quote:Op zondag 12 juli 2015 01:58 schreef DrMarten het volgende:
Achja, het wordt ook tijd om te slapen....
Date nu?!quote:Op zondag 12 juli 2015 05:01 schreef Cue_ het volgende:
Ander word ik elke keer netjes wakker van de trilfunctie van mn mobiel, waardoor date zo nog langskomt
Mijn date-kerel komt langs.quote:
Morning sex wil iequote:Op zondag 12 juli 2015 05:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn date-kerel komt langs.
Al lees ik net "met vriendje" dus ben benieuwd wie of wat hij meeneemt. Zie er niet uit in mn slaapkloffie
Of een trio.quote:
Dan valt 'toekijken terwijl jij met zijn vriend neukt' ook af.quote:Op zondag 12 juli 2015 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Trio wordt t al niet meer. Vriendje van is net vertrokken
Deceptiequote:Op zondag 12 juli 2015 08:16 schreef Cue_ het volgende:
Trio wordt t al niet meer. Vriendje van is net vertrokken
niemand hier neuktquote:Op zondag 12 juli 2015 10:42 schreef All-out het volgende:
goeiemorgen mensen
wat een geneuk weer hier
lekkerquote:Op zondag 12 juli 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist een buffalo worm gegeten. Ik voel me net een avonturier.
Was het eetbaar?quote:Op zondag 12 juli 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist een buffalo worm gegeten. Ik voel me net een avonturier.
Ja hoor. Straks roerbakken met wat groenten. Ben benieuwd.quote:
hahaaquote:Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgenvroeg bijzondere dingen gezegd tegen de verkeerde vrouwen op wa dus even een ochtendje damage control met een sterk kopje koffie.
Yep, ik had een vrouw complimenten verzonden over haar borsten maar die heeft amper borsten, was voor een andere vrouw bedoeld dus dat werd weer een hilarisch gesprekquote:Op zondag 12 juli 2015 10:55 schreef All-out het volgende:
[..]
hahaaben je weer te laat gaan slapen?
haha! amper borsten zijn ook mooie borstenquote:Op zondag 12 juli 2015 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, ik had een vrouw complimenten verzonden over haar borsten maar die heeft amper borsten, was voor een andere vrouw bedoeld dus dat werd weer een hilarisch gesprek
De buurvrouw was al naar bed dus de halve nacht veroveringsverhalen aan mogen horen van de buurmanquote:Op zondag 12 juli 2015 11:08 schreef All-out het volgende:
[..]
haha! amper borsten zijn ook mooie borstenen hoe was het bij de buurvrouw dan?
quote:
mehquote:Op zondag 12 juli 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De buurvrouw was al naar bed dus de halve nacht veroveringsverhalen aan mogen horen van de buurman
haha sukkelquote:Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgenvroeg bijzondere dingen gezegd tegen de verkeerde vrouwen op wa dus even een ochtendje damage control met een sterk kopje koffie.
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik energie kan maken om wat leuks uit de kast te trekkenquote:
Goed plan, trekken.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik energie kan maken om wat leuks uit de kast te trekken
hihaho ik zei trekken
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ben druk bezig man...
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Doe niet zo vrolijk
LAAT MEquote:
Dqodruktemakertjequote:
Douche-ze, Lolaatjequote:
quote:
Verder ben je wel lief hoorquote:
Caliquote:
Wie noem jij een hondquote:
Blaf haar eens niet afquote:
Je doet je naam eer aanquote:
Kan Cali prima handelenquote:Op zondag 12 juli 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blaf haar eens niet af
[..]
Je doet je naam eer aan
ik doe mn best, thijsquote:Op zondag 12 juli 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blaf haar eens niet af
[..]
Je doet je naam eer aan
Depends on how you look at itquote:Op zondag 12 juli 2015 11:51 schreef All-out het volgende:
[..]
ik doe mn best, thijsdat was een soort van compliment toch?
Hmmm, billenquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:58 schreef Dqod het volgende:
lets do this like a prison break, I wanna see you squeal and shake lalalala
True, billen kletsen.quote:
Zo zo :$quote:
Jij weet alle verzekeringen van je partners?quote:
Regelen we altijd ff vantevoren, ja. Je weet maar nooit wanneer het eens nodig is.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij weet alle verzekeringen van je partners?
Hoe zien je benen er inmiddels uit?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regelen we altijd ff vantevoren, ja. Je weet maar nooit wanneer het eens nodig is.
Littekenbehandelingen enzo
Verstandigquote:Op zondag 12 juli 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regelen we altijd ff vantevoren, ja. Je weet maar nooit wanneer het eens nodig is.
Littekenbehandelingen enzo
Hoe is het?quote:
Vanochtend m'n billen en borsten. Nu even niks, ik zit op de bank en geniet van een komkommertjequote:
Goedquote:
MIquote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanochtend m'n billen en borsten. Nu even niks, ik zit op de bank en geniet van een komkommertje.
Is de regen voorbij daar ja?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Net terug van 't strand. En als het zonnetje even doorzet, kan ik straks nog even een wasje doen
.
Vanaf vanmorgen 9 uur. Maar het is nog wel heel vochtig in de lucht, dan droogt de was nietquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanochtend m'n billen en borsten. Nu even niks, ik zit op de bank en geniet van een komkommertje.
Ben behoorlijk hitsig vandaag, dus deze MIquote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zondag 12 juli 2015 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben behoorlijk hitsig vandaag, dus deze MI
Geen idee, ff kijkenquote:Op zondag 12 juli 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe zien je benen er inmiddels uit?
Hehehehequote:
Ja prima, druk weekend gehad, vandaag ff rustig aan doen en hitsig zijn.quote:
How do you knowquote:
Hitsig zijn? Met dit weer?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja prima, druk weekend gehad, vandaag ff rustig aan doen en hitsig zijn.
pure fantasie, ik zwijmelde gewoon evenquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
How do you know?
[..]
Hitsig zijn? Met dit weer?
Ja sinds gisteren ineens, net of ik krols benquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
How do you know?
[..]
Hitsig zijn? Met dit weer?
Rare combi maar wel lekker, schijfjes komkommer met ketchupquote:
Hij is met Cue_ op stap geweest.quote:
*Vies lachjequote:Op zondag 12 juli 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren ineens, net of ik krols ben![]()
Maar vanavond waarschijnlijk een bbq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |