SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 19:27:21 ]
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki op facebook is alleen voor de elite weggelegd
Is dit een bedreiging?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Levert extra veel XP op.
Als ik je zou killen.
No shitquote:
Dat klopt. Ik kill alleen 'mensen' in spellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat ze het over een spel heeft. Hoop ik
*lovesquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken nog wel een spel waar corrie bonuspunten in zou opleveren
Carmageddon?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken nog wel een spel waar corrie bonuspunten in zou opleveren
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks komt involdiable haar tetters laten zien.
Ik speel dan wel zelden shooters, maar die Playstation staat hier niet voor niks al jarenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je geen gamer bent snap je het wellicht niet he
Carmegeddon. In een zo'n spel krijg je bonuspunten als je een bejaarde doodrijdtquote:
Ah dat spel speel ik niet. Nou ja ben ik dus ook een elitequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Carmegeddon. In een zo'n spel krijg je bonuspunten als je een bejaarde doodrijdt
Corrie schiet niet, die killed je gewoon met een zwaard, net als een highlander.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik speel dan wel zelden shooters, maar die Playstation staat hier niet voor niks al jaren
There can be only onequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie schiet niet, die killed je gewoon met een zwaard, net als een highlander.
Kan ook nog ja, ik ben niet zo van de fantasygames.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie schiet niet, die killed je gewoon met een zwaard, net als een highlander.
Ik speel nu een priest dus ik kil je met een boek en een mace.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat schreeuwt ze dan altijd. Daarna neemt ze slok wijn, tipt het as ff van dr peuk en gaat op naar de volgende kill.quote:
Hoe heet je character? WebGod?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel nu een priest dus ik kil je met een boek en een mace.
Ik zou het spelen joh!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij zouden ze een goddelijk spel van Highlander kunnen maken
Zou downloaden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij zouden ze een goddelijk spel van Highlander kunnen maken
Als het al bestaat, is het waarschijnlijk net zo kut als de sequelsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het spelen joh!
ZOu dat niet al bestaan trouwens.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Escha. En de guild heet 'je bent zelf een guild'
Gemiste kans. Dat terwijl ze ook een 'je moeder is een guild' hadden kunnen makenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Escha. En de guild heet 'je bent zelf een guild'
Lol als ik nog een keer een horde aanmaak doe ik datquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gemiste kans. Dat terwijl ze ook een 'je moeder is een guild' hadden kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |