Ik vind gewoon dat je overdrijft.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou je toch verwachten dat je begrijpt dat het concept overdrijven uitgaat van degene die iets op een bepaalde wijze ervaart en dat beschrijft. Overdrijven is iets groter, erger voorstellen dan dat het is.
Daar jij niet voor mij bepalen kan hoe ik iets ervaar, kan je natuurlijk ook niet stellen dat ik iets overdrijf als ik praat over wat ik van iets of iemand vind.
Het niveau van het vmbo zal wel niet zo hoog zijn, ik denk dat dat het is.
Gelukkig krijg ik de foto's wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef timmmmm het volgende:
Dat heb ik overigens met heel FOK! hoor. Ik zal mijn telefoonnummer niet zo snel aan FOK!kers geven
Ik denk 2 dagen geleden, en het is nog dik ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer gestoken? En is het nog gezwollen?
Je hoeft niet te gaan ontkennen hoor, we weten allebei dat jij mij midden in de nacht zit te WhatsAppen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat jij mijn nummer niet hebt. Ik denk dat ik dan nooit meer met rust gelaten word
Zwollequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer gestoken? En is het nog gezwollen?
Is dit echt waar?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan ontkennen hoor, we weten allebei dat jij mij midden in de nacht zit te WhatsAppen.
Als iemand jouw nummer heeft kan diegene jou gewoon toevoegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:22 schreef Karina het volgende:
Over Whatsapp gesproken. Gisteren zag ik dat ik opeens in een of ander groepsgesprek was 'beland' met mensen die ik helemaal niet ken. Ging over hockey ffsVeldhockey he. Stelletje wijven die met elkaar aan het kletsen waren. Hoe kan dat uberhaupt? Moet ik niet eerst accepteren voordat ik in zo een gesprek word gemengd?
Ik gebruik het verder zelden dus ik snap niet dat dat zomaar kan.
Ik heb jouw nummer gelijk weer verwijderd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef timmmmm het volgende:
Dat heb ik overigens met heel FOK! hoor. Ik zal mijn telefoonnummer niet zo snel aan FOK!kers geven
Wtf.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Werkt echt perfect dit, helemaal geen jeuk meer!
[ afbeelding ]
Ze kunnen je in een groep gooien, maar jij kunt zelf ook weer de groep verlaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:22 schreef Karina het volgende:
Over Whatsapp gesproken. Gisteren zag ik dat ik opeens in een of ander groepsgesprek was 'beland' met mensen die ik helemaal niet ken. Ging over hockey ffsVeldhockey he. Stelletje wijven die met elkaar aan het kletsen waren. Hoe kan dat uberhaupt? Moet ik niet eerst accepteren voordat ik in zo een gesprek word gemengd?
Ik gebruik het verder zelden dus ik snap niet dat dat zomaar kan.
Ik heb de volgende FOK!kers in mijn telefoon:quote:
Stom. Ben daar niet van gediend. Kende die mensen ook niet. Zullen wel een verkeerd nummer hebben ingetoetst.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iemand jouw nummer heeft kan diegene jou gewoon toevoegen.
Tsja, je kunt gewoon leaven wanneer je dat wil.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Stom. Ben daar niet van gediend. Kende die mensen ook niet. Zullen wel een verkeerd nummer hebben ingetoetst.
Dan is het toch een vorm van anafylaxie, hahaha wat een prachtig woord godverdommequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk 2 dagen geleden, en het is nog dik ja.
Ja ik moest even googelen hoe dat moestquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze kunnen je in een groep gooien, maar jij kunt zelf ook weer de groep verlaten.
En ik danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb de volgende FOK!kers in mijn telefoon:
isdatzo
de NWS-mods
Philosocles
Inolvidable
En misschien corrie.
Volgens mij is dat het
Och jongen tochquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Werkt echt perfect dit, helemaal geen jeuk meer!
[ afbeelding ]
Ik zal je mijn nummer even DM'en.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb de volgende FOK!kers in mijn telefoon:
isdatzo
de NWS-mods
Philosocles
Inolvidable
En misschien corrie.
Volgens mij is dat het
Gaat het niet om. Trouwens, sowieso nogal apart want als ik was gebleven zonder wat te zeggen had ik hun privegesprekken zo kunnen lezen. Beetje raar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja, je kunt gewoon leaven wanneer je dat wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |