Ergens heb ik het idee dat er behoorlijk wat verschil zit tussen mij en hem.quote:
Grapjequote:
Cute! Ik wilde een filmpje van mijn hond uploaden die vanmiddag een ijsje aan het eten (likken) was, maar mijn telefoon is helaas kapot.quote:
Zondequote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Cute! Ik wilde een filmpje van mijn hond uploaden die vanmiddag een ijsje aan het eten (likken) was, maar mijn telefoon is helaas kapot.
Runderstrot.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar, een placenta of zo
Waar haal je dat soort dingen?quote:
Leuk, waar heb je gefotografeerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:30 schreef xcachie het volgende:
[..]
Paarden, het springen voornamelijk. Hoe kan het ook anders
Jij weet best hoe ik over je denkquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaaja... Nee goed dat ik het weet, eh.
Ok, wist niet dat dat soort dingen vrij verkrijgbaar warenquote:
Is het niet. Moet je specifiek om vragen en niet iedere slager heeft het. Enkel de slagers die zelf de karkassen verwerken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, wist niet dat dat soort dingen vrij verkrijgbaar warenLijkt me wel goed eten voor een hond
achter de camera denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk, waar heb je gefotografeerd?
En hoi allemaal
Goed dat je er eentje hebt weten te vinden dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet. Moet je specifiek om vragen en niet iedere slager heeft het. Enkel de slagers die zelf de karkassen verwerken.
Ik ook, maar gister al een middelmatige pizza gehad en er staat nu een ovenschotelkliekje op te warmen. Maar dat duurt nog wat langerquote:
middelmatige pizza is zonde altijd. want pizza.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ook, maar gister al een middelmatige pizza gehad en er staat nu een ovenschotelkliekje op te warmen. Maar dat duurt nog wat langer
joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Slimme man![]()
Ik bedoel natuurlijk op welke paardenwedstrijd
Voor ino maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen foto's stuurde, dat beweerde je vanmorgen bij hoog en laag tenminste
Nou ja, het was al betere middelmaat dan die van twee weken geleden. Maar volgende week kom ik weer in de buurt van een betere pizzeriaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:53 schreef perro. het volgende:
[..]
middelmatige pizza is zonde altijd. want pizza.
hier zit maar 1 italiaan en die pizza's van hem smaken niet zo vind ik. dus altijd dominos. ook niet top maar stukken beter dan de italiaan. go figure.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, het was al betere middelmaat dan die van twee weken geleden. Maar volgende week kom ik weer in de buurt van een betere pizzeria
Je gaat naar Napels?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, het was al betere middelmaat dan die van twee weken geleden. Maar volgende week kom ik weer in de buurt van een betere pizzeria
Ocharmequote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
hier zit maar 1 italiaan en die pizza's van hem smaken niet zo vind ik. dus altijd dominos. ook niet top maar stukken beter dan de italiaan. go figure.
Toch beleefd dat hij zich even voorsteltquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef Inolvidable het volgende:
Telefoon van Ino:
'Hoi, ik ben een Galaxy s4 mini'
Ok.
Telefoon gaat vervolgens weer op zwart.
jup. de stad waar je klappen krijgt als je op straat aangeboden drugs vriendelijk weigert.quote:
zonde. een iphone is zoveel fijner dan dat android.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef Inolvidable het volgende:
Telefoon van Ino:
Ok.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch beleefd dat hij zich even voorstelt
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
zonde. een iphone is zoveel fijner dan dat android.
Is het een stad joh?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:59 schreef perro. het volgende:
[..]
jup. de stad waar je klappen krijgt als je op straat aangeboden drugs vriendelijk weigert.
las ik gister althans. maar het is kermis dus dan blijf ik weg uit het centrum. waar ik toch al bijna nooit kom.
Opladen dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef Inolvidable het volgende:
Telefoon van Ino:
Ok.
Jammer, want Napelsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik typte betere hè![]()
Maar wie weet ooit nog, dit jaar in ieder geval niet meer
iets meer dan 100.000 inwoners.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is het een stad joh?
Hoe belandt je überhaupt in Helmond eigenlijk?
Mary!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk, waar heb je gefotografeerd?
En hoi allemaal
Blijft jammer hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:03 schreef perro. het volgende:
[..]
iets meer dan 100.000 inwoners.
geboren en getogen en helaas geen mogelijkheden om ergens anders te gaan wonen. anders was ik allang ge-emigreerd.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:03 schreef perro. het volgende:
[..]
geboren en getogen en helaas geen mogelijkheden om ergens anders te gaan wonen. anders was ik allang ge-emigreerd.
Verhuis naar Tilburgquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:03 schreef perro. het volgende:
[..]
Ja vanmiddagquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Thijs
Nog lekker getourd vandaag?
Whutquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:08 schreef Belsezar het volgende:
Zo, de kortste bbq die ik ooit gehad heb, ik ben alweer thuis
En jij gisteren mijn telefoon maar uitlachen...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef Inolvidable het volgende:
Telefoon van Ino:
Ok.
ik heb al een koophuis, toen ik nog deels afgekeurd was (wao) gekocht. daarna volledig afgekeurd (lang persoonlijk verhaal) en nu zit ik dus klem. met zo ongeveer alles wel, je wereld wordt heel erg klein als je afgekeurd bent en daardoor eigenlijk niet echt iets meer kunt opbouwen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verhuis naar Tilburg
Waar ik heen ga is nog wel wat te koop
And this where the magic happens *wink wink*quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja vanmiddagEven met Ino gemeet en haar mijn huis laten zien. Vanavond met een vriend van me hetzelfde doen en dan wat langer toeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |