Als ik op je zou jagen zou je het echt wel merken schatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niets. Hij is gewoon helemaal dood. Vind het wel lekker rustig zo. Al die mannen zoals UitStraling die me heel de dag appen, om gek van te worden.
Oh, zeker wel, tis een toffe gast. Ben alleen benieuwd of hij komende week overleefdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat betaalt zich nog wel terug, weet ik zeker
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zeker wel, tis een toffe gast. Ben alleen benieuwd of hij komende week overleefdHij zit in de organisatie van de lokale festa. Die festa's stellen niet zoveel voor meestal, een processie, een marching band en wat vuurwerk. Maar in dat kleine kutdorp waar hij woont gaat het echt een hele week los
Nope, niet raar. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat me daar te wachten staat aangezien ze zo ontzettend duidelijk zijn over hun programma's en dergelijke.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
mij lijkt alleen dat de spaanse en catalaanse cultuur nogal invloed op elkaar hebben (gehad), vandaar. lijkt me niet zo'n rare vraag?
quote:This course allows to know the key political development from the tardofranquismo Spanish to this day, through its events and key players.
aha. oki. nieuwsgierigheid ook weer bevredigd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ze al een minor over de Basken doet.
Prima, maar buiten is het nog beterquote:
yats beweert wel meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen foto's stuurde, dat beweerde je vanmorgen bij hoog en laag tenminste
Ja dat was top! Goed stapmaatjequote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe was het met Hosti? Enske op z'n kop gezet?
Standaard leven dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:20 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, de mannen zijn hongerig en ino is er
Daarom heb ik soepquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:20 schreef All-out het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik op je zou jagen zou je het echt wel merken schat
ah. vanaf de dictatuur van generaal franco tot nu. dan vermoed ik dat er ook wel wat catalaanse (en inderdaad baskische) geschiedenis/cultuur in verweven zit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, niet raar. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat me daar te wachten staat aangezien ze zo ontzettend duidelijk zijn over hun programma's en dergelijke.
[..]
Ik hoef gelukkig nog niet dood.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik op je zou jagen zou je het echt wel merken schat
Zie dit als een opwarmertje:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan moeten alle zeilen bij worden gezet jaHoe kleiner het dorp hoe uitbundiger soms
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:20 schreef All-out het volgende:
[..]
Vast wel ja, maar geen Catalaanse taal in ieder geval. Mja, heb er wel zin in maar moet van tevoren nog zoveel regelen hier.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:22 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. vanaf de dictatuur van generaal franco tot nu. dan vermoed ik dat er ook wel wat catalaanse (en inderdaad baskische) geschiedenis/cultuur in verweven zit.
jaloers. je zult er wel zin in hebben nietwaar?
Fok! For Life?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |