Tsja, kiezen ze zelf voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Trouwens, sowieso nogal apart want als ik was gebleven zonder wat te zeggen had ik hun privegesprekken zo kunnen lezen. Beetje raar.
Ik leef nog dus alles is onder controle.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan is het toch een vorm van anafylaxie, hahaha wat een prachtig woord godverdomme. Maar serieus, ik had er allang mee naar de dokter gegaan.
Is wat anders dan een hele groep. Ik zag opeens triljoen berichten van die wijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja, kiezen ze zelf voor.
Als ik jouw nummer heb kan ik je ook gewoon een appje sturen, hoef je ook niets voor te "accepteren".
Waren ze lekker?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wat anders dan een hele groep. Ik zag opeens triljoen berichten van die wijven
IJshockeysletjes, ik verwacht er niet veel van.quote:
quote:
Ik kom ook wel eens zomaar in een groepsgesprek, dan leave ik gewoon (en blokkeer eventueel de beheerder)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wat anders dan een hele groep. Ik zag opeens triljoen berichten van die wijven
Ik zag ze niet he? Maar het waren Hockeytrutjes dus je kunt zelf beslissen of dat wat voor je isquote:
Misschien heb je zo ook per ongeluk de Fylax Gefeliciteerd! groepsapp verlaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens zomaar in een groepsgesprek, dan leave ik gewoon (en blokkeer eventueel de beheerder)
Daar kan ik het best op. Hoewel ik over het algemeen vaak aangetrokken wordt tot voetbaldamesquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ze niet he? Maar het waren Hockeytrutjes dus je kunt zelf beslissen of dat wat voor je is
Nou ik vind het irritant. Ik wil niet leaven ik wil er niet mee lastig gevallen worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens zomaar in een groepsgesprek, dan leave ik gewoon (en blokkeer eventueel de beheerder)
Geen 1 vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het nummer van Paxcon, brammetje, mortaxx, toto69, Hugecooll, wickedmen, tailfox, Etsu, johannes_vermeer volgens mij ook, en nog wel meer.
/carequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Fylax het volgende:
Ik heb het nummer van Paxcon, brammetje, mortaxx, toto69, Hugecooll, wickedmen, tailfox, Etsu, johannes_vermeer volgens mij ook, en nog wel meer.
Alsof ik dat niet eerst check.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heb je zo ook per ongeluk de Fylax Gefeliciteerd! groepsapp verlaten.
Picsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
De enige vrouw die ik op whatsapp heb is mijn zus.
Ik heb mijn moeder, best wel cru aangezien die al bijna 4 jaar dood isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
De enige vrouw die ik op whatsapp heb is mijn zus.
Voor de spannende roddels.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef Karina het volgende:
Ik wel maar ik zie niet in waarom ik zou vertellen wie.
Ik stuur je m'n nummer wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb helemaal geen FOK!kers in mijn telefoon
Bestond whatsapp toen ook al?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder, best wel cru aangezien die al bijna 4 jaar dood is
Ja OK dat wil ik dan nog wel toegeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt sowieso timmm en mij voor de bonuspics.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ga ik toch niet in mijn telefoon zetten, en ik ga je ook niet toevoegen op Facebook.
En mij, voor de spannende verhalen 's nachts in bedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK dat wil ik dan nog wel toegeven.
Nu zit je gewoon te liegen he.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En mij, voor de spannende verhalen 's nachts in bed
Yoki op facebook is alleen voor de elite weggelegdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind Fylax verder wel gewoon een aardige jongen hoor.
Verstandig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb fylax overal geblokkeerd. Gewoon voor de zekerheid.
Ja, en LTKDVquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki op facebook is alleen voor de elite weggelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |