quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik word echt gek van wtf ze daar ook aan het doen zijn.
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.quote:
Je ogen tranen een beetje, nog steeds rode oogjes?quote:
dat is lief van jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.![]()
Jullie allemaal trouwens
Ga je nu ook een afscheidstopic aanmaken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.![]()
Jullie allemaal trouwens
quote:
Nee, ik kan niet tegen kwetsende opmerkingen over mijn telefoon dus als ik iets aanmaak in KLB ben ik vanavond al dood.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je nu ook een afscheidstopic aanmaken?
We zullen allemaal een telefoon op de kist leggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie allemaal trouwens
is er drank?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie allemaal trouwens
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen allemaal een telefoon op de kist leggen.
Tuurlijk. Karel (telefoon) hield van drank.quote:
Nooit zo'n last van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ogen tranen een beetje, nog steeds rode oogjes?
Koud manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben kapot/hvjjn
Briesje buiten is wel lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe ging je gesprek vanochtend?
daar kan ik mijn verdriet niet mee verdrinken.quote:
Bier ook goed?quote:
Welke drank had zijn voorkeur? En dsn uitgieten over de kist?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.
[..]
Tuurlijk. Karel (telefoon) hield van drank.
Een telefoon met voorkeur voor iets vloeibaars. Ra ra hoe die kapot gegaan isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bier ook goed?
En hoi Yv
[..]
Welke drank had zijn voorkeur? En dsn uitgieten over de kist?
Wat? Al uitgebreid besproken zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |