ze willen je allemaal vergeetmenietje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat heb ik er mee te maken?
[..]
Vast wel ja, maar geen Catalaanse taal in ieder geval. Mja, heb er wel zin in maar moet van tevoren nog zoveel regelen hier.
quote:
ik heb gisteren andijvie gemaakt maar nu nog geen zin in. doe ik vannacht wel. mijn ritme is toch al jaren fucked up.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh daar heb ik ook aan gedacht vandaag![]()
Maar nu niet meer echt zin in
Kan ook een typefout zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:24 schreef Inolvidable het volgende:
Spanjaarden en Engels.![]()
''the complete development of the persona and her professional excellence''
Persona
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ze willen je allemaal vergeetmenietje.
ach. lekker in de stemming komen alvast
Klopt, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er zoiets in staat.quote:
Ah okéquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er zoiets in staat.
Ach ik heb net mn ontbijt opquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb gisteren andijvie gemaakt maar nu nog geen zin in. doe ik vannacht wel. mijn ritme is toch al jaren fucked up.
volgens mij kan dat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:24 schreef Inolvidable het volgende:
Spanjaarden en Engels.![]()
''the complete development of the persona and her professional excellence''
Persona
quote:A persona (plural personae or personas), in the word's everyday usage, is a social role or a character played by an actor. The word is derived from Latin, where it originally referred to a theatrical mask.
de pizza wordt mijn ontbijt. laat wakker ditdat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik heb net mn ontbijt op![]()
Fuckedup ritme rules
Ja maar jij neukt een vrouw nog niet al ligt ze urenlang wijdbeens met een fiep voor je neus te kreunen, dan wil je nog eerst een goed kennismakingsgesprek met een goed glas wijn en decorumquote:
Nice!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:30 schreef perro. het volgende:
[..]
de pizza wordt mijn ontbijt. laat wakker ditdat.
Ok.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht, ik doe, aardig als ik ben, Boor zijn avondeten in zijn voerbak. Ik dacht, dat is makkelijk. Boodschappen weggeruimd, ligt ie languit in het gras z'n eten op te eten![]()
.
Oh, klinkt grappig.quote:
Uiteraard. I have standards. I'm a teacher, so they'll have to have class.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij neukt een vrouw nog niet al ligt ze urenlang wijdbeens met een fiep voor je neus te kreunen, dan wil je nog eerst een goed kennismakingsgesprek met een goed glas wijn en decorum
maar eigenlijk heb je gelijk. de gemiddelde spanjaard kan (in mijn ervaring) geen of heel gebrekkig engels. zijn net fransen wat dat betreft.quote:
Daarom lig ik ook niet wijdbeens voor je.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. I have standards. I'm a teacher, so they'll have to have class.
net zoals uitstraling dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. I have standards. I'm a teacher, so they'll have to have class.
Nee, das meer de afstand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom lig ik ook niet wijdbeens voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |