Echt lang moeten zoeken naar een gifje van Clasie die iets leuks doet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:31 schreef Jimbo het volgende:
hey, een nieuwe op
nu de vakken nog aanpassen
alles onder de 8 is al veel te weinig voor klaasquote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep. Voor 5 miljoen verkocht aan Voetbalzone. Ook nog eens een doorverkooppercentage van 4,5%
mvg godquote:Op zondag 12 juli 2015 19:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep. Voor 5 miljoen verkocht aan Voetbalzone. Ook nog eens een doorverkooppercentage van 4,5%
Ik denk dat ze Vilhena verkopen en dat Immers blijft.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd of Immers nog optieft deze transferperiode.. ik vrees het ergste. Kunnen we hem niet gratis meesturen met Clasie
Ik had het niet gezien, maar anders vond ik aanpassen toch te veel werk.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Ajax 020 noemen in die OP is echt heel erg kinderachtig
Dat denk ik niet want zijn moeder is ziek en hij wil zelf blijven.. Van Geel had hem beter in de winter kunnen laten gaan.quote:
Hmm, dat is wel waar inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want zijn moeder is ziek en hij wil zelf blijven.. Van Geel had hem beter in de winter kunnen laten gaan.
Ik ben ook niet gecharmeerd van Vilhena. Hij begon veelbelovend maar is gewoon niet zo goed als wij hoopten..kan me werkelijk niet 1 bijzonder moment van deze voetballer die altijd verstoppertje speelt op het veld herinnerenquote:Op zondag 12 juli 2015 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wellicht speelt het ook een rol dat ik gewoon niet gecharmeerd ben van Vilhena. Dan heb ik nog liever Immers op de bank.
Ruilen voor Maher? Ik ben voor.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gecharmeerd van Vilhena. Hij begon veelbelovend maar is gewoon niet zo goed als wij hoopten..kan me werkelijk niet 1 bijzonder moment van deze voetballer die altijd verstoppertje speelt op het veld herinneren
idd, fc neuzenvreugd klinkt zoveel gezelligerquote:Op zondag 12 juli 2015 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Ajax 020 noemen in die OP is echt heel erg kinderachtig
Ja of je noemt ze gewoon Ajax en laat dat groep 3 niveau achterwege.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, fc neuzenvreugd klinkt zoveel gezelliger
Nee, schelden mag niet meer op fokquote:Op zondag 12 juli 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je noemt ze gewoon Ajax en laat dat groep 3 niveau achterwege.
Volgens mij overschat je Vilhena een beetje.quote:
Nou ja, Maher speelt ook altijd verstoppertje. Maar we kennen zijn plekjes en misschien dat Vilhena de uitdaging voor de selectie weer wat terugbrengt.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij overschat je Vilhena een beetje.
Ik zou dat een goede ruil vinden in ieder geval.
Helaas gaan wij er niet over.
Frodo ook, en die heeft Midden Aarde gered.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maher heeft een klein hoofdje en enorm grote voeten.. dat kan nooit wat zijn
wat toevallig, dat heeft een schaap ookquote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maher heeft een klein hoofdje en enorm grote voeten.. dat kan nooit wat zijn
Maar niet met een voetbal.. ik vind Maher geen bijzondere voetballer maar beter dan Vilhena is hij wel moet ik toegevenquote:Op zondag 12 juli 2015 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Frodo ook, en die heeft Midden Aarde gered.
Misschien dat een andere omgeving ze allebei kan helpen. Maar zomaar kans dat het een Verhoek-Cabral ruil wordt inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar niet met een voetbal.. ik vind Maher geen bijzondere voetballer maar beter dan Vilhena is hij wel moet ik toegeven
PSV heeft 7 miljoen voor hem betaald en zal hem wel niet voor minder van de hand willen doen. Deze geweldenaar kunnen wij ons als Feyenoord niet veroorlovenquote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben blij dat mijn mening over Maher hier breed gedeeld wordt. Alleen jammer dat jullie dus niet op hem zitten te wachten. Leek me voor jullie toch een stap voorwaarts ten opzichte van Immers.
Wat zit jij nou over jullie jij zit hier zo vaak in het topic volgens mij ben je stiekem gewoon voor Feyenoord.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben blij dat mijn mening over Maher hier breed gedeeld wordt. Alleen jammer dat jullie dus niet op hem zitten te wachten. Leek me voor jullie toch een stap voorwaarts ten opzichte van Immers.
Klopt. Feyenoord till I die...quote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit jij nou over jullie jij zit hier zo vaak in het topic volgens mij ben je stiekem gewoon voor Feyenoord.
Of heb je niks beters te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |