Wat vooral gaaf is, is dat ze ook grofjes de echte geschiedenis volgen. Natuurlijk wel veel eigen invulling qua gevechten, relaties onderling etc, maar veel namen, locaties en gebeurtenissen zijn rechtstreeks terug te vinden op de wiki pagina's over de romeinse republiek en het romeinse keizerrijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
heeeey die wilde ik noemen en dacht dat ik de enige zou zijn.
Facking gave serie. Alleen de special effect en het acteer werk is niet het van jut.
Alleen is Hjordis wel een deceptie nadat je de kwaliteit van Rita gewend bent.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:05 schreef Staaf het volgende:
The Killing, The Bridge, Lilyhammer, Rita, Hjørdis.
Bates Motel. Maar die staat er niet tussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Americans, The
Better Call Saul
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Dexter
Deadwood
Fargo
Hannibal
House of Cards
Justified
Knick, The
Mad Men
Mr. Robot
Narcos
Office, The
Rectify
Shield, The
Six Feet Under
Sopranos
True Blood
True Detective
Twin Peaks
Walking Dead, The
Wire, The
Wat ga ik nu kijken?
The Killing, Homeland, Black Sails, Suits, Ray Donovan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Americans, The
Better Call Saul
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Dexter
Deadwood
Fargo
Hannibal
House of Cards
Justified
Knick, The
Mad Men
Mr. Robot
Narcos
Office, The
Rectify
Shield, The
Six Feet Under
Sopranos
True Blood
True Detective
Twin Peaks
Walking Dead, The
Wire, The
Wat ga ik nu kijken?
Dit zijn ook series die ik al gezien heb.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel. Maar die staat er niet tussen.
Band of Brothers weet ik niet maar ik zal de rest eens checken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
The Killing, Homeland, Black Sails, Suits, Ray Donovan?
Edit: Oh, dit is niet het Netflix topic. In dat geval wil ik nog Band of Brothers en The Leftovers aanraden.
OZ, The Blacklist, Game of Thronesquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Americans, The
Better Call Saul
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Dexter
Deadwood
Fargo
Hannibal
House of Cards
Justified
Knick, The
Mad Men
Mr. Robot
Narcos
Office, The
Rectify
Shield, The
Six Feet Under
Sopranos
True Blood
True Detective
Twin Peaks
Walking Dead, The
Wire, The
Wat ga ik nu kijken?
Ik zou je (op basis van dit rijtje) met name Peaky Blinders aanraden, daarna Bloodline en eventueel de nieuwe serie Vinyl van HBO (is net begonnen, zelf nog niet gezien, maar heb de verwachting dat het heel goed/tof is/gaat zijn).quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Americans, The
Better Call Saul
Boardwalk Empire
Breaking Bad
Dexter
Deadwood
Fargo
Hannibal
House of Cards
Justified
Knick, The
Mad Men
Mr. Robot
Narcos
Office, The
Rectify
Shield, The
Six Feet Under
Sopranos
True Blood
True Detective
Twin Peaks
Walking Dead, The
Wire, The
Wat ga ik nu kijken?
Trailer ziet er tof uit en ben wel een beetje fan van James Franco dus ga dat wel checken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Karina het volgende:
Deze is ook net begonnen aanrader
http://m.imdb.com/title/tt2879552/
Die ga ik ook even checken, vanwege Aaron Paulquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:47 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Trailer ziet er tof uit en ben wel een beetje fan van James Franco dus ga dat wel checken.
Kwam overigens door die trailer terecht op deze trailer en die lijkt me ook wel tof, met Aaron Paul van Breaking Bad, Rockmond Dunbar van Prison Break en van dezelfde director als Friday Night Lights.
Zou zonder Aaron Paul ook wel kijken denk ik maar hij is wel een goede toevoeging lijkt me. Had wel eens van Hulu gehoord maar wist niet dat ze net als Netflix ook eigen series maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik ook even checken, vanwege Aaron PaulSowieso hulu eens in de gaten houden, had er eigenlijk nog nooit van gehoord totdat ik 11.22.63 tegen kwam.
Ik moest flink door scrollen eer ik deze tegen kwam maar inderdaad, Hannibal. Geweldige serie!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:16 schreef andreas612 het volgende:
Sopranos en the wire
Hannibal is ook dope
Update:quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ben nu als tussendoor maar even seizoen 6 v
[..]
Ben nu als tussendoor maar even seizoen 6 van the walking dead aan het kijken, maar daar zijn ook nog maar 8 afleveringen vanuit.
Fargo de film vond ik niet zo, en ik ben eigenlijk bang dat de serie een beetje saai is met die saaie besneeuwde omgevingen. Correct me if im wrong.
Zelf zat ik te denken aan Sons of Anarchy, lijkt me ook best wel een badass serie.
Erg toffe serie... veel plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:28 schreef TLC het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met Twin Peaks, beter laat dan nooit he
Meh. Ik vond Hannibal zeer matig. Het zag er allemaal prachtig uit en de acteurs waren dik in orde maar in ieder geval seizoen 1 vond ik geplaagd door het concept dat die wonderboy wel even in z'n dromen kon achterhalen hoe elke moord verliep of door simpelweg z'n ogen te sluiten op de plaats van de moord.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moest flink door scrollen eer ik deze tegen kwam maar inderdaad, Hannibal. Geweldige serie!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |