Gefietst, naar een strandje geweest in Nijmegen, water in (bizar koud) en in de weer met een kleine die iets te veel energie heeft.quote:
Omdat ik een kritiek geef, wow snel gepikeerd dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just telling you how I feel about you.
Gaat briljant wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck, echt he?"The red capes are coming"
Jij geeft geen kritiek.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik een kritiek geef, wow snel gepikeerd dan.
een kleine? oppassen oid?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefietst, naar een strandje geweest in Nijmegen, water in (bizar koud) en in de weer met een kleine die iets te veel energie heeft.
Nee, gisteren op t terrasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die is niet hier. Zit alleen op de bank te twijfelen of ik een kopje thee neem of naar bed ga.
En dan kom je niet even buurten in Arnhem? Tsssquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefietst, naar een strandje geweest in Nijmegen, water in (bizar koud) en in de weer met een kleine die iets te veel energie heeft.
Had je geen backup op je andere telefoon?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heel goed, alleen niets aan gehad want ik heb het opgenomen op de telefoon en m'n telefoon is nu kapot.
Maart volgend jaar. Moet kunnenquote:
Beetje jammer, dit :$quote:
Volgens mij de keer dat ik zei dat de liefdagboek posts overbodig waren reageerde je ook al zo gepikeerd. Dus ja dan maar het op een irritante manier duidelijk proberen te maken. Zo rol ik. Letterlijk want ik ben dik.quote:
Waarom boeit het jou zo hoe ik postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij de keer dat ik zei dat de liefdagboek posts overbodig waren reageerde je ook al zo gepikeerd. Dus ja dan maar het op een irritante manier duidelijk proberen te maken. Zo rol ik. Letterlijk want ik ben dik.
Yupquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat briljant worden
En vandaag ook al gehoord dat er een briljant Batman verhaal in mature animated vorm gaat verschijnen
Nou voor mij is dat wel een klein wonder...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
een kleine? oppassen oid?
en bikkel hoor. dat water in.
Nope, 1 keer per weekend is wel genoeg toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, gisteren op t terras
[..]
En dan kom je niet even buurten in Arnhem? Tsss
Of je houdt gewoon je mond dicht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij de keer dat ik zei dat de liefdagboek posts overbodig waren reageerde je ook al zo gepikeerd. Dus ja dan maar het op een irritante manier duidelijk proberen te maken. Zo rol ik. Letterlijk want ik ben dik.
Last, mwah. Het is meer een heel vraagstuk geworden waarom alles van jouw hond zo belangrijk is. Je post nog net niet in welke vorm zijn drol lag toen hij vanmorgen gescheten heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou zo hoe ik post? Heb je er daadwerkelijk zoveel last van?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Last, mwah. Het is meer een heel vraagstuk geworden waarom alles van jouw hond zo belangrijk is. Je post nog net niet in welke vorm zijn drol lag toen hij vanmorgen gescheten heeft.
quote:
Wanneer komt die?quote:
Sorry, ik zal in jouw bijzijn immer classy zijn :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |