Ik moet gaan sparen voor een PS4quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:53 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig komt Fallout 4 er binnenkort aan, de enige RPG die leuk is omdat het tenminste niet van dat zweverige fantasy gebeuren is.
Een iets te grote bonenstaak #sidoniaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je zou bij mij een te grote neus verwachten he.
Ja ik ook wel eigenlijk.quote:
Helaas blijft de rest wat achterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een iets te grote bonenstaak #sidonia
quote:
Op bepaalde vlakken wel ja. Maar dat hysterische geschreeuw over welk systeem het beste is is gewoon schijtirritant.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lig liever met mijn luie kut languit op de bank tijdens het gamen
Sluit je PC dan op de TV aan, en dan controller aansluiten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik las kuit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mensen die dit roepen altijd zulke retards hèquote:
Jeps. Maar het leukste is om een huis te bouwen en in te richten :pquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar kan je toch helemaal zo'n wereld en leven simuleren?
Ja gewoon een soort FOK! alleen met betere graphics.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar kan je toch helemaal zo'n wereld en leven simuleren?
Trololololololquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mensen die dit roepen altijd zulke retards hèWie ben jij om te bepalen wie of wat geen echte gamer is.
Een 10-jarig kindje wat niks liever doet dan tennissen op de Wii en mario karten is wmb een even 'echte' gamer als zo'n dikke nerd die zichzelf rukt omdat hij elk druppeltje zweet achter zijn Pc van het voorhoofd van welk persoon hij dan ook aan het spelen is ziet vallen.
Elitair gedoe, enkel voor de echte dumdums
Heb je dan ook zo'n LTKDV poppetje en dat je dan naar zijn huis gaat en in de keuken iets lekkers wilt pakken en dat dan de kraan verkeerd om staat?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Maar het leukste is om een huis te bouwen en in te richten :p
Degenen die zich 'echte gamer' noemer zijn vaak degenen die maandenlang alleen maar CoD spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mensen die dit roepen altijd zulke retards hèWie ben jij om te bepalen wie of wat geen echte gamer is.
Een 10-jarig kindje wat niks liever doet dan tennissen op de Wii en mario karten is wmb een even 'echte' gamer als zo'n dikke nerd die zichzelf rukt omdat hij elk druppeltje zweet achter zijn Pc van het voorhoofd van welk persoon hij dan ook aan het spelen is ziet vallen.
Elitair gedoe, enkel voor de echte dumdums
Ik mag van de rechter geen kleine meisjes meer op straat over het hoofd zeiken, dus niet iedereen is het hier over eensquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trolololololol![]()
Iedereen moet gewoon lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
Ik speel de laatste weken alleen maar fifa, ik was er net een beetje op uitgekeken en met het nieuwe seizoen defiance op die game overgestapt, tot mijn controller dus besloot aids te krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die zich 'echte gamer' noemer zijn vaak degenen die maandenlang alleen maar CoD spelen
Nee maar de keuken moet nog dus dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n LTKDV poppetje en dat je dan naar zijn huis gaat en in de keuken iets lekkers wilt pakken en dat dan de kraan verkeerd om staat?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar de keuken moet nog dus dat is wel een goed idee
Dan wil ik wel picsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar de keuken moet nog dus dat is wel een goed idee
Kijk Fylax even alfa doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
In de Sims zet ik altijd een hek bij de keuken zodat de vrouw altijd in de keuken is.
Dus je krijgt wel heel veel eten maar geen sexy time?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
In de Sims zet ik altijd een hek bij de keuken zodat de vrouw altijd in de keuken is.
Sims kennende laat die vrouw dan de keuken afbranden en verzuipt de man in het zwembadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel heel veel eten maar geen sexy time?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
ook meteen de enige plek waar een vrouw bij je in de buurt wil komen, de virtuele wereldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
Je kan ze kookboeken laten lezen en dan voorkom je datquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sims kennende laat die vrouw dan de keuken afbranden en verzuipt de man in het zwembad
Zou jij ook eens moeten doen danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ze kookboeken laten lezen en dan voorkom je dat
Er staat een bed in de keuken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel heel veel eten maar geen sexy time?
Haha, ja joh. Daarom heb ik tientallen foto's met meisjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
ook meteen de enige plek waar een vrouw bij je in de buurt wil komen, de virtuele wereld
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha, ja joh. Daarom heb ik tientallen foto's met meisjes.
Goed bezig Fiel, mogen wij hiervan meegenieten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je ze daarna wel weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
#gaybestfriendquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax snapt nog niet dat een foto met een meisje geen dampende seks is.
Daar hebben we het nu niet over, tim zegt dat meiden niet bij mij in de buurt willen komen, maar de foto's zeggen wat anders.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax snapt nog niet dat een foto met een meisje geen dampende seks is.
Hap niet zo joh :pquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu niet over, tim zegt dat meiden niet bij mij in de buurt willen komen, maar de foto's zeggen wat anders.
Nou, daar heb je me toch even goed tuk zegquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu niet over, tim zegt dat meiden niet bij mij in de buurt willen komen, maar de foto's zeggen wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |