met een backup plek, en daar zal het toch (in eerste instantie) om gaan.
Enige dat Vagner wilde was voor Feyenoord spelen, dat is altijd al zijn droom geweest. Helaas, toch afgeketst.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:45 schreef Henrys het volgende:
Even iets anders,
Hoe dicht waren we eigenlijk om toen Vagner Love binnen te halen? Hij was zelfs toch al in de kuip?
Deze vergelijking doet me een beetje huilen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, Ajax doet niet veel anders toch? Sterker nog, die nemen daarmee nog meer risico.
Ook dat ja, goed opgemerkt Frits.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten wat Botteghin wil, die gozer speelt in een speelstijl waarbij hij nauwelijks met ruimte in de rug speelt. Die antivoetbaltactiek van V/d Looi zorgt ervoor dat hij zelden met zijn zwakheden geconfronteerd wordt. Hoe Gio wil spelen, denk ik niet dat hij het gaat maken.
Omdat Hahn hoog bij Zwolle op het verlanglijstje staat, maken de journo's er weer van dat Feyenoord op zoek is naar een ervaren 2de doelmanquote:Feyenoord is mogelijk nog op zoek naar een ervaren tweede doelman. Tegenover het regionale De Stentor meldt directeur Nijkamp van PEC Zwolle dat Warner Hahn nog steeds hoog op het verlanglijstje van de club uit Zwolle staat. "Voor die positie hebben we niet zomaar drie of vier gegadigden." Het is volgens de krant de vraag of Feyenoord een gewenste ervaren doelman weet te strikken. "Dat is aan Feyenoord, het is dus niet mijn taak," aldus een lachende Nijkamp.
Mediaquote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat Hahn hoog bij Zwolle op het verlanglijstje staat, maken de journo's er weer van dat Feyenoord op zoek is naar een ervaren 2de doelman
Loovens heeft een paar dagen geleden zijn contract verlengd bij zijn huidige club.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat ja, goed opgemerkt Frits.
Als centrale backup speler zou ik iemand als Loovens halen, goeie jongen, ervaring, pure verdediger, kent de club.. Ook niet echt snel alleen dus misschien zelfde probleem als jij hierboven schetst.
Ik kan alleen echt geen goeie haalbare linksback bedenken.
Linksbacks zijn heel schaars. Zeker als je scouting van een pietluttig niveau is. Zie bijvoorbeeld Ajax. Die zoeken naar een linksback en komen bij Mitchell fucking Dijks uit. Het is eigenlijk treurig genoeg dat hij al er bovenuit steekt in de nationale competitie, maar goed..quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als centrale backup speler zou ik iemand als Loovens halen, goeie jongen, ervaring, pure verdediger, kent de club.. Ook niet echt snel alleen dus misschien zelfde probleem als jij hierboven schetst.
Zeker niet verkeerd voor Hahnquote:Op maandag 13 juli 2015 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Media
Al zou ik het niet verkeerd vinden, Hahn nog jaartje naar Zwolle. Maar ik zou ook geen ervaren tweede doelman weten. Sinouh
He bah. Denk ik eens een goeie optie aan te dragen. Kut Glenn.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Loovens heeft een paar dagen geleden zijn contract verlengd bij zijn huidige club.
Die is keepers trainer in Waalwijkquote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd voor Hahnmaarja, welke doelman idd
Kunnen we De Goey niet ergens uit een kast trekken?
Poulsen had ik oprecht een goede gevonden, maar die wilde zo nodig gaan banken in Eindhoven.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is keepers trainer in WaalwijkZou wel een stunt zijn. Dudek
Hehe, ik ga niet lachen om Dijks want Feyenoord wou 'm ookquote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Linksbacks zijn heel schaars. Zeker als je scouting van een pietluttig niveau is. Zie bijvoorbeeld Ajax. Die zoeken naar een linksback en komen bij Mitchell fucking Dijks uit. Het is eigenlijk treurig genoeg dat hij al er bovenuit steekt in de nationale competitie, maar goed..
Van Geel kennende komt ie met Jeroen Verhoeven aanquote:Op maandag 13 juli 2015 21:53 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Mocht het gebeuren zie ik eerder nog Bassie verschijnen
Ik wou hem net voorstellenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Geel kennende komt ie met Jeroen Verhoeven aan. Ik ga kapot als dat zo is.
Veel beter dan Nelom en die gast heeft misschien een van de beste condities van de eredivisie, is altijd overalquote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
De naam Van Anholt voor de linksbackpositie lees ik ook geregeld terug.
Zelf ken ik 'm niet zo goed. Is dat wat?
Van oorsprong een rechtsback, maar heeft volgens mij heel het seizoen op LB gestaan. Dacht dat ie 't daar niet onverdienstelijk deed. Zou zo'n 2-3 miljoen moeten kosten dacht ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Matig. Maar gaf zelf na afloop seizoen aan dat het een kutseizoen was, omdat ie linksback moest spelen. Laten we dat maar niet doen dusquote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook een speler die soepel de gele kaarten uit de mouw schudt.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Matig. Maar gaf zelf na afloop seizoen aan dat het een kutseizoen was, omdat ie linksback moest spelen. Laten we dat maar niet doen dus
Preciesquote:Op maandag 13 juli 2015 21:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wou hem net voorstellen.
Gewoon lekker in het doel leggen. Past geen bal meer bij.
Gebaseerd op die ene steekbal? Zie anders geen reden om ziets te vermoeden.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Vejinovic en Kazim kan wel een goed duo worden
Laatste echt goeie RB in NL was Janmaat. Die speelde z'n laatste jaar hier echt bijzonder goed af en toe. Met als toetje die goal bij PSV uitquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Typisch het volgende:
Het trieste is dat Nelom niet eens uit de toon valt in de Nederlandse top, op de backs van PSV na is eigenlijk alles redelijk kudt.
Zelfde geldt voor de rechterkant eigenlijk.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Net als Immers en Vermeer.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Nelom is nóóit 100% gefocust heb ik 't ideequote:Op maandag 13 juli 2015 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatste echt goeie RB in NL was Janmaat. Die speelde z'n laatste jaar hier echt bijzonder goed af en toe. Met als toetje die goal bij PSV uit
Wat Nelom betreft heb je ook gelijk, en serieus, heel af en toe speelt ie best een aardige wedstrijd. Maar als hij niet 110% is, qua focus en fitheid, is het echt dikke drama.
Hahaha, heel af en toe wel joh, dan speelt ie een lekkere wedstrijd. Maar te vaak nietquote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nelom is nóóit 100% gefocust heb ik 't ideemet z'n kont.
Kan me nog een doelpunt van hem herinneren, een europese wedstrijd. Praag thuis volgens mij?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, heel af en toe wel joh, dan speelt ie een lekkere wedstrijd. Maar te vaak niet
Nelom is een dromer met een raar loopje en een wiebelkont.. enige wat nog ontbreekt bij hem is een handtasje. Vind het echt een enorme kut verdediger, zit totaal geen felheid inquote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nelom is nóóit 100% gefocust heb ik 't ideemet z'n kont.
jajaja, met links, hoppa, zo de hoek in. prima goaltje was dat ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan me nog een doelpunt van hem herinneren, een europese wedstrijd. Praag thuis volgens mij?
Wereldgoal.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nelom is een dromer met een raar loopje en een wiebelkont.. enige wat nog ontbreekt bij hem is een handtasje. Vind het echt een enorme kut verdediger, zit totaal geen felheid in
Geen kabel gelukkigquote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien, die beelden van Vejinovic. Lijkt prima in de groep te vallen.
Denk dat ie wel financieel onafhankelijk is onderhand ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:11 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het met Bas Dost? Is hij al binnen?
Je loopt een jaar achterquote:Op maandag 13 juli 2015 22:11 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het met Bas Dost? Is hij al binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |