SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nee hij werkt beter met de emoticon links hoor.quote:
Nou dan kan het tv'tje wel even uit.quote:
Danny mis ik ook wel. Het format is verder prima hoor, maar wat elementen zijn jammerlijk verloren gegaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb dat met Vera en Diekstra...op de 1 of andere manier mist er toch wat aan deze show.
Ik heb weinig met de AMAZING Stroopwafels.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Ben dat stomme liedje kotsbeu
Danny zit niet graag in tentjes, heb ik hem persoonlijk in Utreg horen zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Als Gesink straks de Tour heeft gewonnen komt Danny Vera zijn nieuwe hit "Yellow Glow" spelen.
Jij volgt die jongen ook naar elk optreden he.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny zit niet graag in tentjes, heb ik hem persoonlijk in Utreg horen zeggen.
Laurenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lauren Verster was deze week bij Dries en Gunther.
Mag ik nu je handtekening?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny heeft maar twee echte fans, Karina en ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij volgt die jongen ook naar elk optreden he.
Mag ik je oor aanraken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou... ik vind hem ook hartstikke leuk hoor en ik begrijp niet waarom hij niet bij TdJ is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny heeft maar twee echte fans, Karina en ik.
Ik dacht dat jij meer van Menthal Theo wasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou... ik vind hem ook hartstikke leuk hoor en ik begrijp niet waarom hij niet bij TdJ is.
Ik hou ook meer van andere muziek maar ik vind Dries en Danny Vera gewoon bij TdJ hóren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van Menthal Theo was
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Als Gesink straks de Tour heeft gewonnen komt Danny Vera zijn nieuwe hit "Yellow Glow" spelen.
Daar heeft onze vriend Thomas wel wat voorquote:Op zondag 12 juli 2015 21:35 schreef Marcoss het volgende:
Wordt nog leuk met die oudjes in de bergritten straks..
Ik had ook iets met doping verwacht ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:01 schreef wimderon het volgende:
Ik had gehoopt dat er een lege bloedzak van Rini Boogerd in dat pakketje van Frank zou zitten
Haha ja dit dus, ik weet niet of hij daar wel zou om kunnen lachen. Het zit hem erg diep dat dopinggebeuren, bleek ook wel uit die bekenning. Daarom doen ze t niet ook. Alleen had ik van een adrem progamma wel wat anders verwacht.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:01 schreef wimderon het volgende:
Ik had gehoopt dat er een lege bloedzak van Rini Boogerd in dat pakketje van Frank zou zitten
Probleem is dat je op de vierde avond dezelfde anekdotes als op de eerste avond hoortquote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks mis met Gertje. Brengt toch altijd wat reuring in de show.
Klopt, Gertje is wel wat door z'n anekdotes heen idd, maar nu de show maar een uurtje duurt is er sowieso minder tijd voor anekdotes. Hoop vooral op een paar mooie discussies tussen Eddy, Boogerd en Gertje. Daar zit gewoon voor 100 jaar wielerervaring.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is dat je op de vierde avond dezelfde anekdotes als op de eerste avond hoort
De rustdag anekdote kan hij dit jaar gelukkig alvast overslaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is dat je op de vierde avond dezelfde anekdotes als op de eerste avond hoort
Boom slaat hem helemaal aan gortquote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Marcoss het volgende:
Gewoon een bokswedstrijdje organiseren tussen Boom en Zonneveld straks
twitter:arjanschouten twitterde op maandag 13-07-2015 om 20:50:02In Tarbes slaapt 1 ploeg. @Ride_Argyle . Alhoewel, slapen?? Hotel naast een live-concert. http://t.co/sh1NdsMEQh reageer retweet
twitter:Brammos85 twitterde op maandag 13-07-2015 om 20:54:05@thijszonneveld je bent zojuist soort van bedreigd door Lars Boom bij Tour du Jour. Thoughts? reageer retweet
Je bent echt een debiel als je dit als bedreiging opvatquote:Op maandag 13 juli 2015 20:56 schreef Joezi het volgende:
twitter:Brammos85 twitterde op maandag 13-07-2015 om 20:54:05@thijszonneveld je bent zojuist soort van bedreigd door Lars Boom bij Tour du Jour. Thoughts? reageer retweet
twitter:WoutPennen twitterde op maandag 13-07-2015 om 20:40:09#rtl7#tourdejo sorry ik heb ook op 37 jarige leeftijd teelbal kanker gekregen. Nooit doping gebruikt voor die tijd. En ik ben nu 49 en ok reageer retweet
Wat een dooie lullen in dat fietswereldje. Het kan nog geen volle zin uitspreken en het staat stijf van de doping.quote:
Jou hoeven we dus niet meer te verwachten in topics over wielrennen?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een dooie lullen in dat fietswereldje. Het kan nog geen volle zin uitspreken en het staat stijf van de doping.
Hij heeft geen autocue zoals Geneequote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een dooie lullen in dat fietswereldje. Het kan nog geen volle zin uitspreken en het staat stijf van de doping.
twitter:rtl7tourdujour twitterde op maandag 13-07-2015 om 19:25:20Straks is Frank Evenblij nog eenmaal te gast in #tourdujour. Vanaf morgen: @Gertjakobs64. @RTL7, 20.30 uur! http://t.co/nh3jNQSvdr reageer retweet
Ik zag er vrijdag eentje, ook een ploegleider volgens mij, die moest je helemaal de woorden uit zijn bek trekken, kolere.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
benieuwd of hij eens met wat nieuwe verhalen komtquote:Op maandag 13 juli 2015 21:12 schreef Karina het volgende:
Misschien al gepost maar ik zie het nu pas, vanaf morgen Gertjetwitter:rtl7tourdujour twitterde op maandag 13-07-2015 om 19:25:20Straks is Frank Evenblij nog eenmaal te gast in #tourdujour. Vanaf morgen: @Gertjakobs64. @RTL7, 20.30 uur! http://t.co/nh3jNQSvdr reageer retweet
Nee joh is juist leuk als hij WEER met hetzelfde komtquote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
benieuwd of hij eens met wat nieuwe verhalen komt
Die anekdotes van dat criterium en die Mercedes blijven goedquote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
benieuwd of hij eens met wat nieuwe verhalen komt
En zondag fish-o-maniaquote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag weer een tv-toernooi dartsenGENOT.
In Italië hadden ze tijdens de Giro deze commercials met Dumoulin en Degenkolb zelfs nagesynchroniseerd.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Alpecin-reclames zijn nog slechter dan het fietsniveau van Kenny van Hummel.
Febo Effect.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Jinek topic heeft hetzelfde effect. Het is niks, maar toch blijven kijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Jou hoeven we dus niet meer te verwachten in topics over wielrennen?
#samenstrijdenvooreenplekjeindetop16vandeorderofmeritquote:
Ambachtelijke ragout.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#samenstrijdenvooreenplekjeindetop16vandeorderofmerit
#tweederondeexittegentaylor
#schuldvandiabetes
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De PedoDarter legt zijn telefoon goed op 't tafeltje, dan gaat het wel lukken.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat PedoJelle onze alcoholverslaafde eruit tikken.
Maakt net als Diekstra goede items idd. Zouden prima samen Holland Sport of iets dergelijks kunnen doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat we Frank zo weinig op de TV zien, prima kerel.
Dat bureau sport verdient dan ook een vast plekje op npo 3quote:Op maandag 13 juli 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat we Frank zo weinig op de TV zien, prima kerel.
Afgelopen weekend de Bungalow met 6-1 scheelgedraaid. Zes nul gewonnen van dat dansende Afrikaantje en verloor helaas van de gepantserde bushalte.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De PedoDarter legt zijn telefoon goed op 't tafeltje, dan gaat het wel lukken.
Hij weegt 168 kilo ik snap dan ook niet waarom hij dan van die voor hem strakke shirts aantrektquote:
Virenque?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke Fransman won voor het laatst op 14 juli?
Nairo gaat de Tour winnenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Froome gaat morgen iedereen slopen. Saaie Tours sinds die kut Froome.
voeckler of fedrigoquote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nein, nein, nein, nein, nein.
Tien jaar geleden.
A Moncoutie lees ik nu, wist ik niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nein, nein, nein, nein, nein.
Tien jaar geleden.
Wel met een goed passen condoom omquote:Op maandag 13 juli 2015 21:38 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zou dat wijf doen in dat zwembad.
Zulke grote condooms zijn er niet. Ze zitten altijd super strak dus echt goed passen ze niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer dat Frank er vandaag niet bij is.
daar is helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Martinello het volgende:
Gert gaat weer 1000 keer de naam Van Poppel noemen.
Dat is een gimmick.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:36 schreef zoem het volgende:
Schijnbaar een moeilijke plaatsnaam om uit te spreken
als hij niet afstapt wegens diarreequote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Westra wint gewoon de etappe naar de Sjamps Eliezees.
Eigen schuld als je zulke stomme vragen stelt. "Is de Tour nu beslist?"quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:47 schreef Sked het volgende:
Bedankt voor het ophoesten van een paar clichés, Chris
Nederlanders hebben natuurlijk wel een bepaalde geschiedenis hèquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Gertje heeft gelijk; als Froome aan de dope zit, dan zit De Gees het ook.
Nu braak je onzin.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:50 schreef TLC het volgende:
En nog altijd... Wiggins die de tour wint.. come on, die kwam eerst nooit een verkeersheuvel over![]()
Aanslaan in de zin van?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:50 schreef TLC het volgende:
Wielrennen slaat toch niet aan in Engeland hoorde ik vandaag op Radio 1, ondanks alle verkrampte pogingen van Sky.
Dank je, dat wilde ik maar net zeggen, morgen wint Sinkeldamquote:
Wiggins zat een keer bij Graham Norton, dan heb je wat bereikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:59 schreef TLC het volgende:
[..]
er nauwelijks aandacht voor is in de media
Hopelijk gaan er geen doden vallenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een flopshow worden de bergen met DE ANDERE TOUR.
Nu alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopleijk gaan er geen doden vallen
*Vrouwensport is geen sportquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu alleen maar vrouwen.
Vrouwenwielrennen is geen sport.
Vrouwen dartsen is wel genot.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu alleen maar vrouwen.
Vrouwenwielrennen is geen sport.
Ik kijk er wel naar, maar het is soms niet om uit te houden. Wel leuk als Dobromyslova tegen Sherrock gooit, maar als vrouwen met het syndroom van down gaan gooien, is De Kwis nog interessanter.quote:
Ik hoop dat die 87-jarige nog een etappetje mee pakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan er geen doden vallen
Vind het altijd wel leuk dat ze 30 pijltjes nodig hebben om uiteindelijk de dubbel 1 te raken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar, maar het is soms niet om uit te houden. Wel leuk als Dobromyslova tegen Sherrock gooit, maar als vrouwen met het syndroom van down gaan gooien, is De Kwis nog interessanter.
Als ik mee ga doen, maak ik ze allemaal in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk dat ze 30 pijltjes nodig hebben om uiteindelijk de dubbel 1 te raken.
That's the spirit, Stijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mee ga doen, maak ik ze allemaal in.
Volgens Gertje hadden we de afgelopen tien jaar een keer of acht de Tour gewonnen met 64 rittenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Gertje gaat Lau een etappe winnen
Zit die mongool daar ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor LEVE DE FIETS.
Met Blaudzoen.
Gertje kan soms wel 's een beetje doorslaan met z'n enthousiasme idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Gertje hadden we de afgelopen tien jaar een keer of acht de Tour gewonnen met 64 ritten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |